nem. 2008-asnál 8 turn out=8 kör ki. tehát a full keménytől 8 kör lágyítás. 2009 és 2010 meg 3 kör be full lágytól.
Azt nem tudom, hogy összesen hány kört lehet tekerni, de nem 11-t, szal nem ugyan oda ajánlja, sztem sokkal több kört lehet tekerni. A 3 kör be a lágytól sztem nagyon puha, bár én nem tudom, hogy az én motoromnak hogyan módosították előttem a gátlóját, rugót talán nem cseréltek, de lehet kevesebb vagy hígabb olaj van benne, ezek is beleszámítanak, hogy mennyire ül össze, meg a csillapítás beállítások is, azaz a nyomó leginkább.:)
De érdekes most olvastam kicsit jobban át. A 2008-asra 8 kört ír gondolom a teljesen lágytól kell keményíteni 3 kört, a 2009-esre pedig 3 kört ír a full lágy beállítás. De az igazság az hogy a két motor teljesen ugyanaz szerintem.
Nekem ezt adták meg a Hondások:
Pályára. Nekem is van egy gyár által megadott pályabeállítás de mivel a Pannónia ring nem a jó minőségű aszfaltról híres ezért nem igazán jött be. De köszi a segítséget.
Hova, pályára vagy utcára? pályás beállítást innen szoktam puskázni.
Aztán innen módosítok esetleg, de igazság szerint nem nagyon szoktam tekergetni. Az biztos, hogy az első rugóelőfeszítés nekem a 3kör nagyon kevés volt, most kb 8-on van, de még ígyis eléggé összeül nagy fékezésnél. Hja, és kb 77kg vagyok.
Vesrah-ból az SRJL 8-at csak akkor ajánlom, ha nagyon komoly fékezős pályán mész, és nagy hőmérsékleten dolgoznak a fékek.
Itthoni pályákhoz a CBR-re az újabb SRJL XX-et ajánlom, vagy az SRJL 17-et. Az előbbi nagyon tartós és tolerálja a magasabb hőmérséklet tartományokat is, ahogy húzod úgy nő a fékerő felpuhulás nélkül. A 17 pedig egy nagyszerű állandó teljesítményt nyújtó mindenes betét.
Most a www.vesrah.hu oldalon ha rendelsz készleten lévő betétet akkor 10% kedvezmény jár mindenkinek, licences versenyzőknek 20%!
Szia!
Brembo 07HO50 SC használom /CBR 1000rr/ utcán nagyon jó,pályán is megállta a helyét ,de arra ott van RC pálya betét
itt vásároltam: http://motoralkatresz.eu/
Vesrah SRJL 17-et vettem bele még tavaly májusban. Miután a fékem rendbe jött marha jól fogott és mindent elárul, hogy még mindig az van benne. Tartós is és jó a fékérzet.
Gold fren s33 sztem 20 alatt kijön a két pár és nagyon jó volt (régebben szinter-ketámia Galfert használtam, az is nagyon jó volt de fogyott is rendesen az 20-25 volt a két pár).
meg nézem ferodo xrac-ot is árulnak, az is faja sokak szerint, picit ocsóbb a brembonál. Brembo volt a mociban amikor vettem, majdnem papír vékonyra koptattam, lehet ilyen 1mm vastag kb de még mindig jól fogott, szal meg voltam vele elégedve, csak polcon volt az új gyári, betettem, hogy ha azzal valami nem stimmel, akkor még vissza tudjam rakni a brembot vésztartaléknak.
bakker, és tényleg árulnak motorhoz is, nem is tudtam, köszi a tippet, van kedvezmény, legalábbis autós dolgokra van általában 45% körül.:) Na meglesem, még a végén ez lesz így.
Szia.
Egyik barátom Brembo betétet használ jelenleg a 600rr-ben, Ő meg van vele elégedve, de közel sem olyan köridőket megy mint Te, igy nem mérvadó a véleménye.
Amúgy a bardiauto-ban meg tudod venni ~21-ért a párat, ha van kedvezményed.
Üdv.:
Ukb.
Fékbetétet kéne lassan vennem a CBR-be. Most gyári volt benne, de elég hamar elkopott, legalábbis a gixxeren a yamaha fékben a gyári yamaha fékbetét sokkal tartósabb volt. Most hogy vékonyka, már nem is fog olyan prímán, mint az elején.
Most vagy veszek megint gyárit és tudom mire számítsak kb 20ezer Ft-ér, vagy kísérletezek mással. Az ilyen piros brembo betétek milyenek, van valakinek tapasztalata? Ilyet találtam már 24ezer körül a két párat olaszból ebayről.
Vagy EPC EPFA, ami szintén 30ezer körül lenne a garnitúra előre, kérdés van-e másfélszer tartósabb a gyárinál, megéri-e.
Vagy van talán 30ezer körül VESRAH SRJL 8 vagy siam RJL, előbbi elvileg jobban bírja a hőt, utóbbi konstansabb, hidegebb állapotban jobb, bár pályán nemtom mennyire fontos ez. VESRAH-ot sokan dícsérik.
Esetleg más? Várom a tippeket.:)
Azt nem tudom, hogy összesen hány kört lehet tekerni, de nem 11-t, szal nem ugyan oda ajánlja, sztem sokkal több kört lehet tekerni. A 3 kör be a lágytól sztem nagyon puha, bár én nem tudom, hogy az én motoromnak hogyan módosították előttem a gátlóját, rugót talán nem cseréltek, de lehet kevesebb vagy hígabb olaj van benne, ezek is beleszámítanak, hogy mennyire ül össze, meg a csillapítás beállítások is, azaz a nyomó leginkább.:)