Ezen pontosan így mentem keresztül én is. Végül nem azért lett pályamotor meg slick gumi meg emelő és melegítő, mert olyan gyors lettem, hanem mert ezekre untam rá.
Ott persze én sem tartok, hogy széliránynak és napszaknak megfelelően váltogassam a gumit, de legalább melegítőzés után megyek fel, és már nem szempont, hogy utcán milyen és mennyit megy el.
Ami nekem az általad leírt élethelyzetben bevált hátul az a BT003 és a BT003RS volt. Elöl meg mindig csak D211, ehhez ragaszkodtam.
Köszönöm a hozzászólásokat!
Közben megnéztem a keveréket is, 7882. Soft/medium? Az igazság az, hogy nem tudok válogatni a keverékek közül mert veszek valami jobb állapotút a Pizzától amilyene éppen van. Ezzel nyomom utcán, néha feljutok pályára is, így kéne helyt állnia a guminak. Akkor a soft-médium keverékekekt próbálom kerülni. Hátsó csillapításon nem kéne valamere tekerni? Az előfeszítés mondjuk elég puhán van...
Pedig a keverék ismeretében könnyebb lenne okosnak lenni Az is lehet a gumikép alapján, hogy ez egy kvalis gumi. Nézd meg a keverékét (bal oldal)!
A gyakorlat azt mutatja, hogy E-ringen valóban nem működnek az egyébként más pályákon kiválóan működő - gyári ajánlású - keverékek. Sima felületű pályákra - amilyen az E-ring is - a puha hátsó keverékek a jók, de E-ringen inkább a közepestől keményebb hátsók bírják az igénybevételt. Múlt vasárnap mi is végeztünk egy kisebb tesztet (Pirelli, Dunlop). A SC1 Soft első és az SC1 Soft hátsó sem jó, azok a tiédhez hasonló gumiképet mutatnak már néhány kör után. Ellenben a Med és Med/hard Dunlop elsők és a Med/hard és Hard Dunlop hátsók kiválóan működnek és gyönyörű gumiképet mutatnak. Igaz, ehhez az is kell, hogy legyen egy lendületes tempó.
Ha dunlopot akarsz euroringen használni,akkor csak hard-ot rakj fel. Szépen kopik és 1:19-ig tuti jól fog :-)
Én is szoptam korábban ott d211-el (medium-hard- medium-medium-soft) Amióta hard-ot használok semmi gond.
Másik topikban már az kiderült, hogy gumimelegítő nélküli használatról volt szó. Sztem a D211 melegítő nélkül sosem fog nem tépődni. (Azon sem lepődnék meg, ha ez vmi Soft keverék lenne.)
Sziasztok!
A képen látható kopást produkál a gumi. A következő infókat tudom mellékelni: Dunlop D211GP, 2011 évjárat, keveréket nem tudom, melegen próbáltam 1,5-1,8 bar-on. 1,5-ön semmit nem fog, 1,8 körül sokkal jobb volt. Mindez az E-ringen! A futóműbeállítással lehet probléma. Ha a kopáskép alapján lenne valakinek ötlete, megköszönném.
Szia! Nekem a Qstarz BT-Q 1000 van eladó. Bár ez nem a 18.000-s kategória. Új ára 54.000.-. Én 30.000.-ért adom postával együtt. Dobozával, minden tartozékával, karc és sérülés mentesen.Ha esetleg érdekel írj!
Üdv: Attila
Hja, a sisak tetejére ragasztottam a kamerát, tök fasza is lett volna, csak saccra raktam rá és túlságosan lefele néz, így nem igazán élvezhető. Legközelebb tudom, hogy mennyivel feljebb kell rakni, hogy jó legyen.
-1,+2
Lehet az a baj, hogy csirke vagyok.
Ugye balos kannyarral gyorsítunk a vissza egyenesre, amiben van egy nagy hupli az elején, na ott a hupliig próbálok intenzíven gyorsítani, huplin visszaveszek, különben hanyattdob, aztán húzom tovább, de utána se nyélgázon mert akkor meg "völgy" hupli van, szal érdekes ott a pálya, nem is húzok max gázt abban az egyenesben szinte , aztán meg nem fékezek durvát, most megnéztem kvalis legjobb körömben 205,6-ra gyorsítottam fel, 3-ban ott. Tessék kép:
Nekem is ez ugrott be. :) Egy hónapja voltam először a gixxerell (-1/+2) Pringen, és én is végig 3-ban mentem kivéve a célegyenest (4 & 5). Kedden már az első felmenetelben leszabályzásba forgott a házas kanyar előtti egyenesben, úgyhogy bele kellett rondítanom ebbe a szép, kényelmes "robogós" motorozásba egy fel és egy vissza váltással.
Sajnos a köridő még ettől sem lett higany úréhoz hasonló.
Ott persze én sem tartok, hogy széliránynak és napszaknak megfelelően váltogassam a gumit, de legalább melegítőzés után megyek fel, és már nem szempont, hogy utcán milyen és mennyit megy el.
Ami nekem az általad leírt élethelyzetben bevált hátul az a BT003 és a BT003RS volt. Elöl meg mindig csak D211, ehhez ragaszkodtam.
Közben megnéztem a keveréket is, 7882. Soft/medium? Az igazság az, hogy nem tudok válogatni a keverékek közül mert veszek valami jobb állapotút a Pizzától amilyene éppen van. Ezzel nyomom utcán, néha feljutok pályára is, így kéne helyt állnia a guminak. Akkor a soft-médium keverékekekt próbálom kerülni. Hátsó csillapításon nem kéne valamere tekerni? Az előfeszítés mondjuk elég puhán van...
A gyakorlat azt mutatja, hogy E-ringen valóban nem működnek az egyébként más pályákon kiválóan működő - gyári ajánlású - keverékek. Sima felületű pályákra - amilyen az E-ring is - a puha hátsó keverékek a jók, de E-ringen inkább a közepestől keményebb hátsók bírják az igénybevételt. Múlt vasárnap mi is végeztünk egy kisebb tesztet (Pirelli, Dunlop). A SC1 Soft első és az SC1 Soft hátsó sem jó, azok a tiédhez hasonló gumiképet mutatnak már néhány kör után. Ellenben a Med és Med/hard Dunlop elsők és a Med/hard és Hard Dunlop hátsók kiválóan működnek és gyönyörű gumiképet mutatnak. Igaz, ehhez az is kell, hogy legyen egy lendületes tempó.
Én is szoptam korábban ott d211-el (medium-hard- medium-medium-soft) Amióta hard-ot használok semmi gond.
vagy 2-3 éve próbáltam 6680at és 7712őt egy 28-30 fokos napon 1,5-2,0 között (melegen) és tépte mint a szart, mindig mindegyiket
A képen látható kopást produkál a gumi. A következő infókat tudom mellékelni: Dunlop D211GP, 2011 évjárat, keveréket nem tudom, melegen próbáltam 1,5-1,8 bar-on. 1,5-ön semmit nem fog, 1,8 körül sokkal jobb volt. Mindez az E-ringen! A futóműbeállítással lehet probléma. Ha a kopáskép alapján lenne valakinek ötlete, megköszönném.
Üdv: Attila
Első videót is megnézhettem volna h jó-e, akkor a versenyre tudtam volna korrigálni.
Lehet az a baj, hogy csirke vagyok.
Ugye balos kannyarral gyorsítunk a vissza egyenesre, amiben van egy nagy hupli az elején, na ott a hupliig próbálok intenzíven gyorsítani, huplin visszaveszek, különben hanyattdob, aztán húzom tovább, de utána se nyélgázon mert akkor meg "völgy" hupli van, szal érdekes ott a pálya, nem is húzok max gázt abban az egyenesben szinte , aztán meg nem fékezek durvát, most megnéztem kvalis legjobb körömben 205,6-ra gyorsítottam fel, 3-ban ott. Tessék kép:
Sajnos a köridő még ettől sem lett higany úréhoz hasonló.