Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pl. Lemotorozol a pályáról ha a tükröd bűvölöd az ideális ív helyett. Vagy megpróbálsz elengedni valakit és a 2X annyival jövő szétüt a másik oldalról. Stb.
+A pályán nem szabad nézni a tükröt mert baj lesz belőle.
Perecnél ne szóródjanak szét a szilánkok.
Naivan csak sejtésem van, de mi a pontos oka annak, hogy utcai gépeken a tükrök el vannak fordítva/le vannak véve és a lámpák is el vannak takarva?
Hja, és kb minden 2. embernek szétkúrja előbb utóbb a váltóját az általam hallottak alapján. Jó dolog lehet, amíg működik, de sztem nem árt egy tarcsi váltót beszerezni szükség esetére.
A kuplung más tészta. Ne dobálja a fokozatokat, vegye mindet, ne recsegjen. Ennyi. A gyorsváltó amúgy nem egy olcsó mulatság.
Igazából azért érdeklődök, mert kinéztem egy gépet és az van rajta...
De így kicsit elgondolkodok rajta, mert a kuplung felől ad egy kis hangot olyan 4-5000 környékén.
Ne rúgj vele lukat. Mivel itt nem veszed el a gázt nem megrecsegteted a váltót hanem szétdarálod.
Értem, köszönöm a segítséget!
Hidegen ne használd, határozott mozdulattal válts (érdemes megfordítani), alacsony fordulaton ne használd, és szerintem csak akkor használd, amikor kell!

Persze én nem tudom betartani ezeket, lehet azért is kellett cserélni
Dynojetre gondoltam am. És egyébként mire kell vigyázni vele?
Attól függ milyen a kapcsoló, hogyan váltasz vele, nekem már cserélni kellett egyszer...:(
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem , hogy a gyorsváltó kihatással van-e a váltó élettartamára avagy sem?
Én nem motoros nyílt napon voltam, és akkor tudtam félnapit venni. A menetrend pedig Phase-R_OneT kollega álltal csatolt órarend szerint ment. De attól függetlenül, hogy nem motoros nyílt nap volt elég sokan voltak. Bár az valami késő őszi időpont volt brutál jó idővel.
Hasznalt playstation a legolcsobb hekkelt progival.
Egyszerű a képlet. Ha valakinek drága akkor ritkábban kell menni. Vagy venni kel egy sárdagasztót és irány a szántás.
Sztem minden drága. Tegnap 25 e-ért egész nap profi pályán, profi szervezésben, profi orvosi felügyelet mellett motorozni sem volt olcsó, de ami igazán drága, az, amikor fél órát vársz a mentőre mondjuk nyílt töréssel, vagy kiszúrt tüdővel olyan pályán, ahol kevesebbet kérnek, de szarnak is rá.
Kis hazankban divat reflexbol es zsigerbol ravagni mindenre hogy draga.
Mert is lepodsz meg pont ezen?
Máriapócson (Rabócsiring) most csütörtökön 7000-ért mentünk 4 etapot. A motoros nyílt nap meg 9000 és ott is max 5 forduló van. Na, ez a drága!
Nem baj, ha nem válaszolsz.:)
Persze, hogy gazdaságosabb úgy, mint általában mindenből a nagyobb kiszerelés. De drágának semmiképp sem mondható a 18 perc ára sem. Kérjenek érte 500Ft-ot, vagy mi lenne a nem sok? Az is sok a másikhoz képest, ha kiszámoljuk, de relatíve az 1250Ft is olcsó egy menetér. Sztem.
Te higany, haver, nyugodjál már le, mit kell itt oltani az embert, amúgy meg nem ártana végigolvasni egy hozzászólást:
"Mondjuk 18 perc 1250 ft-ért, azért elég sok.
Akkor inkább 4500 ft egy délelőttre és akkor az 5 óra"

Tehát gazdaságosabb menni motoros nyílt napon 4500 ft-ért 5 órát és akkor annyit mész ez idő alatt amennyit akarsz.

De persze tudom, hogy erre is lesz egy briliáns válaszod, arra én már nem reagálok és akkor Uraságodé lesz az utolsó szó!

Na csá!
En hülye meg 120-140 eurot szoktam fizetni a Panncsira/ nap
1250Ft szerinted sok 18perc motorozásért pályán? Még ha kicsi pálya is? Akkor nem kell motorozni, mert a motorozás is drága, meg a motor fenntartása. Olajat szoktál benne cserélni? Az is drága. Vagy tesco gazdaságosat raksz bele?
Elméletileg még fürdő gatyeszban is felmehetsz. Legalább is régen nem kérdezték csak hülyének nézték az embert ha farmerban húzta neki. Mostanság azért a corduba illik. Akkor nem szólnak. Amúgy most kaptam meg a májusi program füzetüket. És ahogy nézem hétvégente nem nagyon lesz motoros nap. Inkább hét közben.