Eső esetén : 2 klicket kitekersz a csillapitásokbol elől is és hátul is.
Ha utcai nyomás van a profilos gumidban akkor mindenképpen ereszd vissza elöl kb 1,9-2,0 ra hátul 1.7-re
féktávot függöleges motorral, ugy hogy kis fékerővel kezdve fokozod az első fékhatást, meg fogsz döbbenni hogy bizony milyen jól lehet esőben is fékezni evvel a fokozatos tehát progressziv fékezéssel
Kanyarban nem fékezünk bele
és kanyarban csak ovatosan gyorsitunk ki ameddig nem állitottuk fel a motort.
Ha ezt az életmentő gyakorlatokat nem kivánod gyakorolni akkor csacsogsz a depoban a haverokkal és nézed hogy vannak akik köröznek esőben is.
pénzt nem adnak vissza mivel az osztrák pályabérlő sem kap semmi kedvezményt a pálya bérleti dijábol eső esetén
20 perces menetek vannak egész délelött
délután is van egy 20 perces, aztán van verseny, aztán van még egy 20 perces és befejezésül egy 60 perces egybe
a linken jelentkezel és arra megy a visszaigazolás a kontoszámmal,
Szia "Félsvéd "!
Kezdőként (H.ring: 2.15)érdekelne a dolog lehet+ még 2 hasonló "tudású" ismerőst! Kellene még egy kis infó! Írtad hogy 190 perc csoportonként, de nem hogy milyen időbeosztással, nem lenne jó ha 2* 95perc például! Kezdőként nem hiszem hogy indulnék a versenyen, az plusz idő és pénz lenne egyébként?! Igazából jó lenne egy Időterv,beosztás, és a lényeg hogy mikor, hova,kinek kellene fizetni?!
Köszönöm!
Szeffasztok
Nem tudja véletlenül valaki,hogy előző vasárnap ki fotózott Kakucson?
Egy alacsonyabb lány volt kint egy supermotos sráccal ha jól láttam
Kösszömmászépen
Egész pontosan a képen látható dobok közül érdekelne valamelyik, összekötő csővel vagy a nélkül, CBR 600RR-hez, évjárat szinte mind1,elsősorban 2004-es lenne jó, de nem baj ha faragni kell kicsit ! :) Nem ragaszkodok a 0 km-es, új, még ki sem csomagolthoz, használt is tökéletesen megteszi ! ebay-t ismerem,néztem, találtam, de inkább a hazai motorosokkal üzletelnék ! Köszönöm előre is a fáradozásotokat!
Továbbá akit érdekel 2004-2005-ös évjáratú CBR 1000RR-hez van idomgarnitúrám eladó, nagyon baráti áron ! :)
Képeket, árat kérlek e-mailben küldj az adameg6@vipmail.hu címre !
Egy nagymértékű fejlesztés sikeressége révén, motorokra is lehetőség nyílt Közép-Magyarországon profi chiptuningra. Igazi fanatikusok a srácok, nagyon jól dolgoznak, bátran ajánlom őket mindenkinek!
Akik garantált pályázást keresnek a Hungaroringen, akkor itt az alakalom
Nem vagyunk már eleresztve Hungaroringes nyiltnapokkal. A külföldi szervezök is elkerülik a Hringet. Azért különleges lehetöség ez az osztrák szervezés, ahol licens nélkül is versenyezhetsz. Egész nap 190 perc pályaidö csoportonként, kezdöknek is van lassu csoport
Tranyo benne az árban, verseny 15
Az utolsó 30 helyet kaptam meg, amire 10 napot kaptam, aztán vissza kell adnom a nem eladott helyeket, csak ugy jelentkezhetsz ha azonnal fizetsz is
http://www.euroring.hu/naptar/... Help plíz, Sose vótam még itt, de ennek a naptárnak mennyire lehet hinni ?
Mi / Mennyibe kerül aktuálisan az idei évben ?
Vagy aznap kell hívni, fogalmam sincs milyen idő lesz stb.... ?
Illetve valaki tuggya-é, hogy a fantasztikusra sikeredett múlt vasárnapi Háringes rendezvény mikor lesz ismételve(de nem így!)? 24-én ír vmit a honlap, lehet pont 2 kerekű nyíltnap lenne ?
Szerintem lehet ezredessel is kezdeni csal legyél tisztában a képességeiddel, és ne akard a saját korlátaidon túl használni. Minden esetre én is egy kessebbet ajánlanék elsőre, de az újabb ezreseken van teljesírtmény állítási lehetőség, azoknál már úgy butítod le ahogy szeretnéd, persze a a beállítási fopkoztaokhoz képest.
Szia,
Véleményem szerint egy 1000-es cbr egy kezdő motoros számára nem megfelelő. Én biztos nem azzal kezdenék.
Kezdj valami kisebb kategóriával, pl cbr 600f, erős is, jól néz ki, utcára ill. pályára is tökéletes és van belőle választék.
De persze ez csak az én véleményem.....
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Motor vásárlás előtt állok. A kinezett típus honda cbr 1000rr 2009 évjárat. A kérdésem hogy mennyire agresszív ez a motor egy kezdő motoros számára? És hogy kevés motoros tapasztalattal kordában e lehet tartani. Szeretném használni a hétköznapokban is nem csak pályán.
Ha utcai nyomás van a profilos gumidban akkor mindenképpen ereszd vissza elöl kb 1,9-2,0 ra hátul 1.7-re
féktávot függöleges motorral, ugy hogy kis fékerővel kezdve fokozod az első fékhatást, meg fogsz döbbenni hogy bizony milyen jól lehet esőben is fékezni evvel a fokozatos tehát progressziv fékezéssel
Kanyarban nem fékezünk bele
és kanyarban csak ovatosan gyorsitunk ki ameddig nem állitottuk fel a motort.
Ha ezt az életmentő gyakorlatokat nem kivánod gyakorolni akkor csacsogsz a depoban a haverokkal és nézed hogy vannak akik köröznek esőben is.
pénzt nem adnak vissza mivel az osztrák pályabérlő sem kap semmi kedvezményt a pálya bérleti dijábol eső esetén