Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a cordura is ok, de az kell tetőtől talpig :(
Öltözettel kapcsolatban változtak a szabályok esetleg? Nincs teljes töktől-nyakig tartó bőrcuccom.
Még valami, hidd el jobb ha többen vagytok. Lehet tanulni. Volt mát olyan is hogy Vica kawáwal körbe motorozott de legalább néztem hogy milyen íveken megy és hol a féktáv. Ha csak magadra hagyatkozol akkor lehet hogy egy csomó rossz beidegződést kell majd a későbbiekben helyre hozni. Ha meg nagyon sokan vannak akkor mg kintről lehet sasolni.
Kecskeméten ha nincs ki írva rendezvény akkor bármikor mehetsz. Ráadásul ha nincsenek gokartosok akkor folyamatosan lehet gurulni. Múltkor már ki lógott a belem de akkor is mentem. Szerintem amatőröknek ( mint én ) nagyon jó kis pálya.
Nekem, mint teljesen kezdő "pályamotorosnak" a 18 perc megterhelő volt, sok koncentrációt igényelt. A harmadik kört (3. 18 percet) már nem fejeztem be, éreztem, hogy nem tudom hozni az amúgy sem combos teljesítményemet. Érdekes tapasztalat volt.
áááh, így már értem. :)

Mondjuk 18 perc 1250 ft-ért, azért elég sok.
Akkor inkább 4500 ft egy délelőttre és akkor az 5 óra
Csak ugye ez meg csak motoros nyílt napon érvényes, akkor meg ugye sokan vannak.....
U.i.: Ez csak az én véleményem, nem tuti. Megkérdeztem őket, ha van válasz, megírom.
A második lemaradt a .png kiterjesztése miatt, de most jó.
Tudtommal a nyílt napnak más a célja, itt egy plakát a Facebookról.
Amikor nincsenek programok a Versenynaptárban (konkrét versenyek, vagy zártkörű rendezvények), az alábbi feltöltött kép alapján mennek a dolgok. Minden órából 18 perc a motorosoké.
Erre én is kíváncsi lennék, kecsóra hétköznap nem lehet menni?
Csak a honlapon meghirdetett motoros nyílt napokon szabad a gurulás?
Sziasztok!

Valaki járatos a Kecskeméti Gokart Stadion pályáján? Olyan időpontot, időszakot és napot keresnék, amikor a lehető legkevesebben vannak. Egyszer már voltam, de nem éreztem magam komfortosan úgy, hogy mindenki jobbról-balról bombázott, valamint az sem volt jó nekik, hogy kissé feltartottam őket. :P

Visszakérdeznék. Milyen gyors vagy? Nem bántásból írom, de a kérdésedből kiindulva úgy gondolnám (meg sztem más is), h kezdő pályamotoros vagy (H.ring 2:10 feletti kör pl). Ez esetben meg kb tök mindegy milyen slick vagy utcai versenygumit raksz fel, ilyen tempóhoz mind hibátlan lesz. A kérdés úgy is az lesz, h fel tudod-e melegíteni üzemi hőmérsékletre, ami meg nagyban fog függeni a keveréktől is. Ha meg tudsz majd pl 2:05 körül meg az alatt akkor már el tudod dönteni magadnak is h melyik gumi tetszik neked, nyilván ki kell próbálni többfélét. Én így látom a dolgokat.
Amúgy Dunlop!
Bármelyiket....

... amelyik jobban illik a stílusodhoz.

Bár a kettő gumi között van "némi" fejlesztési különbség.
pirelli dragon supercorsa,v dunlop 211, 212? így értettem
csak pálya, yamaha r6r 2008
Írtam neked egy mailt!
Köridőmérö szett + zselés akkumulátor = 18.000 HUF
helló a melegítő jó supermotohoz is?
helló egész napra 10e fél napra asszem 6e
Hali
Köszi szépen!
Üdv
Pannonia-karting.com
Hát azért a slick gumi hirdetések között akad pár hirdetés, nem hiszem, hogy ne találnál jó állapotút közöttük, vagy akár kopottabbat olcsón, max veszel több olyat és gyakrabban cserélteted. Elég sokan hirdetnek slickeket, ill akik vágott slickeket hirdetnek, azoknak is van vágatlan általában, fel kell őket hívni, de vágottat is vehetsz nyugodtan.
Hali
Megtudná mondani valaki hogy a Pannonia ringre a supermoto/gokart pályára mennyi a beugro?
Köszi
Csak véletlenül vettem észre, hogy engem kérdezel, mert nem használtad egy korábbi hozzászólásom után a válasz erre funkciót.

A Dunlop KR slick (Made in UK) kontra Dunlop D211/212GP (Made in UK) azonos keverékek nagyjából azonos távot használhatóak. Az más kérdés, hogy a genya Dunlop a slickre csak 2,5 mm mély kopásjelzőt tesz , míg a mintásra 3,5-5,0 mm mély mintát süt. Sajnos a slicknél a lyuk eltűnése után "elveszted a fonalat", hogy hol is tartasz. Aki megkérdőjelezi a szavam, az jöjjön el egy Supermoto edzésre/versenyre és nézze meg, hogy ~vászonig kopott Dunlop KR gumival még milyen biztonsággal lehet keresztbe csúsztatva, kontrollálhatóan motorozni.

Amúgy a kérdésed én inkább onnan közelíteném meg, hogy a megfelelő körülményre (pályaérdesség, pálya vonalvezetés, aszfalthőmérséklet, köridő, vezetési stílus) a megfelelő keverék jóval többet ki fog bírni, mint egy nem oda való keverék. A minap találkoztam egy kezdő utcai motorossal, akinek fogalma nem volt a gumikról és azt láttam, hogy kvalifikációs (időmérő gumi) keverék van a Hornet hátsó kerekén. Az ember meg csodálkozik, hogy 50 km után láthatóan elfogyott (az a gumi, ami kb 10 (tíz!) km-re van hitelesítve).
Na igen , viszont én még így is munkából megyek...