Majd Brian mondja a biztosat, de én úgy tudom, hogy a slick.
No, meg mondták is, amíg vegyesben használtam utca és néha pályára a motorom, és mintás gumit kerestem, hogy bezzeg slick-ből sok van, jó állapotban és olcsón. Na, most, hogy van pálya motor, slick kéne hátra jó állapotú használt, hirtelen mégsem állnak hegyekben. :(
A kérdés egy részére magad is választ adhatsz.
Akarsz/fogsz utcán is motorozni vagy sem?
Ha igen, akkor gyári mintás versenygumit.
Ha nem, akkor slick versenygumit.
Van olyan lizing amikor az illetéket előre kifizetik,és lezáráskor az illeték már rendezve van.De ha nincs,akkor a bank a szerződés lezártakor ad egy adásvételit a tulajnak hogy megvette tőlük a motort,és a hitelt kifizette,ilyenkor is már az új tulajé a köztes illeték.
Jó, de ha hitelre veszi a motort valaki, és nem tudja fizetni, a bank elveszi a motort és eladja. A bank a köztes "tulaj" de nyilván ő nem írja át a nevére a motort, bank helyett kell az új tulajnak még egyszer fizetnie, vagy valami ilyesmi. Vagy szerinted kinek kellene a plussz illetéket ilyen esetben megfizetni?
Ez mióta van? 2011-ben mondta az "eladó" (kereskedés ahol a banki visszavett motor volt), hogy dupla illetéket kell rá fizetnem, mivel banki visszavett jármű, és az okmányirodában is egyből mondta a csaj, hogy mivel banki visszavett ezért dupla illeték terhel engem. Szerencsére még a régi rendszer volt, és csak 17ezre Ft duplázódott, most már ugyan arra amotorra 70ezer fölött lenne és az kétszer. ezresre meg....
SZia nem jól tudjátok...A dupla átirási illetéket nem a vevővel fitettetik meg...Az okmányiroda a köztesnek kiküldeti a kw utáni illetéket birsággal.A Vevő csak a saját illetékét köteles megfizetni a Magyar államkincstárnak..
Ja akkor már kurvára nem éri meg mert a sima átírás 130 körül áll meg, így meg 230 lenne, szóval így már felejtős is.
Pedig ahogy képekről elnézem komoly bukta nem igen lehetett vele.
Tengelyvége, emelőszemek, váz, stb épnek gyárinak tünik, persze látni kellene élőben.
Ha idomsérülésen felül nincs nagyobb baja akkor még akár jó is lehet, meg kell nézni. Bár a sérülèst belevéve ez sem olcsó. Az én gixxerem is banki visszavett volt és nem volt emiatt problémám vele. Csak dupla àtírási illeték van ami az ezresnél elég húzós plussz költség.
Sziasztok!
Eladó az alábbi két motor vagy pályamotorra cserélnénk.
2004 Yamaha R1 irányár 1.190.000Ft
2004 Aprilia RS50 irányár 265.000Ft
Érdeklődni 06-20-522-1357
No, meg mondták is, amíg vegyesben használtam utca és néha pályára a motorom, és mintás gumit kerestem, hogy bezzeg slick-ből sok van, jó állapotban és olcsón. Na, most, hogy van pálya motor, slick kéne hátra jó állapotú használt, hirtelen mégsem állnak hegyekben. :(
Akarsz/fogsz utcán is motorozni vagy sem?
Ha igen, akkor gyári mintás versenygumit.
Ha nem, akkor slick versenygumit.
A Hungaroring nyílt napon (2014.04.17.) a sikánnál láttam egy fotóst.
A készített képeket meg lehet tekinteni valahol?
Berik mega race 48 -100.000 huf!
Pedig ahogy képekről elnézem komoly bukta nem igen lehetett vele.
Tengelyvége, emelőszemek, váz, stb épnek gyárinak tünik, persze látni kellene élőben.
Engem az R1 érdekelhet!
írj rám!
peter.czibolya kukac index.hu
Ismeri valaki ennek a mocinak az előéletét?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1
000_05-7795102
Eladó az alábbi két motor vagy pályamotorra cserélnénk.
2004 Yamaha R1 irányár 1.190.000Ft
2004 Aprilia RS50 irányár 265.000Ft
Érdeklődni 06-20-522-1357
Mikorra várhatom a gumimelegitőt? Azt igérted, hogy kedden feladod, de még nem kaptam meg, a telefont pedig nem veszed fel azóta.
Köszi.