Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok, üzemóra mérők eladóak 3500ft-ért, ha valakit érdekelne.
husaberg87@gmail.com vagy 20/211-21-05
üdv Sipi
Az nekem nem lesz jó. De mindegy akkor. Kösz az infót.
Na, e-mailezgettem az EU-ringgel. Most hétvége totál off. Autós nap lesz, mind a 2 napon. Ezt mondjuk mondhatták volna már egyből.
Viszont a jövőhéten vasárnap (03.30) lesz nyílt nap!
Ha nem is motorozás, de gondoltam beírom, hátha...
Holnap, azaz csütörtökön, délután 1 óra körül Budaring gokart pályánál van dolgom, gondoltam gokartozok egyet. Tehát ha valakinek van ideje és kedve holnap 1-2 óra körül gokartozni egyet a budaringen, az odajöhetne, legalább nem lennék egyedül.:)
higany4819@gmail.com
Dobj légy szíves egy mailt, nem találom a címed!
Annyira én se csipázom az euroringet, de már nagyon akarok menni vhol.
brayen
ezt a pályát nem igazán szeretem mondjuk csak egyszer voltam , de jobb mint a semmi...
gyertek Kecskemétre, pénteken kinézek motorolni egyet
Az idő jónak tűnik (21 fokot mond). Viszont szombatra autós vendégek vannak. Rákérdeztem a vasárnapra, de még nem kaptam választ...
Szerintem ez bullshit.

Ezt írják a fészen:
"Kedves Motoros Barátaink!

Pályánkon a motoros nyílt napok április 1.-től várhatóak! Szezonnyitásként szeretnénk egy futómű tesztnappal kedveskedni Nektek, melyet a tavalyihoz hasonlóan Dávid Pisti mérnök úr tartana, és melynek a pályadíj befizetésén kívül egyéb költsége nincs!
Futómű tesztnap: április 4.(péntek)

Üdv.
A Kakucs Ring csapata"
Helló!

Ez milyen eseményre vonatkozik? Április 5-én gondoltam kimenni Kakucsra a motoros nyílt napra kipróbálni a pályamotorozást. A honlapon meg persze semmilyen info-t nem találtam erre vonatkozóan.
Ha szép napos idő lenne én lehet kinéznék, már nagyon viszket a tenyerem egy kis motorozás után, meg a gépet is kéne tesztelgetnem. Meg akkor lehet rá tudnék venni egy ismerősömet is. Mikorra kéne tuti választ adni? Meg mennyibe fájna és mettől meddig lehetne menni?
Nem, sajnos.
Azt nem tudod véletlenül, hogy mikortól üzemel külön kérvény nélkül?

Nekem még pár hét, mire üzemben lesz a pályagép, de remélem, áprilisban már simán lehet menni!
Nem akarna szombaton délután valaki menni egyet az Euro-ringen?
Ha összejönnénk 4-en, 5-en kinyitnák a pályát.
Bocsi már látom.
Szia!

Elég telefonon regisztrálni?
Mélyen tisztelt Hölgyeim és Uraim! Íme a végleges programterv!

Motoros nyílt nap a Team SIKARI & az EuroRing csapatának közös szervezésében!

Ugye milyen jó lenne egy jót motorozni egy jó társaságban? Ugye milyen jó lenne kimotorozni a szenvedélyed biztonságos körülmények között? Ugye milyen jó lenne a pályázást megtanulni tapasztalt motoros segítségével?

IGEN!

Légy üdvözölve nálunk! 2014. Április 26.-án szombaton mindezt megteheted az EuroRingen!
Közép-Magyarország legszínvonalasabb, legfelszereltebb, legbiztonságosabb versenypályáján teheted próbára a képességeidet, tanulhatsz a tapasztaltabbaktól, felügyelet alatt bontogathatod az első pályamotorozásod szárnyait.

A program részei:

- Egész nap, reggel 9:00-tól, délután 18:00-ig tartó korlátlan ideig motorozhatsz,
- Motortechnikai ellenőrzésen vehetsz részt (Futómű, gumik, fékek ellenőrzése)
- 12:00-tól 13:00-ig kötelező ebédszünet és pihenőidő,
- Színvonalas büfé, portaszolgálat, közvetlenül versenypálya mellett benzinkút, áram biztosított a számodra,
- A pályamotorozás élményébe belekóstolhatsz tapasztalt instruktorok felvezetésével, segítségével,
- Biztonságos vezetéstechnikai tanácsokkal is segítünk neked, igény szerint,
- Ingyenes fotó-, videókészítés (GoPro kamerával) rólad, a motorodról,
- Igény szerint időmérő készüléket biztosítunk.

Segítségedre lesznek számodra a meghívott VIP résztvevők, instruktorok:
- Szabó Henrik motoros szakújságíró,
- Horváth Miklós rendőrmotoros oktató,
- Papp László magyar dragbike bajnok.

A rendezvény csak és kizárólag az arra alkalmas komplett motoros védőfelszerelésben látogatható! Kötelező a cordura, vagy bőrruházat, zárt motoroscsizma, szabványos bukósisak, zárt motoroskesztyű használata.

A helyszínen fizetendő díj – előzetes EuroRinges regisztrációt követően – a mindenkor érvényes pályahasználati díjak helyett, egész napra mindössze:

13 200 Ft

Szeretettel várunk minden kezdő és haladó, pályázni vágyó motorost egy családias hangulatú, színvonalas, békés, izgalmas pályanapra! Bármilyen kérdés esetén rendelkezésedre állunk.

Team SIKARI
A szervezők

Facebookon és a SportMotor.hu oldalán is meg lehet tekinteni, regisztrálni viszont hagyományosan, az EuroRingen kell, akár személyesen, akár telefonon.

A mágnescsík csak gokartra jó, mert ott lehet elég alacsonyra szerelni a szenzort.

Autó/motorra infrás/GPS/RFID működik csak. Meg persze ha valaki áll egy stopperrel a kezében.
Euroring célrará balos csücskénél nem lehet előzni. Ott elhúzod a mágnescsíkod. Regisztrálja a cucc mondjuk 1mp pontossággal. A következő körben megint. (Esetleg a célegyenesben a három soron következőét kiírja egy kijelző mikor elmész alatta.)

Vége a menetnek. Vannak valamilyen köreid, olvasható egy monitoron. Tudjuk, hogy nem ezred pontos, meg ott a 5. körben a három perces kör, na az mérési hiba. Kihagyott egyet a cucc. Sebaj. Olcsó cucc.

Ezen a ponton, ha elhangzik egy párbeszéd:
- Főnök: Kb. mennyi volt az átlagod?
- Kismukk: X Y és között vagyok ha a 3 percest nem számoljuk, főnök.
- Főnök: Oké berírok a táblázatba Neked (Y-X)/2-t átlagnak és X-et a legjobbra. Legközelebb ez alapján osztunk csoportba. Örülünk, hogy itt voltál.
- Kismukk: Köszi srácok, élmény volt.

Ha ez többe kerül egyetlen kanyar leaszfaltozásánál, akkor az azt jelenti, hogy ráférne a pályára egy minőségibb aszfalt.
Szia!

Ha kimrad egy kör levétele a nem megbízhatő kütyü miatt, akkor az 1:57-es, majd az azt követő 1:55-ös pályacsúcsodból lesz egy majdnem négy perces köröd, aztán kulloghatsz is két Harley-s túrista közt az instruktőr után libasorban a következő napon .

A két kezemen nem tudnám megszámolni, hogy hányan kértek már arra, hogy az infrás köridőmérőmet alakítsam át valahogy központi mérőrendszerré. Jó lenne, mert pályánként adnék el annyit, mint a fél szezonban egyenként. De inkább nyugodtan szeretnék járni az utcán, mint valaki leüssön a csak második helyezésért kapott serlegével, amiért rosszul mértem az idejét.

Komolyra fordítva a szót:
Ha 2% az esélye, hogy nem veszi le a kört, az neked a műszerfalon kijelzőnek nagyon megbízható. Viszont egy 20 perces pályázás alkalmával, ha van fent 20-30 motor, az nagyságrendileg 250 célvonalon átmenés. Abból 5 alkalommal hibázik, és a nap végén mindenki ott toporzékolna az excel táblát töltögető ürgepásztornál, hogy szarul mérte az idejét.

Most néztem a franciák rendszerét:
http://www.bechronized.com/#!products/cngp

Anno 7eFt volt csak egy transzponder, de csak 250km/h-ig jó, ami a hringre kevés lehet, hogy leváltsa az AMB-t. Meg volt gond ezzel a rendszerrel, igaz az első darabok egyikéhez volt szerencsém, de a technikai támogatás is elég franciásan leszarós volt.

Üdv.: Géza