Na, e-mailezgettem az EU-ringgel. Most hétvége totál off. Autós nap lesz, mind a 2 napon. Ezt mondjuk mondhatták volna már egyből.
Viszont a jövőhéten vasárnap (03.30) lesz nyílt nap!
Ha nem is motorozás, de gondoltam beírom, hátha...
Holnap, azaz csütörtökön, délután 1 óra körül Budaring gokart pályánál van dolgom, gondoltam gokartozok egyet. Tehát ha valakinek van ideje és kedve holnap 1-2 óra körül gokartozni egyet a budaringen, az odajöhetne, legalább nem lennék egyedül.:)
Pályánkon a motoros nyílt napok április 1.-től várhatóak! Szezonnyitásként szeretnénk egy futómű tesztnappal kedveskedni Nektek, melyet a tavalyihoz hasonlóan Dávid Pisti mérnök úr tartana, és melynek a pályadíj befizetésén kívül egyéb költsége nincs!
Futómű tesztnap: április 4.(péntek)
Ez milyen eseményre vonatkozik? Április 5-én gondoltam kimenni Kakucsra a motoros nyílt napra kipróbálni a pályamotorozást. A honlapon meg persze semmilyen info-t nem találtam erre vonatkozóan.
Ha szép napos idő lenne én lehet kinéznék, már nagyon viszket a tenyerem egy kis motorozás után, meg a gépet is kéne tesztelgetnem. Meg akkor lehet rá tudnék venni egy ismerősömet is. Mikorra kéne tuti választ adni? Meg mennyibe fájna és mettől meddig lehetne menni?
Mélyen tisztelt Hölgyeim és Uraim! Íme a végleges programterv!
Motoros nyílt nap a Team SIKARI & az EuroRing csapatának közös szervezésében!
Ugye milyen jó lenne egy jót motorozni egy jó társaságban? Ugye milyen jó lenne kimotorozni a szenvedélyed biztonságos körülmények között? Ugye milyen jó lenne a pályázást megtanulni tapasztalt motoros segítségével?
IGEN!
Légy üdvözölve nálunk! 2014. Április 26.-án szombaton mindezt megteheted az EuroRingen!
Közép-Magyarország legszínvonalasabb, legfelszereltebb, legbiztonságosabb versenypályáján teheted próbára a képességeidet, tanulhatsz a tapasztaltabbaktól, felügyelet alatt bontogathatod az első pályamotorozásod szárnyait.
A program részei:
- Egész nap, reggel 9:00-tól, délután 18:00-ig tartó korlátlan ideig motorozhatsz,
- Motortechnikai ellenőrzésen vehetsz részt (Futómű, gumik, fékek ellenőrzése)
- 12:00-tól 13:00-ig kötelező ebédszünet és pihenőidő,
- Színvonalas büfé, portaszolgálat, közvetlenül versenypálya mellett benzinkút, áram biztosított a számodra,
- A pályamotorozás élményébe belekóstolhatsz tapasztalt instruktorok felvezetésével, segítségével,
- Biztonságos vezetéstechnikai tanácsokkal is segítünk neked, igény szerint,
- Ingyenes fotó-, videókészítés (GoPro kamerával) rólad, a motorodról,
- Igény szerint időmérő készüléket biztosítunk.
Segítségedre lesznek számodra a meghívott VIP résztvevők, instruktorok:
- Szabó Henrik motoros szakújságíró,
- Horváth Miklós rendőrmotoros oktató,
- Papp László magyar dragbike bajnok.
A rendezvény csak és kizárólag az arra alkalmas komplett motoros védőfelszerelésben látogatható! Kötelező a cordura, vagy bőrruházat, zárt motoroscsizma, szabványos bukósisak, zárt motoroskesztyű használata.
A helyszínen fizetendő díj – előzetes EuroRinges regisztrációt követően – a mindenkor érvényes pályahasználati díjak helyett, egész napra mindössze:
13 200 Ft
Szeretettel várunk minden kezdő és haladó, pályázni vágyó motorost egy családias hangulatú, színvonalas, békés, izgalmas pályanapra! Bármilyen kérdés esetén rendelkezésedre állunk.
Team SIKARI
A szervezők
Facebookon és a SportMotor.hu oldalán is meg lehet tekinteni, regisztrálni viszont hagyományosan, az EuroRingen kell, akár személyesen, akár telefonon.
Euroring célrará balos csücskénél nem lehet előzni. Ott elhúzod a mágnescsíkod. Regisztrálja a cucc mondjuk 1mp pontossággal. A következő körben megint. (Esetleg a célegyenesben a három soron következőét kiírja egy kijelző mikor elmész alatta.)
Vége a menetnek. Vannak valamilyen köreid, olvasható egy monitoron. Tudjuk, hogy nem ezred pontos, meg ott a 5. körben a három perces kör, na az mérési hiba. Kihagyott egyet a cucc. Sebaj. Olcsó cucc.
Ezen a ponton, ha elhangzik egy párbeszéd:
- Főnök: Kb. mennyi volt az átlagod?
- Kismukk: X Y és között vagyok ha a 3 percest nem számoljuk, főnök.
- Főnök: Oké berírok a táblázatba Neked (Y-X)/2-t átlagnak és X-et a legjobbra. Legközelebb ez alapján osztunk csoportba. Örülünk, hogy itt voltál.
- Kismukk: Köszi srácok, élmény volt.
Ha ez többe kerül egyetlen kanyar leaszfaltozásánál, akkor az azt jelenti, hogy ráférne a pályára egy minőségibb aszfalt.
Ha kimrad egy kör levétele a nem megbízhatő kütyü miatt, akkor az 1:57-es, majd az azt követő 1:55-ös pályacsúcsodból lesz egy majdnem négy perces köröd, aztán kulloghatsz is két Harley-s túrista közt az instruktőr után libasorban a következő napon .
A két kezemen nem tudnám megszámolni, hogy hányan kértek már arra, hogy az infrás köridőmérőmet alakítsam át valahogy központi mérőrendszerré. Jó lenne, mert pályánként adnék el annyit, mint a fél szezonban egyenként. De inkább nyugodtan szeretnék járni az utcán, mint valaki leüssön a csak második helyezésért kapott serlegével, amiért rosszul mértem az idejét.
Komolyra fordítva a szót:
Ha 2% az esélye, hogy nem veszi le a kört, az neked a műszerfalon kijelzőnek nagyon megbízható. Viszont egy 20 perces pályázás alkalmával, ha van fent 20-30 motor, az nagyságrendileg 250 célvonalon átmenés. Abból 5 alkalommal hibázik, és a nap végén mindenki ott toporzékolna az excel táblát töltögető ürgepásztornál, hogy szarul mérte az idejét.
Anno 7eFt volt csak egy transzponder, de csak 250km/h-ig jó, ami a hringre kevés lehet, hogy leváltsa az AMB-t. Meg volt gond ezzel a rendszerrel, igaz az első darabok egyikéhez volt szerencsém, de a technikai támogatás is elég franciásan leszarós volt.
husaberg87@gmail.com vagy 20/211-21-05
üdv Sipi