Szia! Nem egy mai komment.
Írtam: "egy alap köridő mérési szolgáltatást". Értsd: legalább, amit a gokartpálya nyújt (még ha az nem is csúcs) annyit oldjanak meg. Egy átlagos nyári Euroring napon egyszerre 8 motor köröz a pályán ebből minimum a fele teljesen amatőr, a másik fele hobbista pályamotoros, tudás alapján szintén tök amatőr. Nem hogy egymáshoz képest, önmagához képest is másodperces differenciák vannak az egymást követő köreikben. Tökéletesen elegendő lenne az olcsó megoldás, rögtön két dologra is:
1. Mindenki nagyobb kedvvel állna neki a körnek, ha a végén meg tudjuk beszélni a haverokkal, kollégákkal ki mit ment. (Legalábbis én nem tudok hátat fordítani az eredményjelzőnek a gokartpályán sem. Ki van írva az időm, érdekel, hogy mennyi és a következő menetben már gyúrok is a jobbra.) A kedvcsinálás az üzemeltető érdeke is.
2. A mostanában nagy port felkavaró amatőr pályalicensz kérdését is jobb irányban elndítené: Eleve beregisztrálok a napra, lobogtatom a személyim, elvállalom a felelősséget magamért és másokért aláírok és ezért még fizetek is. Most azt akarják, hogy okos csoportbeosztások legyenek annak érdekében, hogy a gyorsaknak ne kelljen lassúakat kerülgetni. Kérdem én, nem lenne sokkal egyszerűbb az, hogy ha már úgyis regisztrálok, akkor a rendszer az átlag időmet is rögzítse mondjuk a legutóbbi 3 alkalomra? Máris megvan a csoport beosztás, csak azokkal van a "gond", akik életükben először járnak a pályán. Ők kerülnek majd a leglassabb csoportba.
Tehát kell az a bizonyos gokartpályás, mágnescsíkos lószar a pálya egy lassú kanyarjához (ott lassan és libasorban mennek), kell egy ócska monitor amin valami látszik, meg kell egy excel tábla, ahol a regisztrált ügyfelek valamilyen módon kialakult mértékadó köridejei rögzülnek. Csak ettől egy Kakucsring vagy egy Euroring szolgáltatási minősége mondjuk nagyságrenddel lépne előre. (Bár Kakucson előbb talán egy pár asztal meg napernyő segítene.)
De ne értse félre senki. Nekem igazán jó így is. Sőt, ha bezár az összes pálya, nekem úgy is jó. Csak az elvet nem értem.
Én telepítettem ilyen rendszert, kb. 1,5MFt a legolcsóbb, egy francia cég gyártja. A Hungaroringen és sok helyen az évtizedekig etalonnak számító AMB rendszer van (5 éve, mikor néztem volt 6MFt körül), és létezik még a Tag-Heuer, ami 10MFt felett van, de az már mindenféle real-time média szolgáltatással a közvetítésekhez.
Nem összetévesztendők a gokatpályákon lévő mágnescsíkos játékokkal, itt 300..400km/h -ig kell ezredre vagy tízezredre mérni, úgy, hogy több jármű is átmehet egyszerre a célvonalon.
Az AMB transzponderek ára régebben 100eFt körül volt, most néztem, hogy lemet 41eFt környékére, de pár évente kipurcan bennük az aksi, lehet őket visszaküldeni javítani.
Van cég, aki jár időtmérni egy AMB rendszerrel: 200eFt/nap volt pár ével ezelőtt, nem tudom, hogy ma több/kevesebb-e.
Lehet, hogy nincs is annyi transzponder, mint ahányan egy pályanapon megfordulnak. Általában csak annyi kell egyszerre, ahányan egy futamon indulnak.
pávertép te hát mive rögzítenéd tutira
De látom puha voltál motorral csinálni a próbafelvételt
No majdakkor a két nap alatt megbeszéljük a dóóógokat, na meg persze majd jókat nevetek amikor azt majd kell természetesen csak együttérzésből, hogy érezzed
Sztem a formája miatt ez viszonylag egyszerű. Sima kétoldalú ragasztó, adnak hozzá ilyen tépőzáras cuccot is, ill adnak egy ráhúzható tokot amin van menet állványnak, onnantól tappancsos vagy bármilyen állványra rakhatod. Ilyen 1000ft kb egy állvány hozzá.
3 féle látószöget lehet beállítani. A legkisebb 720p-ben 60fps-nél. Tudom ez a felbontás, csak ettől függ a látószög is. A két szélesebb látószögű beállítás ehhez képest sokkal szélesebb, de még a legszűkebb is szélesebb a kis md80-as kamera látószögénél. Szóval sztem hibátlan. Akinek kevés lenne az veheti nagylátószögű lencsével is. Én direkt ilyet vettem sztem felesleges a túl széles szög, nem akarok videón hiperűrsebességgel haladni.:)
Tudom, hogy nem ez a hirdetős topik, de mivel speedohealer talán a pályázók körében a legkeresettebb, ezért csak szólok, hogy ha valakinek suzukihoz kellene kábel S01 (a legtöbb gixxerhez, SV-hez meg TL-hez jó), akkor szóljatok, vagy az adás-vétel topikban keressétek a hirdetésem, van egy eladó jó áron
Írtam: "egy alap köridő mérési szolgáltatást". Értsd: legalább, amit a gokartpálya nyújt (még ha az nem is csúcs) annyit oldjanak meg. Egy átlagos nyári Euroring napon egyszerre 8 motor köröz a pályán ebből minimum a fele teljesen amatőr, a másik fele hobbista pályamotoros, tudás alapján szintén tök amatőr. Nem hogy egymáshoz képest, önmagához képest is másodperces differenciák vannak az egymást követő köreikben. Tökéletesen elegendő lenne az olcsó megoldás, rögtön két dologra is:
1. Mindenki nagyobb kedvvel állna neki a körnek, ha a végén meg tudjuk beszélni a haverokkal, kollégákkal ki mit ment. (Legalábbis én nem tudok hátat fordítani az eredményjelzőnek a gokartpályán sem. Ki van írva az időm, érdekel, hogy mennyi és a következő menetben már gyúrok is a jobbra.) A kedvcsinálás az üzemeltető érdeke is.
2. A mostanában nagy port felkavaró amatőr pályalicensz kérdését is jobb irányban elndítené: Eleve beregisztrálok a napra, lobogtatom a személyim, elvállalom a felelősséget magamért és másokért aláírok és ezért még fizetek is. Most azt akarják, hogy okos csoportbeosztások legyenek annak érdekében, hogy a gyorsaknak ne kelljen lassúakat kerülgetni. Kérdem én, nem lenne sokkal egyszerűbb az, hogy ha már úgyis regisztrálok, akkor a rendszer az átlag időmet is rögzítse mondjuk a legutóbbi 3 alkalomra? Máris megvan a csoport beosztás, csak azokkal van a "gond", akik életükben először járnak a pályán. Ők kerülnek majd a leglassabb csoportba.
Tehát kell az a bizonyos gokartpályás, mágnescsíkos lószar a pálya egy lassú kanyarjához (ott lassan és libasorban mennek), kell egy ócska monitor amin valami látszik, meg kell egy excel tábla, ahol a regisztrált ügyfelek valamilyen módon kialakult mértékadó köridejei rögzülnek. Csak ettől egy Kakucsring vagy egy Euroring szolgáltatási minősége mondjuk nagyságrenddel lépne előre. (Bár Kakucson előbb talán egy pár asztal meg napernyő segítene.)
De ne értse félre senki. Nekem igazán jó így is. Sőt, ha bezár az összes pálya, nekem úgy is jó. Csak az elvet nem értem.