Nyilván vannak egyéb szempontok is. Akár a gyártási költség is. Viszont az "egyszerű de nagyszerű" trükkökön én mindig agyalok. Pl. a kormánycsutka szélesítés az egyik ilyen volt. 1000Ft esztergályos munka és eredmény: kényelmesebb, jobban irányítható gép, jobban adagolható fék és kuplung. Szerintem(!) gyárilag is így kéne lennie eleve. Persze így nem látok a tükörben. Ez is lehetne szempont, de nekem nem az.
Valami oka csak volt azon kívül, hogy így egyszerűbb megoldani. Ha berakod a tank alá, akkor azért előg közel elsz a blokkhoz, ott lesz a váltó fölött, ott azért egy nyári hőségben a beburkolt motoron elég meleg tud lenni, nemtom mennyire szeretik az akksik, ha pl felmelegszik 60-80fokosra.
Pl. itt, abban az ülés alatti fekete doboznak lelóg az a nyúlványa (ami olyan közel van a lengővillához) van az akku. Az eredeti motoron sokkal magasabban volt, de eleve elvként gondoltam, hogy mért tegyem magasabbra, ha ugyanakkora fáradtság jobb helyre is tenni.
(Persze most tekintsünk el attól, hogy abba a résbe így be tud szorulni a sár, úgyhogy oda majd még kell egy védőgumi.)
Én nem is így gondolkodtam. Hanem úgy, hogy mivel légüres tér a motor közepe, oda a gyárban kellett volna a tömeget tenni már eleve. Kvázi gáz, hogy a japánok így oldották meg. Ezt tenném helyre esetleg. Elvből.
Nem, én sem érzek meg 1-2 kilót, nem is azért mondtam, ne érts félre!
Hja, neked a legjobb súlycsökkentés a saját súlyodból való fogyás lenne. De én a mostani súlyomból, ha tovább fogyok, akkor nagyon nyizege leszek, amit nem akarok, ez a 78-79kg még pont jó, ígyis jóval kevesebb a két évvel ezelőtti kondizós korszakomban lévő 92-94kg-hoz képest.
Nem hiszem, hogy 1-2 kg-ot megérzel. Persze Te lehet.... Én csak lefogyni tudnék annyit, mint amennyit most az akksi súlyán spóroltál. No meg az én köridőmnek tök mindegy amúgy is.
Lehet megfertőzött, mégha nem is ismerem. Ill asszem vettem tőle gumit már, talán 2x is. Ha Érden lakik...
Lehetne még bőven csökkenteni a súlyt, olvastam 160kg alatti cbr erzekről is neten, de milyen áron? Tele titán meg gyártatott alu alkatrészekkel meg magnézium felnik meg karbon tárcsa... rá lehet költeni a motor árát könnyű alkatrészekre. Mondjuk az már tuti lényeges és érezhető különbség mind dinamikában mind vezethetőségben, 150 vs 200 kg, de ennyit nem ér. Ez a tizen pár kg nem sok, de mégis vmi. Innen csak csilliárdokér lehet tovább csökkenteni. Ugyhogy így marad.
Nem hiszem, hogy megérzi az ember azt a 2-3 kg-ot, vagy hogy 20-30centivel lejjebb rakod az akksit. Én sem ettől leszek Rossi. De így legalább 190kg alatt vagyok simán (~187) telitankkal, ami már jól hangzik és még 1-2 kg-ot majd idővel lefaragok.
Én Neked drukkolok, de egy poént megért!
Engem speciel érdekel is a végkifejlet, mert ezen még el sem gondolkodtam, hogy az akksi önsúlyával könnyítsem a motort. A lejjebb szerelésen már agyaltam én is. A K1-en a tank alatt az egész motor tök üres.
2004-2005-ös CBR 1000RR-hez gyári és üvegszálas idomok várják új gazdájukat ! Fej idom,tank idom,első sárvédő,farok idom,has idom,oldalsó/felső idomok szóval egy teljes szett ! Az idomok már matrica nélkül vannak,fényezéshez előkészítve ! Ha érdekel valami keress nyugodtan,megegyezünk !
A felsorolt dolgokat pedig megvenném illetve cserélném ,akár ráfizetéssel is, reális áron, új és használt egyaránt érdekel! Ami érdekes lehet: Gumi melegítő,DynoJet univerzális gyorsváltó vezérlő,2004-es 600RR-hez fokozat kijelző,állítható lábtartó,gyors gáz,K&N direktszűrő illetve 54-es méretű egyrészes,púpos NEM NONAME bőrruha,gerincprotektor !
A cserélendő vagy eladó tárgyakról kérlek küldjetek egy képet is illetve írjatok néhány szót róluk ,az adameg6@vipmail.hu címre !
Előre is köszönöm a segítséget illetve a fáradozást :)
Kár, hogy amit én felhoztam itt, az nem LiPo, hanem LiFePO4, nagy különbség! Sokkal biztonságosabb ez utóbbi. Keress erről is videót, próbálják felgyújtani, felrobbantani, nem nagyon jön össze nekik vagy csak nagyon nehezen, sok idő alatt. Vagy ott a védőáramkör, ha vki akar rakhat mellé.
De majd ha felrobban a picsám, akkor mondhatjátok, hogy naugye... addig meg én mondom, hogy na, tipikus magyar mentalitás, keressük mindenben a rosszat és fikázódjunk. Adjak egy újabb okot? Rendeltem 15ezerér egy kis HD kamerát, Mobius névre hallgat, tessék videók róla, lehet ezt is szidni, hogy forintot nem ér, mert csak a gopro a király, az az isten 100ezerér. Szép napot!
(Persze most tekintsünk el attól, hogy abba a résbe így be tud szorulni a sár, úgyhogy oda majd még kell egy védőgumi.)
Hja, neked a legjobb súlycsökkentés a saját súlyodból való fogyás lenne. De én a mostani súlyomból, ha tovább fogyok, akkor nagyon nyizege leszek, amit nem akarok, ez a 78-79kg még pont jó, ígyis jóval kevesebb a két évvel ezelőtti kondizós korszakomban lévő 92-94kg-hoz képest.
Lehetne még bőven csökkenteni a súlyt, olvastam 160kg alatti cbr erzekről is neten, de milyen áron? Tele titán meg gyártatott alu alkatrészekkel meg magnézium felnik meg karbon tárcsa... rá lehet költeni a motor árát könnyű alkatrészekre. Mondjuk az már tuti lényeges és érezhető különbség mind dinamikában mind vezethetőségben, 150 vs 200 kg, de ennyit nem ér. Ez a tizen pár kg nem sok, de mégis vmi. Innen csak csilliárdokér lehet tovább csökkenteni. Ugyhogy így marad.
Annak a mániája a súlycsökkentés
Engem speciel érdekel is a végkifejlet, mert ezen még el sem gondolkodtam, hogy az akksi önsúlyával könnyítsem a motort. A lejjebb szerelésen már agyaltam én is. A K1-en a tank alatt az egész motor tök üres.
2004-2005-ös CBR 1000RR-hez gyári és üvegszálas idomok várják új gazdájukat ! Fej idom,tank idom,első sárvédő,farok idom,has idom,oldalsó/felső idomok szóval egy teljes szett ! Az idomok már matrica nélkül vannak,fényezéshez előkészítve ! Ha érdekel valami keress nyugodtan,megegyezünk !
A felsorolt dolgokat pedig megvenném illetve cserélném ,akár ráfizetéssel is, reális áron, új és használt egyaránt érdekel! Ami érdekes lehet: Gumi melegítő,DynoJet univerzális gyorsváltó vezérlő,2004-es 600RR-hez fokozat kijelző,állítható lábtartó,gyors gáz,K&N direktszűrő illetve 54-es méretű egyrészes,púpos NEM NONAME bőrruha,gerincprotektor !
A cserélendő vagy eladó tárgyakról kérlek küldjetek egy képet is illetve írjatok néhány szót róluk ,az adameg6@vipmail.hu címre !
Előre is köszönöm a segítséget illetve a fáradozást :)
Szép napot !
Üdv.: Ádám
20/411-7338
adameg6@vipmail.hu
De majd ha felrobban a picsám, akkor mondhatjátok, hogy naugye... addig meg én mondom, hogy na, tipikus magyar mentalitás, keressük mindenben a rosszat és fikázódjunk. Adjak egy újabb okot? Rendeltem 15ezerér egy kis HD kamerát, Mobius névre hallgat, tessék videók róla, lehet ezt is szidni, hogy forintot nem ér, mert csak a gopro a király, az az isten 100ezerér. Szép napot!
íme a biztonságos Lipo akksi!