Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !
Motorszállító futó eladó:
Átlaghoz képest alacsony,nem kell erőlködni feltolásnál.
"Vályuban" szinte magától megáll a motor (könnyű spanizni).
Hátsó,különálló gyorsan le-fel emelhető/szerelhető rámpával.
2 nagymotor + kisebb robogó is elfér rajta.
Tel:+36-20/310-33-59
Ár:195.e Ft.
Eladó pályaidom és sportlégszűrő keveset használt 2007-es cbr 1000rr hez.
Tel:06-70-633-6366
Szevasztok Fanok!
Kérdésem lenne hozzátok: karbon elemeket /kuplungdekli, vázvédő stb/ ti mivel ragasztanátok fel? Sima hőálló szilikon, szélvédőüveg ragasztó stb? Ami megtartja és nem esik le, ill. ha le kell szedni akkor ne kelljen robbantani
Még azt szeretném kérdezni, hogy K6 600-ra csinál-e valaki segédvázat pályaidomhoz?
Sziasztok!

R6R-t keresek pályázni, km nem érdekel, csak a papírjai legyenek rendben. Ha valaki tud eladót kérem jelezze. Alapgéptől fullos felszereltségig érdekel.

Elérhetőségeim:
deakpeter@kite.hu, vagy ide is jelezhetsz.

Üdvözlettel:
Deák Péter
titi26--Az általad csatolt papiros alapján írja a főtengely nyugvó és hajtókar csapágyazás számait a főtengely oldalán.....na ehhez kellene nekem a blokkon lévő számsor hogy kivonhassam egymásból a számokat és megkapjam a megfelelő színű és egyben persze gyárilag illesztett csapágyméretet.
Az a kalibrálós madzag vagy mi nem lenne rossz...
Gyanús nekem is a blokk csere. Csak azért az ember megpróbálja menteni ami még menthető.......
igen kellene a blokkon jelzett szám is de ha nincs meg plastigauge nevű cuccal ki lehet mérsegélni csak az a baj hogy kell pluszba venni pár csapágyat .... de nem ártana utána nézni mert egy másik főtengely csapágyak tömítések munkadíj lehet többe fáj mint egy blokk a bontóból mondjuk annak nem lehet tudni az előéletét
na mégegyszer hátha:
pl:
szerintem színkód alapján szoktak csapágyat rendelni, ahhoz meg nem kell blokkszám.
Ebből blokkcsere lesz.
Hja, értem mire gondolsz. Akkor azt tudod csinálni hogy megméred (megméreted ha te nem tudod) a főtengely csapokat meg a hajtókar furatokat és az alapján kiszámolod milyen vastag csapágy lesz jó. Vagy berendeled a gyári legvastagabbat és összerakatod, ha túl vastag vhol akkor pár századot azért lehet polírozni a csapokon. Vagy egy párat rendelsz és végignézed h az hol jó hol nem ahol nem ott milyen kéne, vékonyabb v vastagabb.
Köszi a választ.
A pontos csapágyméret meghatározásához sajnos nem csak a főtengelyen lévő számsor hanem a motorblokkon lévő számsorra is szükségem lenne........Alváz,motorszám,évjárat....ezekkel nem megyek sajnos semmire.
Évjárat és tipus alapján, esetleg alvázszámból. Nem kell ahhoz motorszám.
Üdv mindenkinek..
Az "elnyűhetetlen és szuper" r6r-em hajtókaros lett az utolsó szereplésem alkalmával. Segítséget kérnék. Ugyanis az "okos" emberek kiköszörülték az összes létező számot a blokk feléből.....
Hogy a francba fogom most kitalálni hogy milyen csapágycsészéket rendeljek? Köszi a választ...
Dehogynem. Moshe barátomnak is átrakta a szerelője, Sinko Laci!
És az ecu-t nemlehet áttenni máshova? Annyira szar helyen van, hogy igazából csak amiatt raktam rá gombát.
Én soha nem tettem bukógombát a motorjaimra. Ezen volt most egy gyári Yamaha. Ez is el hajlott de nem a csúszás miatt! Szóval szerintem gyari! Bár én nem teszek rá megint újat! Úgyhogy anélkül fogok menni!
Szia. Lehet kapni 12.9-e csavart is bolti forgalomban. Üdv: ukb
Gondolom van bőven tapasztalatotok r1-el
Milyen bukógombát érdemes tenni rá, és hogyan ami nem törik le, hajlik el és mondjuk a motort sem cseszi szét? rn22-re. Most a blokktartó csavar helyére volt betéve a gomba, egy rohadt erős csavarral (bolti forgalomba kapható legerősebb 10.9), és úgy elhajolt 90fokba ahogy kell. Mondjuk a perec nem volt kicsi
becsúszó szerelés
Hogy is van ez? :)
Szerintem úgy lenne korrekt ha minden ingyen lenne. Adniuk kellene motort benzin meg mindent. Mondjuk nekem semmi sem drága. Én már nem motorozom.
nyilván, de úgyse visz mindenki saját transzpondert, meg azért nem hiszem, hogy az időmérő rendszert olyan hatalmas összeg lenne üzemeltetni, no de sebaj, túl van tárgyalva.:)