Tapasztalataim szerint (lehet nem mérvadóak 20 év kereskedelem) A termék vételára és a minősége,kivitele,használhatósága egyewnesen arányos a legtöbb esetben.
Jo esetben egy palyaidomnak fenekelt az allja.ha veletlen valami technikai problemad adodna,es folyna az olajad/vized,akkor meguszhatsz egy ronda nagy esest,es a palyat sem locsolod fel szarral a tobbieknek.
A pályaidom azért hasznos extra mert ha azt zúzod ropira első körben 50-100 rugó és ha barkácskedvű vagy lehet egy kis gyantával meg üvegszállal egyre szarabb kinézetet kölcsönözni kis pénzért a motornak.
Ugyanezt egy gyári idomkészlettel ha régi a motor nehéz beszerezni és lehet megdöbbentően drága ha új a motor akkor csak megdöbbentően drága tud lenni.
Az utángyártott kínai festett-matricázott kicsit csálés idomszettek is 120-tól felfelé vannak.
Köszi szépen a sok hasznos választ, a kérdést tényleg így kéne inkább feltenni, lehet-e olcsón jó motort venni pályára :) persze tudom a határ a csillagos ég, de valamivel el kell kezdeni és nem szivesen vennék több száz ezer forintért egy olyan motort amivel lehet kelni, feküdni fogok eleinte és még az sem biztos hogy utánna nagyobb veszteség nélkül el se birjam adni. Ami még fontos kérdés lenne, sokan mondjátok itt a pályaidomot mint extrát, mennyivel könnyebb a motor pályaidommal mint gyári idommal? lehet hogy én gondolom rosszul de ahoz hogy valaki megtanuljon motorozni, a pályaidom nem a legszügségesebb. Elsősorban olyan motorokon gondolkoztam amik külföldi rendszámos, vagy lejárt műszakis de attól még működik és az "adottságai" is megvannak ahoz hogy pályán jó tanulómotor legyen.
Egyenesen utálom a mellébeszélést, meg a számokkal dobálózást, ezért próbáltam valósághűen visszaadni a tapasztalataimat... a köridőt meg a köridőmérő mérte.
Ha valóban így gondolod, akkor nagyon köszönöm
Adatlapomon ott az időm, 2x20 percet mentem, életemben először voltam a pályán. Még a "melyik kanyar után melyik jön" dolgot sem sikerült teljes mértékben megtanulni XD
igen simán veri az RReket... nem kell figurázni apa, ilyet senki nem mondott és nem állított, fölösleges kommentet nem kell írni... amúgy egy RRtől sem kell hanyatt esni. ha nem tudják beállítani és nincs rá pilóta, akkor hiába RR
Nem akarom senkire rámelegíteni a motort. Bármennyire is hihetetlen kedves kolléga lehet nevetni, nem a levegőbe beszélek, mert utálom a valótlan kamu kijelentéseket, a motor valóban azt tudja mint egy gyári új 600-as, volt alkalmam rá többször is, HRingen is, ERingen is, akármit is "perszézel" ezt tudja és pont . Szerintem egy Hring célegyenes fej-fej melletti kigyorsítástól-féktávig azért valamit elárul (és nem szélárnyékban)...Miért olyan kurva hihetetlen? De pont leszarom mennyit megy, meg hogyan megy, legutolsó szempont pályázásnál...mondjuk Hringen nem sajnos.
Elhiszem, hogy lehet venni ennyiért, meg annyiért pályamotorokat, az én motorom árát nem úgy határoztam meg, hogy el kell adnom mert szar és másnapra kell a pénz, hanem mert van hozzá 3 garni gumi, meg tényleg egy kurva forintot nem kell rá költeni. Valószínűleg 3 kiló a reálisabb ára, ha teljesen beleuntam volna a pályázásba és aztmondom köszi szépen, nem kell motor, valszeg ennyiért hirdetném meg, de most nem úgy állunk.
Idén 500 ezerért vett egy barátom egy 2004-es 600 rr-t pályaidommal szinte uj pirelli slickekkel+még egy hátsó gumival,leáttételezve.Akire 400-ért rámelegíted a motorodat az meg is érdemli.Ja ,és úgy megy a motorod mint egy új hatszázas.Persze.
értem persze, de itt már 350et is megemlítettek... annyin még el is gondolkoznék és mondjuk az emelők meg a gumik maradnának... de mind1 nem ezért írtam ide mert el akarom adni, hanem a régi cbr-ek miatt, hogy jó az még mindig és az is marad pályán is. Ha a vevő meg rászán egy picit többet akkor kap egy biztosan jót, nem egy olajevős, csörgős, balesetveszélyes tákolt fost.
És igen fényeztem mert megérdemli, de nem azért mert az enyém, ültem már millióegy motoron pályán, de le a kalappal előtte, hogy 10+ évesen, 600as létére ilyen időket ki lehet belőle motorozni.
Nah további kellmeset
Nem is tudom, de nem hinném! Anyám most mondta valamelyik nap megint, mennyivel kevesebb gondom lenne, és mennyivel nyugodtabb életünk lenne, ha nem lenne a portán ez a sok hülye motor! És valószínű igaza van!
És te nem adnád 4 kilónál olcsóbban.Ami pont a duplája mint a felkínált linkeken lévő motorok.
Szóval olyan messze vagy a megoldástól mint én a pályamotorozástól.
A kérdést megfogalmazom úgy hogy még te is megértsd.
Lehet e 200e forint körül hozzájutni egy olyan nagy köbcentis (legyen KB 600) motoorkerékpárhoz amivel csak ráülök és reletíve elég sokáig költségmentesen vetem a pályázás örömeibe vagy nem?
Erre jössz egy saját bevallásod szerint 400e körüli összegű motorral.
NEM ez volt a kérdés.Csak fényezted a tiedet.
Ami tuti jó de pont duplája az elméleti összegnek.
Nem imádom a kedvencemet, nem erről van szó. Ha jobban a dolgok mögé látnál, próbáltam úgy előadni a motort, mint egy valóban pályán jól használható és bevált gépet. És ha még jobban mögé látnál, akkor azt is látnád, hogy nem azért soroltam fel a "tuningokat" rajta, hogy itt most giccsparádét rendezzek mert hajjde megvettem mindent rá a bóntóbóó (hozzáteszem nem én vettem ezeket rá és nem az én tuningjaim)...hanem azért, hogy lássa a fickó, hogy ennyiért is lehet egy olyan motort venni, ami ottvan mint egy millás pályamotor, mert az adottságai megvannak hozzá, hogy olyan időre képes legyen a pályán mint az...márcsak egy pilóta kell hozzá. Ráadásul nem csak rá van mondva ez + az, hogy ilyen meg olyan, hanem valóban így van... ezt már így jobban fel lehet fogni vagy még mindig a Ricsibontó lesz a téma ? ? ? (nem tudom hogy jutottál oda )
Ugyanezt egy gyári idomkészlettel ha régi a motor nehéz beszerezni és lehet megdöbbentően drága ha új a motor akkor csak megdöbbentően drága tud lenni.
Az utángyártott kínai festett-matricázott kicsit csálés idomszettek is 120-tól felfelé vannak.
Ha valóban így gondolod, akkor nagyon köszönöm
Elhiszem, hogy lehet venni ennyiért, meg annyiért pályamotorokat, az én motorom árát nem úgy határoztam meg, hogy el kell adnom mert szar és másnapra kell a pénz, hanem mert van hozzá 3 garni gumi, meg tényleg egy kurva forintot nem kell rá költeni. Valószínűleg 3 kiló a reálisabb ára, ha teljesen beleuntam volna a pályázásba és aztmondom köszi szépen, nem kell motor, valszeg ennyiért hirdetném meg, de most nem úgy állunk.
És igen fényeztem mert megérdemli, de nem azért mert az enyém, ültem már millióegy motoron pályán, de le a kalappal előtte, hogy 10+ évesen, 600as létére ilyen időket ki lehet belőle motorozni.
Nah további kellmeset
És te nem adnád 4 kilónál olcsóbban.Ami pont a duplája mint a felkínált linkeken lévő motorok.
Szóval olyan messze vagy a megoldástól mint én a pályamotorozástól.
A kérdést megfogalmazom úgy hogy még te is megértsd.
Lehet e 200e forint körül hozzájutni egy olyan nagy köbcentis (legyen KB 600) motoorkerékpárhoz amivel csak ráülök és reletíve elég sokáig költségmentesen vetem a pályázás örömeibe vagy nem?
Erre jössz egy saját bevallásod szerint 400e körüli összegű motorral.
NEM ez volt a kérdés.Csak fényezted a tiedet.
Ami tuti jó de pont duplája az elméleti összegnek.
De ő nem ilyeneket linkelt be hanem valódi bontószökevényeket.