Pályaidomot honnan lehetne venni meg milyet és mennyiért? Dúzs Petit tudom, mármint hogy tőle lehetne, mondjuk az árát nemtom, meg hogy az milyen. találtam ezt az oldalt Ezt ismeri valaki?
Milyen lehetőségek vannak még?
Vagy valakinek nincs elfekvőben 2008-tól cbr 1000-hez pályaidom otthon?
Felülre sztem akármilyen főfékhengert rá tudsz rakni. A felfogatási átmérő stimmeljen, de az szinte az a legtöbb sportmotornak ugyan az, talán 22mm. Szóval ott már upgrade-elhetsz egy radiális munkahengerre nyugodtan. Ha teheted ne suzukiét vegyed, mert a suzuki féke nem a legjobb. Figyelni kell a méretre, mert pl ha yamaháról vennéd, az kisebb, mint a suzukié, de a yamahának a dugattyúi is kisebbek a nyergekben (lgalábbis a radiális suzuki nyergekhez képest, a nem radiálisat nemtom mekkora), ezért elég a kisebb főfékhenger is ahhoz, de suzuki nyereghez nem lenne jó a yamaha főfékhenger, de egy honda vagy kawa lehet jó lenne, meg kell nézni azok mekkorák meg a felfogatási méretet is azért. Mivel nem radiális a nyerged így nemtom azt mire lehetne lecserélni, keress rá neten, hogy esetleg oda is más márkának a nyerge felmegy-e. Ahogy írod a radiális suzuki fékekkel is sok a gond, egy szar igazából. Nem véletlen cseréli le nagyon sok ember más fajtára ha pl pályázik. Utcára még elmegy.
Itt találod a filmet: http://www.youtube.com/watch?v...
1:27-nél jössz be a képbe és 2:14-nél 'távozol'.
A nagylátószögű kamera ilyenkor visszaüt sajnos, nemigen
látni részleteket.
üdv.
R
Eringre nem megyek, nemigazán lehet járni a motorral mivel most is be van fogva az első fék, 2 hete várom a felújító készletet hozzá.
Kérdés hogy K3 600-as GSXR-re milyen főfékhengert lehet gond nélkül feltenni valami újabb modellről?
Nem szeretnék venni egy másik 10 éves bontott főfékhengert ami ugyanúgy bármikor megadhatja magát, a felújítókészlet meg lutri mert a FullGas szerint is simán elképzelhető ennél a kornál már hogy maga a ház kopott meg és nem a szimmeringek benne.
Szóval valami újabb bontott főfékhengert tennék fel de nemtudom melyik modellé passzol vajon.
Sziasztok
A tegnapi Hungaroringes motoros nyíltnapról csinált valaki Fotót?
Esetleg hivatalos fotó is van erről? mert láttam 1-2 fotóst komoly a pálya szélén.
2003-as 600-as gsxr, utolsó szívlámpás, tokico fékrendszer.
Elvittem a mocit proptech-hez mert jókat hallottam róluk több gonddal:
- ha rámarok a fékre hirtelen akkor koppan egy nagyot valami elöl
- ha finoman fékezek akkor nem fokozatosan jön be a fékkar hanem piciket-finomakat akad
- mivel a koppanásra aztmondták hogy kormánycsapány ezért ha már szét van bontva a moci akkor rakják rendbe az első telókat (nem volt bajuk de valami 7 éves olaj volt bennük talán, de még lehet a gyári), olajcsere, szimmeringcsere, ahogy kell
Na ennek az lett a vége hogy kész lett a moci, telók, kormánycsapágycsere, friss fékfolyadék, fékrendszer fullra kipucolva (aztmondták rettentő dzsuvás volt), 45e pénz volt a történet.
Ami feltűnt elhozatal után hogy sokkal bentebb van a fék nyomáspontja (legalább 1cm-el).
4 napos hétvégén motoroztunk, közben feltűnt hogy nem akar egyenesen menni a moci hanem finoman imbolyog az eleje.
Otthon felemeltem hogy lecsekkoljam a guminyomást (jó volt) és kiderült hogy be van fogva az első fék, lendítésre egy negyedet fordult az első kerék...
Visszavittem lehető leghamarabb hogy nézzék meg, szétborították (ottvoltam végig, tényleg enni lehetett a nyergek belsejéből szóval megcsinálták a melót elsőre is lelkiismeretesen), a jobbos nyereg nagyobbik dugója be volt fogva, fékbetét majdnem vason, kuka, mert mentem kb 500km-t a négynapos hétvégén. Szerelősrác szétszedte, átnézte, vajákolta (lámpával nézte át miliméterről miliméterre a karmantyút meg a porvédőt szóval nagyon odatette magát) de semmi látható hiba nem volt, összerakta.
Közben mondta hogy azért már a főfékhengerem se 100-as mert nem engedi vissza teljesen a nyomást de nem ez lesz a hiba mert a 8 dugóból csak 1 van befogva.
Felküldtek dobogókőre tesztkörre, isten volt a fékem, harapott, pontos volt, stabil a nyomáspontja, de a végén lefelé jövet félútnál viszont megint bentebb ment a nyomáspont, lejöttem, felemelték, naná hogy be volt fogva az első fék megint, ugyanaz a dugó. Viszont érdekes volt hogy kb. 15 perc hűlés után visszament a dugó a helyére.
Több idejük nem volt már rám (elment fél nap), ezért megrendeltem a gyári karmanytú-porvédő felújítókészletet és eljöttem, most arra várok hogy az megérkezzen.
Hozzáteszem hogy az egész félnapos küzdésért illetve egy 50%-os bontott betétért (kb. ugyanolyan mint ami volt benne előtte) nem számoltak fel semmit, szóval korrektség volt részükről.
Hazaporoszkáltam féket kímélve de hazaérés előtt egy macisajtot kihagyó autós miatt kellett egy hirtelent fékeznem és mit ad isten megint koppant egy nagyot az eleje.
Ekkor azért elkapott a sírhatnék meg az idegbaj hogy lehet feleslegesen cseréltettem ki a kormánycsapágyat.
Közben próbáltam tájékozódni fékügyben és hallottam hideget-meleget.
Vannak akik szerint a régi tokico sose lesz jó akármennyit vajákolják, vannak akik azt mondják hogy a radiális suzuki cuccokkal is van egy csomó gond szóval ne törjem magam a másfajtára cserén.
Gondolkodtam főfékhenger felújításon is de arra azt kaptam hogy a ház kopik meg és hiába a felújítókészlet, inkább vegyek egy jó bontott főfékhengert.
Lényeg a lényeg, most mi a túrót csináljak szerintetek hogy legyen jó fékem?
Mennék eringre élvezkedni kicsit de 1 hónapja tart ez a mizéria lassan és elmegy a nyár :(
Koszi szepen! Igen, az felelmetes volt, amikor a csuszasnak vege lett es csak azt lattam, hogy jonnek a motorok felem.... Szerencsere zuzodasokkal megusztam, bar olyan mintha egy uthenger atment volna rajtam. Szerencsem volt az tuti!
Szia!
Láttam a zakót és a kamerám is fölvette. Este feltöltöm a youtube-ra és küldök linket is. Nagy volt a torlódás, sokan utolértük ott egymást, szerencséd, hogy nem gázoltak el.
üdv.
R
Sziasztok, eloszor is bocsanat a mai utolsoban a piros zaszloert, nem direkt volt
Masodszor pedig ha valaki latta mi tortent (en a hatso gumimra tippelek) az megoszthatna velem... Koszi!
Olyan motorosként tudok reagálni, aki idén jutott át a K2-ből a K1-be, ott az alsó harmadban van (2:10) de már nem a leglassabb (csak majdnem )
Az én tapasztalatom az, hogy a K1 már sokkal kevésbé "hülyegyerek" kategória. A K2-ben nagyon nem ritka, aki egyenesben húzza egy erős motornak, mint állat, csakazértis meg akarja mutatni, de a kanyarok előtt néha azt sem tudja, hol van a pályán. Szóval félvilágtalan de roppant "ambíciózus" majmoktól kb. megszabadulsz. Aki gyorsabb, én elengedem, mindenkinek jobb, így a gyorsabbakkal ált. amúgy sincs gond.
Egyetlen új kihívás, hogy itt az a néhány ember, aki nálam lassabb, az nem sokkal lassabb, tehát előzni nem olyan könnyű.
Röviden: ha megbízhatóan tudsz 2:15-öt/alatt menni, a K1 jobb hely véleményem szerint.
Szerintem ha a 20 perc alatt elmennek melletted 3-5-en az még nem túl nagy gond.
Meg a gyorsabbak amugy is tapasztaltabbak, figyelnek arra, hogy ne akadjanak össze előzés közben
Sziasztok,
Azt szeretném kérdezni, hogy a közút 1-es csoportban milyen köridőket mennek általában? Sok a 2:15 alatti versenyző, aki mindenkit körbemotoroz mint a pocsolyát?
Köszi.
találtam ezt az oldalt Ezt ismeri valaki?
Milyen lehetőségek vannak még?
Vagy valakinek nincs elfekvőben 2008-tól cbr 1000-hez pályaidom otthon?
Milyen kamerát használsz?
Tök jó a videó minősége!
Abdul mákod volt hála istennek!
Itt találod a filmet:
http://www.youtube.com/watch?v...
1:27-nél jössz be a képbe és 2:14-nél 'távozol'.
A nagylátószögű kamera ilyenkor visszaüt sajnos, nemigen
látni részleteket.
üdv.
R
Kérdés hogy K3 600-as GSXR-re milyen főfékhengert lehet gond nélkül feltenni valami újabb modellről?
Nem szeretnék venni egy másik 10 éves bontott főfékhengert ami ugyanúgy bármikor megadhatja magát, a felújítókészlet meg lutri mert a FullGas szerint is simán elképzelhető ennél a kornál már hogy maga a ház kopott meg és nem a szimmeringek benne.
Szóval valami újabb bontott főfékhengert tennék fel de nemtudom melyik modellé passzol vajon.
A tegnapi Hungaroringes motoros nyíltnapról csinált valaki Fotót?
Esetleg hivatalos fotó is van erről? mert láttam 1-2 fotóst komoly a pálya szélén.
2003-as 600-as gsxr, utolsó szívlámpás, tokico fékrendszer.
Elvittem a mocit proptech-hez mert jókat hallottam róluk több gonddal:
- ha rámarok a fékre hirtelen akkor koppan egy nagyot valami elöl
- ha finoman fékezek akkor nem fokozatosan jön be a fékkar hanem piciket-finomakat akad
- mivel a koppanásra aztmondták hogy kormánycsapány ezért ha már szét van bontva a moci akkor rakják rendbe az első telókat (nem volt bajuk de valami 7 éves olaj volt bennük talán, de még lehet a gyári), olajcsere, szimmeringcsere, ahogy kell
Na ennek az lett a vége hogy kész lett a moci, telók, kormánycsapágycsere, friss fékfolyadék, fékrendszer fullra kipucolva (aztmondták rettentő dzsuvás volt), 45e pénz volt a történet.
Ami feltűnt elhozatal után hogy sokkal bentebb van a fék nyomáspontja (legalább 1cm-el).
4 napos hétvégén motoroztunk, közben feltűnt hogy nem akar egyenesen menni a moci hanem finoman imbolyog az eleje.
Otthon felemeltem hogy lecsekkoljam a guminyomást (jó volt) és kiderült hogy be van fogva az első fék, lendítésre egy negyedet fordult az első kerék...
Visszavittem lehető leghamarabb hogy nézzék meg, szétborították (ottvoltam végig, tényleg enni lehetett a nyergek belsejéből szóval megcsinálták a melót elsőre is lelkiismeretesen), a jobbos nyereg nagyobbik dugója be volt fogva, fékbetét majdnem vason, kuka, mert mentem kb 500km-t a négynapos hétvégén. Szerelősrác szétszedte, átnézte, vajákolta (lámpával nézte át miliméterről miliméterre a karmantyút meg a porvédőt szóval nagyon odatette magát) de semmi látható hiba nem volt, összerakta.
Közben mondta hogy azért már a főfékhengerem se 100-as mert nem engedi vissza teljesen a nyomást de nem ez lesz a hiba mert a 8 dugóból csak 1 van befogva.
Felküldtek dobogókőre tesztkörre, isten volt a fékem, harapott, pontos volt, stabil a nyomáspontja, de a végén lefelé jövet félútnál viszont megint bentebb ment a nyomáspont, lejöttem, felemelték, naná hogy be volt fogva az első fék megint, ugyanaz a dugó. Viszont érdekes volt hogy kb. 15 perc hűlés után visszament a dugó a helyére.
Több idejük nem volt már rám (elment fél nap), ezért megrendeltem a gyári karmanytú-porvédő felújítókészletet és eljöttem, most arra várok hogy az megérkezzen.
Hozzáteszem hogy az egész félnapos küzdésért illetve egy 50%-os bontott betétért (kb. ugyanolyan mint ami volt benne előtte) nem számoltak fel semmit, szóval korrektség volt részükről.
Hazaporoszkáltam féket kímélve de hazaérés előtt egy macisajtot kihagyó autós miatt kellett egy hirtelent fékeznem és mit ad isten megint koppant egy nagyot az eleje.
Ekkor azért elkapott a sírhatnék meg az idegbaj hogy lehet feleslegesen cseréltettem ki a kormánycsapágyat.
Közben próbáltam tájékozódni fékügyben és hallottam hideget-meleget.
Vannak akik szerint a régi tokico sose lesz jó akármennyit vajákolják, vannak akik azt mondják hogy a radiális suzuki cuccokkal is van egy csomó gond szóval ne törjem magam a másfajtára cserén.
Gondolkodtam főfékhenger felújításon is de arra azt kaptam hogy a ház kopik meg és hiába a felújítókészlet, inkább vegyek egy jó bontott főfékhengert.
Lényeg a lényeg, most mi a túrót csináljak szerintetek hogy legyen jó fékem?
Mennék eringre élvezkedni kicsit de 1 hónapja tart ez a mizéria lassan és elmegy a nyár :(
Köszi mindenkinek.
Hungaroring K2 11:55
Most már jó lesz!
Láttam a zakót és a kamerám is fölvette. Este feltöltöm a youtube-ra és küldök linket is. Nagy volt a torlódás, sokan utolértük ott egymást, szerencséd, hogy nem gázoltak el.
üdv.
R
K2 11:05
K2 11:55
Masodszor pedig ha valaki latta mi tortent (en a hatso gumimra tippelek) az megoszthatna velem... Koszi!
A kódokat megfordítva viszont áll a dolog.
Az én tapasztalatom az, hogy a K1 már sokkal kevésbé "hülyegyerek" kategória. A K2-ben nagyon nem ritka, aki egyenesben húzza egy erős motornak, mint állat, csakazértis meg akarja mutatni, de a kanyarok előtt néha azt sem tudja, hol van a pályán. Szóval félvilágtalan de roppant "ambíciózus" majmoktól kb. megszabadulsz. Aki gyorsabb, én elengedem, mindenkinek jobb, így a gyorsabbakkal ált. amúgy sincs gond.
Egyetlen új kihívás, hogy itt az a néhány ember, aki nálam lassabb, az nem sokkal lassabb, tehát előzni nem olyan könnyű.
Röviden: ha megbízhatóan tudsz 2:15-öt/alatt menni, a K1 jobb hely véleményem szerint.
Meg a gyorsabbak amugy is tapasztaltabbak, figyelnek arra, hogy ne akadjanak össze előzés közben
Azt szeretném kérdezni, hogy a közút 1-es csoportban milyen köridőket mennek általában? Sok a 2:15 alatti versenyző, aki mindenkit körbemotoroz mint a pocsolyát?
Köszi.