Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom hogy imádod a kedvencedet de most itt az a kérdés hogy vegyünk egy félhullát kétkilóért amibe nem kell rá a te tuningjaidat sem költeni és fasza pályagép lesz vagy nem?

Esetleg inkább fitalabb legyen a cél amire több vételárat kell szánni de nem kell tuningolni meg állapotot javítani?

Nem az a kérdés hogy fasza 600 RR verő e a tied vagy sem.
De a fickó 2-300 max. 350-ér akar motort venni.
Aztat én nem tudhatom.
igen pontosan olyan mint az általad felsoroltak
Ha ezt a sok mindefélejót rá veszem ricsitől olyan lesz mint egy 01-es srad 400-ért?
Szóval csak ricsi lesz boldog vagy én is?
Ráköltöttek max. 3-400e-et. Az F2-höz biztos van a Ricsi bontóban öhlins meg yoshi vezértengely.
Szóval pont olyan mint a kétkilóért árult 94-es F2-es amire mégse biztos hogy felmegy a 180as gumi nics benne vezérműtengely amitől nem megy úgy mint az új gépek meg nem olyan bombabiztos az eleje meg a 91-es FZR 1000 felhányt gsxr pályaidommal szintén kétkilóért?

Vagy mégis más?
Róla van szó
A régi CBR-ekre hoznék ellenpéldát.
Van egy 600 F3-asom és 180-as gumit minden gond nélkül fel lehet rá tenni. A futóműve iszonyat jó, elöl gyári, hátul öhlins állítható van benne, lábtartó + ülsésszivacs, pályaidom, kormánylengés-csillapító stb. Szóval nem gyári, de ami a legjobban tetszik, az az eleje...olyan kibaszottul bombabiztos féktávon, hogy beszarás. Akármit csináltam, akárhogy rázza a picsáját visszaváltáskor, akárhogy nyikkan meg a hátsó gumi, akármeddig fékezek a kanyarban, az eleje még annyit nem szólt hogy: kakukk. A hátuljával is meg vagyok elégedve, iszonyat jó az egész motor. E-Ringen összesen 4x voltam eddig, utoljára 1:18,2 -es idő ezzel a motorral. Ezt csak azért írom ki, hogy aki tudja, hogy ez milyen idő ott, az tudja, hogy milyen tempóról van szó és ilyen tempónál viselkedik a leírtak alapján a motor. A motor teljesítményéről már volt szó itt, yoshi veztengelyek vannak benne, kibaszott erős 600hoz képest, az új 600-asokkal van teljesen egy szinten ha az egyenesben kell húzni a gázt.

ELADÓ is lehet ha valakit érdekel, bár nem szívesen válok meg tőle, amiért odaadnám az 400.000 alku nélkül mert a motor tényleg k****jó, sok plusz gumival, csörgésmentes motorral, plusz sok extrával még...

Szerintem 1:16 körül tudna E-Ringen ha eljutnék minden pályanapra XD
Örülök neki
Koszi amugy a gumit,egesz jol viselkedett ;)
Hello!

Nekem van egy Suzuki gsxr 600 K6 meg egy Yamaha YZF R125.A kis Yamahával sokkal élvezetes kispályán menni, mint egy nagy motorral.Sőt mivel az írásodból kivéve most kezdenéd el a pályamotorozást..A kismotorral sokkal könnyeben csiszolod a technikádat.Az első évben úgy is csak kispályán fogsz motorozni.
Hyosung GT 650 R pályamotor egyben vagy bontva eladó!
Kipuf, első féktárcsák, lánc már nincs meg.
akkor ez lesz a megoldás , ő van hozzám a legközelebb
de azt írja megjavíttatja a fűtőrészét is mással, szal végülis készen kapod vissza.
Rendben köszönöm . Kata szerintem csak az anyagrészt javítja, a fűtőszálat nem, de azért megkérdezem tőle.
Katayunga is javít meg gondolom itt is meg tudják javítani.
Érdekelne az elérhetőség . Megköszönném, ha megadnád . Nekem az első gyengébb volt eddig mint a hátsó , így akár még jobb is lehet a javítás után.
Nekem van egy zxr400-asom eladó.
Ha gondolod keress meg a ggugu@citromail.hu email címen.
Az mindig sok volt
Szia!

Nekem rögtön szezon elején tönkrement az első melegítőm kinnt a pályán.Ott helyben meg is csinálták (pannonia ring). A ducati szalonban van egy srác, ő csinálta meg, 3-4000ft volt kb. nem emlékszem pontosan. Mondjuk az nincs neked közel, de ha kell megszerzem az elérhetőségét, max lepostázod neki.
Amit az elöttem szóló is írt, az viszont biztos igaz, mert most rohadtul melegít, sokkal jobban mint a hátsó. Mondjuk nincs kizárva hogy a hátsó is döglődik
Túl sok a duma.
Szia! Nem merem bevállalni.Pontosabban ez úgy működik,hogy egy szűcs és bőr szabó ismerősöm kibontja a melegítőt. Utána átviszem egy alkesz villanymotor tekercselő 1000 mesterhez aki megkeresi az elégett részt,kivágja ,pótolja... szigeteli.Aztán vissza a szabóhoz.Pár 1000 forintból megvan az egész,de volt már rá példa,hogy pár nap használat után nem fűtött.Ezért újra szét stb stb Az a gond még ezzel,hogy a "fűtőszál" mérete,hossza fontos,ha abból kivág nem lesz akkora az ellenállás és erősebben fog fűteni.Persze arra is van volt példa mikor javítás után szuperül működött működik évek óta,de sajnos nincs rá gari,hogy tuti lesz.
Üdv RB26DET!

Gumimelegítő javításban tudnál nekem segíteni?
Rendben, köszönöm!