Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia "andRis6R".
Én is villa olaj csere előtt állok. Kipróbáltam az itt javasolt használt étolajat, de nekem nem jött be.
Mire jutottál? Milyent raksz / raktál bele?
köszi.
Hűűhahóó...de mennek itt a tanácsok.Szerintem basszunk ki a sráccal és mondjunk neki igazat!
:
Vegyél egy motort,rugdoss le róla mindent ami pénzt ér,vegyél bele rendes fékbetétet-nézesd át hogy ne legyen életveszélyes,basszál rá két slicket-lődd be kb a nyomást,aztán csinálj ugy mintha gumi nélkül kúrnál amszterdamban:félj és élvezd!
Ha jó hülye vagy megcsinàltatsz rajta minden baromságot eksztrafaszára,elversz egy csomó kottát olyan dolgokra amitől csak a csajod fog jobban nedvesedni hogy milyen übermájszter csávó vagy a pályán ,mert tucc a kátridzzsel 2.10-et kaparni az esti 90perces szabadmenésen.
Ne spilázd túl,ülj rá és csináld-ugyis mindenki faszságot mond.
Én sem különbül.
Na.
Üdv mindenkinek!
Ma ezt a kotrót vittem Szikszóra a Hell Ring építésére! Nem akarok semmit elkiabálni, de nagyon úgy fest, a pályából tényleg lesz valami.
Köszi! 11/16 lesz az sztem. 17,5mm-s akkor.
Az van ráírva, hogy 11/6.
Teljesen ertheto amit irsz, magamon is latom, hogy 100szor szivesebben megyek palyara, mint utcan. Bar ettol sokkal jobb meg nem lettem, de majd jovore ...
Egyébként ez a tapasztalatom is. Az összes ismerősöm aki komolyan kezdte venni a pályázást leszokott az utcáról.
A régi kawámon lámpás pályaidom volt azzal még mentem is 4-5000km utcán de már az se volt az igazi. Pályán feljebb megy az ingerküszöb ami utcán életveszélyes lehet.
Ertem, koszi a valaszt.
Ha saját pénzből akarsz versenyezni nem lesz rá pénzed.
Persze ha fussa 2-3 motorra és apuci vagonszám önti beléd a pénzt akkor mindegy.
De ha bérből élsz és a pálya mellett az utcán is motorozol az azt jelenti, hogy nem szórod el az összes pénzed pályázásra tehát nem vagy elég elszánt.
Én azért nem motorozom utcán mert nincs rá pénzem.
Ha holnaptól 2X ennyi pénzből gazdálkodnék akkor 2X ennyit költenék a pályázásra.
Arról nem beszélve, hogy mondjuk éppen az Alpok Adria összetett győzelméért harcolsz amikor egy szombat délután elcsap a swiftes öregúr az utcátokban. Éppen olyan szomorú lenne mint amilyen szürreális.
Az elso pontra azert kivancsi lennek, hogy miert?
Először is köszönöm mindenkinek aki írt, ha valakivel tudnék beszélni (Norbi megköszönném ) aki már átment ezeken a dolgokon, vagy tart már valahol, esetleg érdemi tanácsokkal tud ellátni arról hol is kezdjem el, azt megkérném, hogy írjon egy mailt ide: rajnaig KUKAC gmail PONT com

KÖSZÖNÖM!
Szia!

Mi kell ahhoz, hogy sikeres versenyző legyél? Tehetség, elszántság, akaraterő, kitartás, szerénység és alázat. Ha ezek megvannak benned, akkor anélkül, hogy előtte motoroztál volna 1 év alatt olyan szintet elérhetsz, ami sokaknak csak egy álom marad. Én is hasonló cipőben jártam/járok, de ez csak még nagyobb löketet ad, hogy bizonyítsak.

Ha vannak konkrét terveid, ötleteid, akkor ha gondolod megpróbálok segíteni.

Üdv:Norbi
Amúgy igen ez lett volna a 0-ik szabály.
0. Döntsd el mi a célod.
De mondom szerintem kevés fiatalember gondol az MZ kupára amikor azt mondja "motorversenyző akarok lenni".
Nincs nálam de szólok az embernek.
Abban igazad van, hoyg versenyzés és versenyzés között is óriási különbség van. Nem mindegy, hogy milyen kategóriában meg hol indul az ember. Lehet nagyon pici pénzből is versenyezni (lásd mz vagy mami kupa, kis 125-ös gépekkel menni), lehet nagyobb motorokkal amatőr versenyeken néha-néha elindulni nyílt napokon, ez is versenyzés végülis, lehet OB-n indulni ez már egy nagyobb kategória, aztán lehetne még sorolni a fokozatokat, így nő az anyagi igény is. Attól, hogy valaki nem milliárdos még versenyezhet, ha arra vágyik, be kell lőni a pénztárcájának megfelelő osztályt és voálá, versenyző lesz belőle. Sztem.
Ha gyári főfékhengered van esetleg nézd meg, rá van írva, hogy mekkora, az aljára. Köszi!
Nem tudom.
Ha jól tudom Győrfi Alen első Superstock 1000-es szezonja 50 millióból állt meg. Szerinted?
Ha nem lenne gondotok a nyelvtannal akkor elmaradt volna a megdöbbenés is. (Ja és az irigységből is vissza lehet venni. Én sem költök havi 500-at a motorozásra.)
abizz azt mondta VERSENYZŐ akar lenni. Nem pályamotoros hanem VERSENYZŐ. Feltételezem, hogy nem az MZ kupát tűzte ki maga elé mint célt.
Nem azt mondtam, hogy havi 500e kell elköltenie hanem, hogy ha keres majd annyit (ami azért nem egy rossz fizetés) rá fog döbbenni, hogy nincs elég pénze az OB-ra.
Persze van hiszen használt gumival, alapmotorral is el lehet ott indulni, de amikor az ellenfelek mind a két versenyre és edzésre felrakják a vadonatúj KR108-at (110-140e Ft egy pár) ő meg a 15-e Ft-ért vásárolt 20 körösnek mondott (60 körös) hátsóval és a 200 körös elsővel versenyez 2 napon át...nem folytatom van némi különbség igaz?
Mert vannak ilyenek is olyanok is. Én eddig egyszer tudtam venni egy garnitúra vadi új gumit. (Jó nagy pazarlás volt)
Szóval annak amit mi pályamotorozás címén művelünk nem sok köze van a VERSENYZÉSHEZ és nem akarom, hogy meglepetés érje. Szerintem.
Ddt mar akkora szamokrol beszel reg a vb-n lenne a helye. Nemtudom mire var. Vagy o itt az ugyeletes okoska :)
Bárcsak lenne 500ezrem egy ÉVRE a motorozásomra! Havi 5kilóról meg álmodni sem merek.
Mekkora a kawád gyári főfékhenger dugattyúmérete, 17,5-es?
Mikor mész pályázni?!

nalátod...
Mi van a feszszabályzómmal?
akkor jó...

Nem szeretném a legjobb fizetős ügyfelemet elveszíteni...
Másodszorra sokkal viccesebb volt! Te tényleg!