Zxr400 szerintem az egyik legjobb tanulo moci. Zxr6r felnit mi most tettunk cimbi gepebe, 15e a felni +5e a ketcsapagy, es cuppan is bele, 180as gumival hibatlan ahogy brian mondta... :)
Esetleg tudsz valakit aki javít gumimelegítőt . Szétégett egy 100 Ft-os helyen, és a gumit is szénné égette kb. ugyan akkora helyen teljesen a karkaszig....
Én a helyedben tanuló pályamotornak:
A: semmiképp nem vennék 2T motort, mert akkor csak szerelni fogsz megtanulni
B: szintén nem vennék 100 LE feletti motort, mert azzal nehezebb lesz megbarátkozni
C: 20 évvel ezelőtti konstrukciókat, mert olyan nehezek, mint egy hajó
Ami megfizethető, majd később el is adható, könnyen motorozható, kiváló tanulómotor és a technikai alapja - hiába 20 éves - a korát jócskán túlszárnyaló: az a ZXR400. Egyetlen hibája, hogy 160-as a gyári gumiméret, de veszel bele egy ZX6-os kereket (~40e), pici átalakítás és onnantól mehet rá a 180-as gumi.
Hey-ráérünk arra még...:) én mindent szeretek jól átgondolni, átrágni és minde lehetőséget megfontolni, minnél többet megnézni. Alapjában kezdésnek egy 125-ös motorral teljesen elég lenne, és később fokozatosan ráülni nagyobb gépekre. Viszont a 125-ös motor kétütemű és nem elég strapabíró, gyenge (kecsóra, kakucsra elég lenne) ilyet találnék 200-ért is már. Ennyiért meg persze van 600-as is ami ha nem csörög, csattog még megbízható is, még akkor is ha zabálja az olajat...
Több szempotot is figyelembe kell vennem és a legutolsó csak a pályaidom...
futómű
jó fékek
nem csörgő, csattogó motor stb.
felmenjen rá a 180-190-es pályagumi
Épp téged erősítelek meg a mondandód felében...
Ha csak tavasszal akar venni, azt felejtse el: drágább, idő sincs annyi.
Most kell venni: olcsóbbak, idő is van átalakítani, rendbe tenni, közben jöhetnek a hasznos tanácsok.
Na de ne tekerjük tovább ezt a fonalat, van egy 600 gép amire érdemes ránézni, ennyi!
Én azt hittem hogy szezon végén olcsóbbak a gépek egy hajszálnyival, és télen az unalmas percekben fel lehet készíteni a mocit a tavaszi-nyár eleji kezdésre.
Ellenben veszel tavasszal-nyáron valamit, majd a fél szezon elmegy mire az apróságokkal is kész vagy lóhalálában.
Gondolom én...
Lancus
Az en velemenyem ehhez a temahoz,h felesleges nezegetni most motorokat ha csak tavaszra tervezed a vasarlast ..Segitseg,ötletek,tanacsok,javaslatok ok...
Most mki raer netelni
Nekem YZF600R-em van, ezért bogarásztam a hirdetések között, nem itt, és találtam egy szinte makulátlan állapotút ( az eladó jellemezte így). Kép alapján is jól nézett ki. Bontásra vagy egye is megvehető, papírja nincs.Most még hiánytalan a gép. Ha érdekel részleteiben, keress emilben...
Na, azt én sem bánnám. Több helyről hallottam már, hogy az én Hondám ('04 CBR1000RR) még "nem szereti" a szintetikus cuccot. Most akkor térjek vissza Motul 5100-ra gyakori cserével, vagy a full synt 7100 jobb neki? Egyéb tuti tipp?
Ha pályára akarsz egy igen olcsó de fain kis gépet, és egy 600-as megfelel, tudok egy YZF600R-t. Nem az enyém, még eredeti állapotában van, csak az infó jutott el hozzám...
Törpöltem én is egy ilyen régi lom gépen pályára.
Egy street triple szintű cuccot nemigen gyűrnék kockába 200-al ha lehet.
De osztottam-szoroztam olvasgattam utána...................húmondom egy komplett elég erős túraszezon kijönne egy ilyennek az árából és még egy métert nem mentem vele.Így letettem róla.
Majd ha kifogytam a hegyi kalandokból nekivágok.
Mondjuk addigra lemennek 5 kilóra a 2006-os daytona 675-ök árai.
Esetleg tudsz valakit aki javít gumimelegítőt . Szétégett egy 100 Ft-os helyen, és a gumit is szénné égette kb. ugyan akkora helyen teljesen a karkaszig....
A: semmiképp nem vennék 2T motort, mert akkor csak szerelni fogsz megtanulni
B: szintén nem vennék 100 LE feletti motort, mert azzal nehezebb lesz megbarátkozni
C: 20 évvel ezelőtti konstrukciókat, mert olyan nehezek, mint egy hajó
Ami megfizethető, majd később el is adható, könnyen motorozható, kiváló tanulómotor és a technikai alapja - hiába 20 éves - a korát jócskán túlszárnyaló: az a ZXR400. Egyetlen hibája, hogy 160-as a gyári gumiméret, de veszel bele egy ZX6-os kereket (~40e), pici átalakítás és onnantól mehet rá a 180-as gumi.
Ez nem is tűnik rossz vételnek:
ZXR400
De a sima futómű sem a legjobb.
Bár mintha találtam volna pálya átépítést amikor belefaragtak egy valamilyen kawa elejét és másik lengőkart.
De az nem a legolcsóbb.
sok sikert hozza.aztan majd ird meg mi lett a nyuglodes vege
Több szempotot is figyelembe kell vennem és a legutolsó csak a pályaidom...
futómű
jó fékek
nem csörgő, csattogó motor stb.
felmenjen rá a 180-190-es pályagumi
Ha csak tavasszal akar venni, azt felejtse el: drágább, idő sincs annyi.
Most kell venni: olcsóbbak, idő is van átalakítani, rendbe tenni, közben jöhetnek a hasznos tanácsok.
Na de ne tekerjük tovább ezt a fonalat, van egy 600 gép amire érdemes ránézni, ennyi!
Ellenben veszel tavasszal-nyáron valamit, majd a fél szezon elmegy mire az apróságokkal is kész vagy lóhalálában.
Gondolom én...
Az en velemenyem ehhez a temahoz,h felesleges nezegetni most motorokat ha csak tavaszra tervezed a vasarlast ..Segitseg,ötletek,tanacsok,javaslatok ok...
Most mki raer netelni
Másik meg ha csak rántotta szalonnával-sonkával és sajtala akkor vénusz napraforgó ha endíviasaláta akkor extraszűz oliva.
Asszem nem.De jól elütjük az időt.
Törpöltem én is egy ilyen régi lom gépen pályára.
Egy street triple szintű cuccot nemigen gyűrnék kockába 200-al ha lehet.
De osztottam-szoroztam olvasgattam utána...................húmondom egy komplett elég erős túraszezon kijönne egy ilyennek az árából és még egy métert nem mentem vele.Így letettem róla.
Majd ha kifogytam a hegyi kalandokból nekivágok.
Mondjuk addigra lemennek 5 kilóra a 2006-os daytona 675-ök árai.