Tudna valaki mondani egy gsxr 600 k7 motorhoz pályára (H.ring) egy nem túl kemény futómű beállítást (90 + -2 kg raiderhez ). Valami kiindulási beállítás kellene nekem. Esetleg hallottam, hogy a ringen is szokott kint lenni valaki akihez lehetne fordulni, tudjátok ki az és hol keressem?
Mondjuk ez jogos. Én mindig csak az esés tényével kalkulálok, a következményeivel nem nagyon. Vagy ha igen mindig az a kép sejlik fel, hogy én szépen csúszok balra el, mint foximaxi és közben nézem, ahogy előttem nyomja a szaltókat a motor miközben negyvenkét darabra törik szét. Ha közúton megyek, ilyesmi sosem jut eszembe...
Ha így nézzük, akkor az utcai motorozás mellett azzal tudok érvelni, hogy az minden nap űzhető "sport" és van bizonyos élmény faktora, ami a pályamotorozásban nincs meg. Persze, ha megtehetném, hogy minden nap pályázzak, akkor biztos ezt csinálnám, utcára meg vennék valami mindenes motort vagy semmit. De sajnos engem nem elégít ki a havi 1-2 pályanap. (Nem járok ilyen sűrűn, de kb. ennyit engedhetnék meg magamnak, ha mindent erre fordítanék.) Nyilván ez levegőbe ugatásnak hangzik, hisz most sem a motoron ülök, de amikor van akár egy óra szabadidőm is, azonnal indítom és megyek. És ez jó dolog.
Vagy itt, de ezt csak én is infóként kaptam referenciám nincs.
"1238 Budapest Grassalkovich Ut 103.
PA-MÜ-FELD Kft.
06 1 286 0811
Itt többféle, kb.6-8 féle szivacs keménységből választhatsz és akkora tömböt,v. darabot kapsz, amilyet szeretnél. Eredendően hozzájuk olyan2.5mX2.5méteres tőmbökben érkezik az anyag..."
Ez mind igaz, de
"Elvégre utcán az ember biztosra megy, ez be is idegződik. Pályán meg jóval merészebben közelítem saját határaimat" - innentől meg az a kérdés, hogy a pályázás élménye mellett egy utcai fostorgás és kátyú kerülgetés, trafi sasolás, stb. mennyit ér meg. Gyanítom, sokan már inkább lemondanak erről az ún. "túrázásról" sport motorral, és koncentrálnak a lényegre.
Igen de a pályázás nem azért biztonságosabb mint az utca mert kisebb eséllyel esel el hanem azért mert nincs fa, szembejövő autó, van bukótért és ha nagyot esel akkor 5 percen belül egy mentőben majd rá 3 percre az ambulancián fekszel.
Utcán elesel csak az min. 5 perc amíg valaki hívja a mentőket. 20 perc múlva talán ki is érnek és akkor nem egy nagyon rossz verziót vázoltam fel. Tán 2 éve volt, hogy a halott motorost 2-3 nappal az esés után találták meg a fák között.
A pályán biztonságosan feszegetheted a határaidat.
Ebben lehet valami, bár szerintem nem ilyen drámai a helyzet. A pályázás azért még mindig drágább legalábbis nekem, de lehet, hogy én vagyok csak fordítva bekötve. Abban mindenképp, amit ddt500 ír. Minél inkább változok utcai motorosból pályázóvá, annál közelebb vagyok az eséshez. Elvégre utcán az ember biztosra megy, ez be is idegződik. Pályán meg jóval merészebben közelítem saját határaimat - amik igen hamar el is jönnek.
Amellett, hogy én pont egy indexes, dudás, rendszámos motorral körözgetek néha ott, azért nem nagyon csodálkozom, ha vki az utak állapota, a közlekedési morál és az intézményesített útszéli pénzbehajtás (a.k.a. sebességmérés) miatt úgy dönt, hogy hagyja az utcát a francba, esetleg tart egy robogót a városba.
Akkor másképp fogalmazok. Indexeket és tükröket se nagyon láttam, de rendszámtábla tartót se. Szóval mintha pályamotorokkal lett volna tele a közúti csoport. De nem néztem végig a videókat, ez tény.
17-én úgy néz ki tudok menni , már be is regeltem du-ra.