Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt ne bánd! Osztrákok erőszakos köcsögök Azt hittem a K2 R&R-on akartál indulni...
júniusban volt talán, osztrák pályanap(ok, 2. nap voltam), egybe volt egy verseny a 600asoknak és az ezreseknek és így nem fértem be a legjobb negyven akárhány közé, ötven valahanyadik voltam 08,3-al.
Melyik verseny volt az?
Akarok majd, idén is akartam volna, csak nem fértem fel a rajtrácsra a nyár eleji 08-as időmmel, akkor még nem ment a 04.
"adott kategóriában" Indulsz versenyen? Vagy csak tervezed?
milyen 600asod van? az is szóbajöhet, nekem csak a lényeg, hogy adott kategóriában jó legyen a gép. 750-es meg ezres katba tartozik, ahol az ezresekkel szemben hátrányom van.
így utólag hozzászólva a kérdésedhez.. nekem volt 750esem, aztán a szóban forgó zx10-esem és most újra 750... egyén függő, de ha váltasz lehet, h rámegy egy szezonod mire azzal is 04-et tudsz menni, de lehet, h az első nap összejön a 00
nekem van egy jó 600as gépem, szerintem azzal járnál a legjobban
Köszi hogy írtál, okvetlen keresni foglak! Mivel, ahogy nézem nagy múlt van mögötted személyesen szeretnék Tőled gumit választani és 1-2 kérdést megbeszélni, remélem nem gond
Köszi még egyszer, és hívni foglak!
Üdv
Akkor köszönöm az ajánlást, de ennyi hülyeséget amit összehordtak a fórumon rég láttam.
Szöveg értési problémáddal sajnos nem tudok mit kezdeni éppen megvédtem a portékád. Olvassál kicsit előzményt s utána írjál
Segítek értelmezni azért mert olcsó nem feltétlen rossz, ez azt jelenti, hogy még jó állapotú is lehet.. Ráadásul pont, hogy ajánlottam Higanynak, ha az erőre van szüksége, akkor ne gondolkodjon, hanem nézze meg utána el tudja dönteni, hogy kell e neki. De a kedves hsz-ed után már sejtem miért nem kell senkinek na további szép napot és kivánom tudd eladni.
De igazad van maradjon rajtad nekem nem célom és érdekem, hogy eladd. De azért olvasd el azt a hsz-t is amire én reagáltam. na pusszantás
Igen és most is az.
Ilyen jelenségem nekem is volt.Nekem azt mondták vagy is javasolták,h az E.ring nem szereti a Danlop-ot.Metzeler,Pirelli,Bridston.Ezek nem gyűrődnek.Mondjuk elötte is meg utána is én Pirellit használtam és valóban nem gyürődőtt.
Ez valóban így van, de ha a garázsban áll valahogy nem pörögnek bele a kilométerek, legalábbis nálam így van.
Ja igen, ha valaki olaj és víz nélkül használ egy motort az számítson rá, hogy felrobban lehet az bármilyen gyártmány.
Bármilyen szervizben megnézhető le ellenőrizhető a blokk állapota és ha nem jó én fizetem, de ha jó akkor kp.-s vétel.
Igen áttételes a generátor ezért ha megadja magát akkor van már bontott.
Persze ha dinamit vagy c4 gyertyát használsz
A generátor elég egyedi módon van a blokkba,ha annak a csapágy felmondja a szolgálatot akkor jönnek a gondok.
Bocsi, de légyszíves addig ne oszd az észt amíg nem láttad a motort ha megnézted és láttad akkor mondjál véleményt amúgy a sajátodról beszélj. Ha nem értesz hozzá maradj csendben.
Nem beszélve arról,hogy ennek az évjáratnak van egy típushibája amitől felrobbanhat a blokk. letudnád írni bővebben mert elkezdett érdekelni
Értem.
Az valamikor narancssárga volt. Kb. 4 éve rajta van. Nem igazán megy vele az ember.
Ugyanez a probléma nálam is jelentkezett, senki nem tudott válaszolni, csak azt, hogy szarul megyek. Ahogy elkezdtem gumimelegítőt használni, a jelenség többé nem jelentkezett. Szerintem a nem megfelelő hőmérsékletű pályagumi nem tapad eléggé és szétforgácsolódik terhelésre.
Sziasztok. Pénteken sikerült leírnom egy tűrhető állapotú medium-hard d211-est az euroringen. Első felmenetelnél megtépte a jobb oldalán a közepét következő felmenetelnél a szélét is. 1.5 volt a nyomás melegen. 22-24 fok volt a levegőhőmérséklet.Később a bal oldala is tépődött már. Az érdekes,h később a jobboldala kezdett szebb lenni. Szerencsére ígyis elég jól tapadt.Rossz lehetett a nyomás, vagy a hátsó futóművel lehet gond? Várom a véleményeket.
tegnap elött a mi csapatunkban is felrobbant egy 05-06 os kawa blokk, egy orosz gyerek ült rajta de ügyes volt és nem esett el