a rendszámot mindenképp hagyd fent,mert ha megállít a reddőr akkor nem lesz gondod,ezek után már csak a sebességedre kell figyelned,nehogy túl lépd a 90-et.(nem autopálya,tehát nem 150)
meg ha esetleg eszedbe lyutna a biztosítási csalás!akkor legyen ellened bizonyíték a rendszámod alapján.
Nem kell semmit leragasztani, a tükröt ajánlott leszedni, meg ami leeshet róla, de elvben sima, közúti használatban lévő géppel is felmehetsz. Persze bőrruha, sisak, kesztyű, csizma kötelező!
csak egy baj lesz papó.
függő leszel mint állat.és ha nem tudsz majd menni úgy fogod érezni magad mint aki nem kefélt 1 éve.agressziós leszel meg ilyen elvonási tünetek stb
Köszi a válaszokat! Pont ezekre a dolgokra voltam kíváncsi. Valószínű kezdő csoport lesz ebből és ha minden jól megy jövőre már nagyobb motorral, több rutinnal mehetek a közútiban is. Most már csak egy időpontot kell kinéznem és imádkozni hogy jó idő legyen
a lámpát elég szigetelő szalag félével leragasztani? Ja és a rendszám, index maradhat?
Na ezért megyek én is inkább a kezdőben. Gyors nem vagyok, ellenben némi rutinom már van, a ringen elég sokat mentem MERSZ-en (ugyebár, mint rendező elég sokat voltam kint), de nem szeretnék belekeveredni a 2:15ös "már_gyors_vagyok_de_nem_elég_rutinos_de_ki_ha_én_nem" darálóba.
Egyetértek, és annyit tennék hozzá hogy a 2:15 felettiben vannak azok az emberkék akik azt hiszik tudnak már motorozni-de még nem. Na ők a legveszélyesebbek, mert már relatív gyorsan mennek de nem elég tapasztaltak. Azok a 15 alattiban mennek.Ez persze nem mindenkire igaz.
Gondolom nem akarsz kifizetni 15 ezret, inkább csak 5-öt.
Mondjuk megértem, de nem biztos hogy jó választás. A lassab közúti csoportban is úgy fognak megelőzni, hogy azt sem fogod tudni hogy kerültek oda. (feltételezem hogy a kis 250-essel akarsz menni, utcai gumikkal) Ebben a csoportban is vannak valóban gyorsak, és olyanok is akik csak hozzád képest fognak annak tűnni, mert mondjuk már voltak 2-3-szor a pályán, és mert erősebb motorjuk van. Ők azok akiknek több gondot jelent kikerülni téged, mert még nincs elég tapasztalatuk. Azért mondom ezt, nehogy valamelyik kanyarban a vak vezet világtalant esete forduljon elő... Az igazán gyorsak simán kikerülnek, feltéve hogy időben észrevesz... A pályamotorozás egyik sajátossága, hogy nem te vigyázol magadra. Más vigyáz rád, és te másra. Te csak annyit tehetsz, hogy nem mész keresztül kasul a pályán, hirtelen irányváltásokkal.
Neked kell eldöntened, hogy akarsz-e mozgó bólya lenni vagy sem. Szerintem nem éri meg.
Egyébként meg ha tetszik a dolog, nagyon kevésnek fogod érezni a 20 percet. Előre szólok...
Másrészt ha már kimész és ott vagy, szerintem szánd rá a pénzt, és meglátod nagy élmény lesz, biztonságosabb "kollégákkal" motorozni.
Ezt már oda vissza elolvastam. Csak kiváncsi voltam hús vér emberek véleményére is :) Kezdő létemre nem kötelező a kezdők időpontjában pályára mennem ugye? Tudom hogy ajánlott, meg jó, meg minden demehetek 20 percesre is ugye?
Gyertek csatlakozzatok a SuMo csoporthoz a FB-on. Reméljük összejön egy jó kis supermotos csoport. Eddig közel százan vagyunk az ország minden részéről!
Lehet közös gurulásokat, pályázásokat szervezni.
Ha van valami kérdésed, nyugodtan felteheted.
Itt nincsenek arc nélküli hülyegyerekek akik beszólnak.
meg ha esetleg eszedbe lyutna a biztosítási csalás!akkor legyen ellened bizonyíték a rendszámod alapján.
De én igazából azt javaslom, hogy öntapadós padlószőnyeget vegyél, és azzal ragaszd le!
függő leszel mint állat.és ha nem tudsz majd menni úgy fogod érezni magad mint aki nem kefélt 1 éve.agressziós leszel meg ilyen elvonási tünetek stb
a lámpát elég szigetelő szalag félével leragasztani? Ja és a rendszám, index maradhat?
Mondjuk megértem, de nem biztos hogy jó választás. A lassab közúti csoportban is úgy fognak megelőzni, hogy azt sem fogod tudni hogy kerültek oda. (feltételezem hogy a kis 250-essel akarsz menni, utcai gumikkal) Ebben a csoportban is vannak valóban gyorsak, és olyanok is akik csak hozzád képest fognak annak tűnni, mert mondjuk már voltak 2-3-szor a pályán, és mert erősebb motorjuk van. Ők azok akiknek több gondot jelent kikerülni téged, mert még nincs elég tapasztalatuk. Azért mondom ezt, nehogy valamelyik kanyarban a vak vezet világtalant esete forduljon elő... Az igazán gyorsak simán kikerülnek, feltéve hogy időben észrevesz... A pályamotorozás egyik sajátossága, hogy nem te vigyázol magadra. Más vigyáz rád, és te másra. Te csak annyit tehetsz, hogy nem mész keresztül kasul a pályán, hirtelen irányváltásokkal.
Neked kell eldöntened, hogy akarsz-e mozgó bólya lenni vagy sem. Szerintem nem éri meg.
Egyébként meg ha tetszik a dolog, nagyon kevésnek fogod érezni a 20 percet. Előre szólok...
Másrészt ha már kimész és ott vagy, szerintem szánd rá a pénzt, és meglátod nagy élmény lesz, biztonságosabb "kollégákkal" motorozni.
LX
Úgy látom az évek alatt gyűjtögető üzemmódban voltál!
van eladó néhány fincsi alkatrészem YAMAHA R6 hoz (2006 évjárattól). Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet.
fxkurucz kukac gmail com
a lista:
- Karbon-alu fejidomtartó konzol plusz egy karbon légbeömlő és egy üvegszálas légbeömlő együtt 35000
- Pipercross légszűrő 2 db van 7500/db
- Öhlins TTx hátsó rugóstag, rugó nélkül 155000
- Power Commander V 45000
- Secondary Fuel Module 30000
- Gilles lábtartó szett, adok hozzá2 db új taposót is 35000
- BDK ultrakönnyő generátor van 2 db 135000/db
- BDK verseny fesz. szabályzó 15000
- Öhlins szelepek 35000
- YEC szeleprugó szett komplett 135000
- YEC olajpumpa 2db van 40000/db
- gyári új kupplungrugó szett, 2 szett van 9000/szett
- Bukógomba szett RG 9000
- Bukógomba szett RG 12000
- SP gyorsváltó kapcsoló 28000
- Gilles kormánycsutka pár 20000
- gyári ÚJ szeleprugó szett 20000
- Goodridge fém fékcső szett, hibátlan 15000
- YEC vezérműtengely fogaskerék pár , 2 szett van 25000/ szett
- BRAKING féktárcsa szett első 55000
- Hátsó féktárcsa (FZ6-hoz) 5000
- Gyári segédváz 2006-07 típus, hibátlan 45000
- YEC vezérműtengelyek 150000
- K Tech 25 SSK Cartridge, szelepekkel, 9.0 rugóval komplett ( új ára 1100 font) 100000
- Gyorsgáz ( bowden cserés) 5000
- AKRAPOVIC rozsdamentes full rendszer 150000
- kerék garnitúra komplett, vagy külön első-hátsó is tárcsával
- gyári komplett kupplung, önindító, vezérműlánc, feszítő, deklik
- pályaidom garnitúra TTSL 4 oldala, kettő alja, egy fejidom rész, kettő tankvédővel, 60000
- STM csúszókupplung 105000
- BIKETEK tanksapka 8000
- NGK versenygyertya (cbr600 ba is jó), gyári ára 70000/szett nálam 15000/szett (1000km futott, 2 szett van)
- gyári tűzkarika szett 2 van , 2000/szett
üdv
kuruczferi
Rád a csillagozott rész vonatkozik!
na jó, 3 kérdés lett :D
Lehet közös gurulásokat, pályázásokat szervezni.
Ha van valami kérdésed, nyugodtan felteheted.
Itt nincsenek arc nélküli hülyegyerekek akik beszólnak.
http://www.facebook.com/groups...
"mert szükség van supermotos programokra"