Ez egy szakágvezetőhöz méltó beszéd volt gratulálunk
Utolsó cserkészből idéznék idevalót:""melyik fáj jobban?sötétség a fejében vagy a zabszem a seggében?
Egyrészt hazudsz mint általában. Nem is én írtam alá a levelet. A Kürti és a Gábor. Másrészt csak a K2-ben nem kapott volna pontot aki nem a kupa rendezőjénél nevez. Kivétel azok akik az egész évet befizették! A Szlovák Poharba ott nevezett ahol akart bárki. Nálad, náluk mindegy. Ezt megírtam válaszban a Németh Lacinak a Face-n is. A Szlovákok beszélnek, olvasnak értenek Magyarul megértették mi állt a levélben. Kiküldtem az eredetit, és mivel Ők értették mi van leírva semmi gond nem volt. Most elmondom, hogy megállapodtunk a jövő évről is. Együtt fogja csinálni 4 szövetség. Másképpen. Bele akartál keverni de nem sikerült. Elárulom nem vették zokon, hogy nem vagy ott. De eljöhettél volna magyarázkodni. Nagyon kíváncsi lettem volna mit mondasz mindenkinek szemtől szembe!
nem szeretted volna hogy a szlovákok megtudják hogy nem adsz pontot a náluk nevezőknek. Ezt megértem.......
Akkor nem kellett volna igy hirdetned, hanem ugy ahogy eddig volt, a közös versenyeken mindkét bajnokságban kapott mindenki pontot a korábbi közös futamokon. Most meg leirtad hogy csak az kap aki K2 nél jelentkezik. Ezt tudták meg, ehhez joguk van.
Persze elhiszem hogy ez nagyon kényelmetlen volt.
Slovakiaba azért nem mentem ki mert nem engedtél indulni
Idefigyelj Svéd!
Nem akartam reagálni, és nem is írok többet. De ha felrakom ide a Te általad a Szlovákoknak küldött e-mailt. Tudod melyiket. Akkor a sok talpnyalód rájönne milyen ember vagy. Egy gyáva, sunyi, gerinctelen féreg! Ilyen e-mailt nem volt jogod küldeni. A személyeskedést Te kezdted. Nem mertél kijönni és mindenkinek a Szlovákoknak is a szemébe nézni? Ezek után mit vártál? Mi lesz? Elnézést kérek? Nem a játszópajtásod vagyok. Megmondtam, hogy egy dologról alkotott nem azonos véleményt meg lehet beszélni. Ne személyeskedj! Elkezdted, viseld a következményeket! A Zsír Ferinek üzenem, hogy egy lépéssel előtte járok! Elkéstetek!
Jó lenne ha összekapná magát ez a Jani gyerek.
2.10 a szlovákringen haccázzal az nem egy nagy idő.
Nem mentem még rajta soha de még így is 2 perc alatt érnék körbe rajta.
Ügyes gyerek ez a Jani.
Le merném fogadni, hogy megint másfél garnitúra gumival ment ki a versenyre.
Szerintem akarva akaratlan most ezt elintézték. Svéd a kezébe fogja venni ennek az intézését. És Gábort ismerve profin el fog intézni mindent ennek gördülékeny elintézéséhez.
Mellékesen jegyzem meg, hogy Svéd szerintem többet tesz a Magyar gyorsasági motorsportért mint a mams.
Ahol működik a rendszer és nem szűk(rá)látókörű, kis stílű szarrágók irányítanak dolgokat, a nemzeti szövetség joggal várja el, hogy amiért kiváltod az ő liszenszüket, az ő rendezvényeiken költsd a pénzed és ne máshol. Viszont ott vannak is rendezvények mint edzéslehetőség és verseny.
Szóval nem a szabály rossz, hanem az alkalmazása.
Piti fingfűrészelő banda.
Jövőre valaki megszervezhetné a szlovák liszensz kiváltását, hogy könnyen-gyorsan menjen. Engem érdekel.
Van egy mondás: "ha valóban meg akarsz ismerni valakit akkor adjál(aggyál) neki hatalmat a kezébe és akkor megtudod milyen ember is igazából(igazándiból)."
Lehet Sonájból kibújt a kisördög?
Szerintem egyébként olvassa ezeket a sorokat.
El nem hiszem, hogy nem nézi kinek mi a véleménye.
Persze nem fog ide írni mert vagy szégyenli magát vagy mert nagy ember lett belűllle.
Tehát ami verseny nem szerepel a mams naptárában azon nem indulhat mams licencel versenyző személy?
Ha ez így van akkor nem értem miért? Mi a lényege?
Vajon csak egy régi kisztagokra vonatkozó szoci törvények megragadása ez a mamsnál? Vagy indulhat de akkor, hogy legyen munkája a mamsnak engedélyt kell kérni némi illetékbéllyeg kíséretében?
De ha már Sonáj ott van és van némi fogalma a motorsportot szerető emberek elvárásáról akkor hajrá és ott a lehetőség arra, hogy a feleslegesen korlátozó szabályokat módosítsák.
Sonáj pontosan tudja hogy a Pringen naponta vannak versenyek, azt is tudja hogy szinte egyik sincs Mams naptárban, azt is tudja hogy sok magyar motorozik versenyzik ezeken az osztrák, svájci német rendezvényeken, de neki nem ők voltak a cél, csakis én, fontos volt neki hogy megmutassa hogy ő kezében a hatalom és nyilván mégnyagyobb volt igy az öröm hogy tegnapelöttig még én vezettem a Veterán kategoriát a Szlovák Kupán, igy viszont már nincs esélyem.
Egy ilyen viselkedés egy hivatalban lévő embertől elég alacsony szakmai tiszteletre érdemes.
A gondolkodása szerintem ott is hibás amiko azt képzeli hogy velem jó példát statuált arra hogy ezentul mindenki nagyon szabályszerető lesz. Fel sem merül benne hogy emiatt inkább csökkenni fog a kereslet az ö licence iránt.
De a srácok elmondása alapján a versenynapon ö volt a legboldogabb ember amikor szóba kerültem.......
A másik botrányszagu sztori az hogy Csapka Ati hatalmasat esett és nem fogadták el azt a biztositást amit itthon olyan szigorusággal előirtak számunkra, többszáz euros költségről hallottam. Na ez sem pite
Szerintem Svédnek egyelőre kárt csak lelkileg okoztak. Nemsokára lenyugszik és rá fog jönni, hogy az a 2-3-4 verseny amit ilyen vagy olyan külső segítségeket igénybevéve megrendez a mams egy lószart sem ér.
Ezt már Sonáj ecccer elmagyarázta.
A gyorsasági motorsport nem elég nagyszámú és nincs elég licencigénylés ahhoz, hogy megérje velük foglalkozni. Ezért hát ahogyan látom az az új felfogásuk, hogy ne is legyen.
Sok hozzáértő ember van egyébként a mamsban. Persze ez nem látszik mostanában de hidd el egyik sem ismerné el, hogy nem ért hozzá. Most már legalább ott van Sonáj is aki minden bizonnyal új dolgokat fog eredményezni. Ő az aki ki fog állni a gyorsasági motorsportért. Legalábbis régebben amikor még nem volt ennyire szarság már akkor is azt mondta, hogy lehetne ez jobb is.
Utolsó cserkészből idéznék idevalót:""melyik fáj jobban?sötétség a fejében vagy a zabszem a seggében?
Akkor nem kellett volna igy hirdetned, hanem ugy ahogy eddig volt, a közös versenyeken mindkét bajnokságban kapott mindenki pontot a korábbi közös futamokon. Most meg leirtad hogy csak az kap aki K2 nél jelentkezik. Ezt tudták meg, ehhez joguk van.
Persze elhiszem hogy ez nagyon kényelmetlen volt.
Slovakiaba azért nem mentem ki mert nem engedtél indulni
Nem akartam reagálni, és nem is írok többet. De ha felrakom ide a Te általad a Szlovákoknak küldött e-mailt. Tudod melyiket. Akkor a sok talpnyalód rájönne milyen ember vagy. Egy gyáva, sunyi, gerinctelen féreg! Ilyen e-mailt nem volt jogod küldeni. A személyeskedést Te kezdted. Nem mertél kijönni és mindenkinek a Szlovákoknak is a szemébe nézni? Ezek után mit vártál? Mi lesz? Elnézést kérek? Nem a játszópajtásod vagyok. Megmondtam, hogy egy dologról alkotott nem azonos véleményt meg lehet beszélni. Ne személyeskedj! Elkezdted, viseld a következményeket! A Zsír Ferinek üzenem, hogy egy lépéssel előtte járok! Elkéstetek!
2.10 a szlovákringen haccázzal az nem egy nagy idő.
Nem mentem még rajta soha de még így is 2 perc alatt érnék körbe rajta.
Ügyes gyerek ez a Jani.
Le merném fogadni, hogy megint másfél garnitúra gumival ment ki a versenyre.
http://www.alpeadriamotorcycle...
Ha jol latom, akkor a legjobb helyen all a dobogon!
Reszemrol:
Nem veletlenul nem indultunk evek ota SEMMILYEN licenszes rendezvenyen.
Mellékesen jegyzem meg, hogy Svéd szerintem többet tesz a Magyar gyorsasági motorsportért mint a mams.
Szóval nem a szabály rossz, hanem az alkalmazása.
Piti fingfűrészelő banda.
Jövőre valaki megszervezhetné a szlovák liszensz kiváltását, hogy könnyen-gyorsan menjen. Engem érdekel.
Lehet Sonájból kibújt a kisördög?
Szerintem egyébként olvassa ezeket a sorokat.
El nem hiszem, hogy nem nézi kinek mi a véleménye.
Persze nem fog ide írni mert vagy szégyenli magát vagy mert nagy ember lett belűllle.
Ha ez így van akkor nem értem miért? Mi a lényege?
Vajon csak egy régi kisztagokra vonatkozó szoci törvények megragadása ez a mamsnál? Vagy indulhat de akkor, hogy legyen munkája a mamsnak engedélyt kell kérni némi illetékbéllyeg kíséretében?
De ha már Sonáj ott van és van némi fogalma a motorsportot szerető emberek elvárásáról akkor hajrá és ott a lehetőség arra, hogy a feleslegesen korlátozó szabályokat módosítsák.
Egy ilyen viselkedés egy hivatalban lévő embertől elég alacsony szakmai tiszteletre érdemes.
A gondolkodása szerintem ott is hibás amiko azt képzeli hogy velem jó példát statuált arra hogy ezentul mindenki nagyon szabályszerető lesz. Fel sem merül benne hogy emiatt inkább csökkenni fog a kereslet az ö licence iránt.
De a srácok elmondása alapján a versenynapon ö volt a legboldogabb ember amikor szóba kerültem.......
A másik botrányszagu sztori az hogy Csapka Ati hatalmasat esett és nem fogadták el azt a biztositást amit itthon olyan szigorusággal előirtak számunkra, többszáz euros költségről hallottam. Na ez sem pite
A gyorsasági motorsport nem elég nagyszámú és nincs elég licencigénylés ahhoz, hogy megérje velük foglalkozni. Ezért hát ahogyan látom az az új felfogásuk, hogy ne is legyen.
Sok hozzáértő ember van egyébként a mamsban. Persze ez nem látszik mostanában de hidd el egyik sem ismerné el, hogy nem ért hozzá. Most már legalább ott van Sonáj is aki minden bizonnyal új dolgokat fog eredményezni. Ő az aki ki fog állni a gyorsasági motorsportért. Legalábbis régebben amikor még nem volt ennyire szarság már akkor is azt mondta, hogy lehetne ez jobb is.