Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÁÁáá, eddig úgy néztem, hogy sárga-kék-sárga, meg az 5-ös a bukón...
Figyi, közben eszembe jutott valami... mihez is kell neked az a csavar?
Igazándiból még ennyit sem reméltem. Köszönöm a kedvességedet. (Seggnyaló szmájli)
szia Zseby!
3 körül megyek ki és új a ruhám, de a motort felismered.
de,
természetesen van másokról is. körülnézek, hogy találok-e rólad. De nem most, mert mint mondtam baromi sok van.
Mikor mész ma ki, Zema? Vettél új ruhát? Csak hogy megismerjelek... Vagy inkább ne, mi?
így van balagee.
teljesen igazad van. Az R1-nek azért nem merem mindig rányitni koppra a gázt, meg hát féltem is nagyon. De tényleg sok az erő, ezért kell egy hatszázas, aminek lehet tekerni kanyarból kifelé. MEg lendületből szeretnék motorozni, nem erőből. Aztán ha azt eldobom akkor annyira nem fogok sírni, most ez is akadályoz a jobb idők elérésében, hogy nem szeretném a yamahát összecsukni - annyit nekem nem ér az egész. Igazából nem is a köridők érdekelnek, hanem az hogy ÉLVEZZEM a motorozást és ezt egy jó pályán, minimalizálva a veszélyt tegyem.
Esetleg BakondiG barátod nem szokot másokról is képeket készítnei? Persze itt most elsősorban magamra gondolok.
A képekért BakondiG barátom a felelős, aki elkisér a pályanapok nagy részére és egy komoly géppel, nagy objektívval fotóz végig, eddig kb. 2,500-3,000 képem van...
Én általában vagy a délelőtti csoportokat preferálom, vagy a gyorsat. Ha pedig van időm (és pénzem...) akkor mind a kettőben.
Én is legelőször a célegyenes előtti utolsó balosban tettem le a térdem, aztán jött az összes többi. Most már csak talán a sikán ahol nincs lent, meg a mansell. A gumim pályagumi, jelenleg Dunlop Sportmax D209GP 190/55-ös és a 7433-as keverék, azaz mediumsoft, 2,1-2,2 (első - nekem jobban bevált a kicsit keményebbre fújt első) és 1,9 (hátsó) nyomással. Ezzel mentem a legjobb időt is. Az elején egy kör kell neki a melegedéshez, aztán a 20 perces szünetekben sem hül ki. az újra indulásnál már fél kör elég neki. Elég sok minden más az R1-en, a lényeges dolgok: 20 fokozatban állítható verseny öhlins kormányteló, Akrapovic Evolution 2 Titán rendszer - karbon végekkel, Dynojet Power Commander III (nem gyári térképpel, hanem fékpadon lambda szondákkal beállítva minden gázálláshoz), K&N légszűrő, Goodridge fém fékcsövek 5.1-es Motul olajjal, Valtermoto 3.5-ös, 9 fokozatban állítható lábtartó. (meg az "apróságok", mint bukógombák, púp, egy két felesleges dolog leszerelve a súlycsökkentés miatt, stb...) Amúgy gyári futóműbeállításokkal megyek, annyit leszámítva, hogy a segge két fokozattal keményebb a gyárinál, majd 2:10-es idők elérésekor fogom csavargatni, most még a gyári is bőven elég.
Véleményem szerint a köridőkben is érezhető legnagyobb változást a pályagumi és a fékcsövek hozták meg, persze az alacsony fordulaton kipréselt nagyobb erő sem volt hátrány...! De a pályagumi és a fékcsövek meg az 5.1-es olaj óta lehet élvezni igazán az egészet - ezt mindenképp javaslom. Kigyorsításoknál, meg rövid csúszkálós féktávokon az öhlins teló is jó szolgálatot tesz, főleg mikor a nyomaték miatt a hátsó nyolcasokat rajzol mikor visszarúgdosom...
Gyári az áttétel, ha azon módosítanék akkor is nyernék pár mp-et, de ahhoz nem akarok nyúlni több okból is. De ha 600-asom lenne, vagy lesz, akkor mindenképp belenyúlnék úgy, hogy a célegyenes végén majdnem leforogja a 6.-at.
Nem fogom az R1-et lecserélni, hanem mellé szeretnék venni egy 600-ast, ami teljesen át lesz alakítva pályára. Azzal lehet igazán megtanulni menni, fékezni, kanyarodni, mert az erőhiány miatt tényleg lendületből kell menni. Az 1000-est nem tudom kimotorozni pályán, de sztem senki sem.
Mindenképp az ismétlés a tudás és a tapasztalat anyja, minél többet mész annál jobb leszel.
Jó hát akinek a bőre alatt is pénz van, az vegyen akár 5 motort is magának. Vagy Öhlins futóművet a mocijába!
Gondolom Zema kulon palyamotort akar. Arra meg tenyleg jo egy 600. Igaz gyenge de konnyedebb vele a motorozas. A gazt is nyugodtabban lehet huzogatni. Jo gumi kell meg futomu, a kanyarokban menni kell mint allat es jok lesznek a koridok 600al is :)
Hát igen, egyébként a Triumpf 675 meg a ZX636 még megoldás lehet, a Triumpf-ról nagyon jókat hallottam eddig!
Megmondom az őszintét. Ezt én is sajnálom! Jó kis ZX-7R, meg YZF-750.
Abban reménykedem, hogy nemsokára elkezdenek gyártani 800-as gépeket. Persze nem ilyen kisszériás cuccra gondolok.
Csak sajna abból nincs választék...
Nem bír a rengeteg lóerővel! 750-es az ÁSZ!
Jövőre lecseréled az R1-et, talán egy R6-ra? Sok az ezres a Ringre?
Jók a képek, megnéztem! A sikán utáni balos-jobbos kombináció utáni szakaszon vesztegetek el én is jónéhány mp-et! Te amúgy milyen csoportba szoktál reggelni? Van átalakítás a mocidon? (áttétel, fékek, kormányteló, gumik stb.) Milyen gumikkal mented a legjobb köridődet? Sajna nekem 550 km oda-vissza a HRing, ezért elég költséges, a mocira is kellene költeni pár dolgot, hogy gyorsabb, stabilabb legyen a pályán: kormányteló, fém fékcső + racing betétek (a gyári sajnos elég halovány teljesítményt nyújt), azt mondják az eggyel kissebb első lánckerék sokat javít a pályán 1 6kilós rugalmasságán...A térdelésről csak annyit, hogy a képen is a célrafordító előtti balosban megyek, ott mindíg sikerül, de igazán akkor leszek gyors és elégedett, ha minden kanyarba le tudom tenni! Ezen csak minél több pályanappal tudok segíteni...
szia,
köszönöm! tettem fel új képeket az adatlapomra, ha érdekel nézd meg!
Idén kezdtem pályázni, 2:14:125 volt az eddigi legjobb. Érzésre benne van még 2-3 mp, ráadásul tiszta köröm nagyon ritkán van/volt.
Tudom hol tudok/tudnék gyorsulni, csak az agyam ott mindig mást mond, pedig legalább 3 olyan hely van a pályán ahol jobban kellene húznom. Nem a kanyarsebességgel van a "gond", hanem pl. a célegyenes végi jobbos és a köv balos közötti enyhe jobb ívről, ahol nyelezve is elmegy én meg ott nem húzom neki teljesen, a másik meg pl. a sikán utáni bal-jobb kombinációt követő enyhe balos, ahol szintén jobban kellene nyeleznem...
Majd legközelebb (ma)...
Idén a 2:10-2:12 a cél, majd meglátjuk mi lesz belőle, jövőre meg ugyanezt próbálom majd a 600-assal.

Megnéztem a képed, teljesen jó a térdelés főleg h most kezdted! grat.
Milyen mociról van szó, és mennyi az a fillérek? Rsz nélküli?
Már néztem az adatlapodat is, szép a vasad, meg tetszik az Edwards design! Mióta pályázol, és milyen időt mész a HRingen? A kanyartechnikád is tetszetős!
Köszi a segítséget. Szóval nem éri meg pályagépet átalakítani utcai vassá... Csak mert van a közelemben egy pályamotor és fillérekért eladó, de akkor nem tartok rá igényt. Mégegyszer köszi.
A pályázásnál nem biztos ,hogy a gyorsaság a legfontosabb...na jó egy idő után biztosan az is kell hogy végighasíts a pályán,de sokkal nagyobb rutint szerzel itt,mint a közutakon..itt ugye nincs (elméletileg)szembeforgalom,és nyugodtan tudsz körözgetni.....döntögetni.
Hát én is jól éreztem magam, bár nem egy csoportban mentünk!
Sokszor kiszámíthatalan, hogy mit csinál némelyik motoros, nem mennek gyorsan (kanyarba), de a teljes szélességet kihasználják, mint a gyorsak! Azért féktávon, és kigyorsításnál már sikerült előznöm, csakhát közben az embert feltartják! De egyenlőre még a lassúba megyek, majd, ha már 2.15 körül tudok menni, akkor esetleg megpróbálom a gyorsat...!
Az már egész jó. Az előzéseket én is igyekszem a célegyenesre időzíteni. Sajnos elég sok a kóvájgó emberke.
A második pályanapomon volt nálam transzponder (asszem így kell írni...), a Honda napon nem mértem az időt, majd legközelebb...Van még hova fejlődni, de már így is nagyon élvezem a motorozást, és a lassú csoportba azért nagyon sokan nem előznek már meg...