Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azé most nincs ám igazad, mert Zema azzal kezdte, hogy ne kötekedni akar, csak írt valamit és utána még többször említette, hogy tényleg nem genyózni akar... Ritka pillanat, de hihetsz neki...
Te meg felhúztad magad és nekiugrottál...
Nem tudom mit szeretnél.Kicsit bővebben is kitudod fejteni a véleményed?
Szórakozni?
Szerinted erre mit válaszoljak Neked? Szrinted morális dolog egy dolgozó munkás embernek az interneten másokkal szórakozni?
Adorján Tomi VERSENYZŐ Zema meg dolgozómunkásember egy utcai géppel
Kedves Zeme! megnéztem az időidet, és elkapott a röhögés. Én szereltem a Szabó Attilának is az endurance-on, Ő mégsem tett megjegyzéseket. Az Adorján Tomi sem, a Juhász sem. Még a futóművükre sem! Pedig ők 2 percen belül mennek. 2 dolgot biztosan jobban tudnak mint Te: motorozni, és a másikat tisztelni. Bízom benne hogy a fórumozók nagyobb része nem a másikat figyeli a pályán, miközbe 2.14-et mennek, ami nekem sem tétel ha húzom neki(már ha akarom) Ezzel a viselkedéssel arra készteted a tapasztalatlan embereket, hogy 2.14 alatt vagy ne menjenek a pályára szégyenükben, vagy addig hajszolják még el nem esnek. Gondolkodj el építő e mások számára ha a számítógéped elé ulsz.
érdekes, nekem pl a hulladék fosommal semmi bajom pályán, pedig mostanában néha egész jókat meygek vele..
marha egyszerű...TZRt kell venni azon nem tudsz mit állítani
Szevasztok nem akarok beleszólni,csak pár gondolat a futómű beállításokkal kapcsolatban.
Szerintem azért nehéz mással beállítatni a futómüvünket,mert nagyon kevés motoros tudja elmagyarázni azt amit tapasztal a pályán.Még kevesebben tudnak erre odafigyelni ha "gyors" köröket próbálnak menni.Innentől fogva nem is tudják,hogy mit kéne állítani.Én a saját tapasztalataimból állitgatom az enyémet már jó ideje,de szerintem ez az egyik legnehezebben megtanulható dolog a pályamotorozásban.
Üdv mindenkinek
Nem értem mi köze ezeknek a fogalmaknak egymáshoz!
Miért kell egy szerelőnek jól menni a páján?
Egy frissen műtött achilessel miért kellene nekem veszélyt válalni?
Négyéves szerződésem van a Brüseli EU parlamentel, ha bár mi bajom lesz csődbe megyek.
Az hogy ilyem motorom van, ez azt jelenti, hogy megtehetem(még azt is hogy lassan megyek vele)
Ha 22 évet végigcsinélsz az utcán, 6 komoj balesettel a hátadmögött, bizonyára nem tennél fel hülye kérdéseket.
Szerinted a te időidre ki fog emlékezni, ha a Kispatakiét leszarják?
Szerinted Te fontos dolgot kérdeztél? Ha 40 éves leszel és elértél valamit az életedben amiért iszonyatosan megdolgoztál, bizonyára már Te sem akarod szétrúgni egy 2.01-es körért, ami senkit nem érdekel! Én már csak egy jót szeretnék motorozni annak örülve hogy van egy hely ahol nem kell folyamatosan bizonyítanom, mint az életem minden más területén. Remélem sikerült kielégítő választ adnom a kérdésedre. Bár első olvasásra rövidebben akartam letudni: Neked mé nem mindegy?!
béreljetek transzpondert, mert a telefonnal mért dolgok nagy csalódást tudnak okozni.
Én sajnos pont akkor nem béreltem mikor tudtam menni 5 tiszta kört az elején. A 2:14:125 forgalomban volt, úgy hogy sok kanyarban feltartottak. 2:10 - 2:12 körüli amit sztem tudok menni ha minden klappol. főleg úgy, hogy tudom mit b***ok el és hogy hol tudnék gyorsulni. 4-5 mp bőven benne maradt a körökben és ez csak amiről tudom, hogy hol maradt benne. Aztán mennyi olyan van, amiről fingom sincs... Minél többet kell menni annál jobb lesz, csakhát isten pénze sem elég rá...! nekem idén a mért 2:10 a cél.
Én igazándiból mérve még nem mentem annyit. 18 a legjobb mért időm. De a Honda napon mentem egy 21-et pályaelhagyással együtt. Szerintem olyan 16 körül tudok.
Én is 2.14-et mentem a régi motorommal (ZXR-750).
14-et mész? Akkor hasonló a tempónk. 6-án jössz?
nem tudom, de sokszor voltunk egy csoportban - nem nehéz megismerni a narancs gsxr-t - és eddig mindig utolértük és ott előztük meg ahol utolértük, ergo nem kellett küzdeni. A múltkori utolsó 20 percben pedig egy kör volt a különbség, mert 2x mentem el, a másodszor a leintés előtti körben.

De mondom ez nem fikázás, csak nem értem ha futóműves a kolléga akkor sztem ennél a tempónál teljesen felesleges bármit is állítani. Ha meg nem megy jobban, akkor mi alapján tud másoknak állítani, hiszen tapasztalatból nem tudja hogy viselkedik gyors körben a rendszer.

Én széria futóművel és beállításokkal megyek.

De még egyszer hangsúlyozom, hogy nem kötöszködni akarok, ez csak egy észrevétel. nekem tök mind1, főleg mivel én sem vagyok versenyző, csak lelkes amatőr.
Miért mennyit megy?
Látom Te is voltál Rijekában. Most nézegettem az ott készült felvételeket és láttam a motorodat és téged is. Ott voltatok velünk szemben a depoban. Mi a HJC-s kisbusszal voltunk.
190 LE, meg nagyon jó futómű, meg nem nehéz vele motorozni, meg másoknak állítasz futóművet...
ezekhez képest nem nagyon mész jó köröket, íveket, időket a pályán!
Nem fikázás, vagy baszogatás - csak észrevétel.
BöTö!
Oksa, szólj ha kellek!
Köszke! Én találtam ki, meg én is fújtam. Remélem még soká dobom a kavicságyba, mert sokat kínlódtam vele
acer14-nek!
Ha jó futóművet tudsz fabrikálni, akkor ránézhetnél az enyémre is!
A szinére gondoltam.
Már csak azért is, mert nekem még nincs utifutim, vagy kölcsönöztem vagy kölcsönkértem. Be kellett mennem érte Pestre. Így egyszerűbb lesz, csak egyeztetni kell az időpontokat.
Nem igazán vágom mire gondolsz, talán az erejére? Ha igen, nekem régóta 1000-es motorjaim vannak, úgyhogy elbírok vele, bár amikor készlett, és megmérték a190 LE-t, kicsit rá kellet készülnöm, de mivel sikerült egy nagyon jó futóművat csinálni alá, nem nehéz vele motorozni.