Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Óóóó, bazzz', hát akkor ez az! Éreztem, hogy vmi nem stimmel!

Konkrétan azt írja, hogy "A 100-as tábla vonalától egyébként még pont meg lehet állni,..." Jól van, leülhetek, egyes. Tudom én, de akkor is. Fékezzen onnan, akinek 7 anyja van.
Ja és nem kell megállni. Be kell fordulni.
Megelőlegeztem, hogy ő megy olyan gyorsan azzal, mint én ezzel.
Rizi 600-as motorról beszél.
Szép és jó, de az is biztos, hogy nincs az a pénz, amiért én a 100-as táblánál kezdenék fékezni. Már a 200-asnál megvan az (óra szerinti) 255. 1-el kisebb lánckerék elöl, az 5%, az óra csalása legyen szintén 5%, az együtt egyszerűség kedvéért 10%, azaz kb. 230. Én nem tudom, de állítólag (ilyen vez.tech szemnyitogató okosságok szerint) onnan picit több kell megállni, mint 100m.

akárhogy is, az ilyen szintű embereknek giga respekt!
Valami nem jó a linkkel, de ott van baloldalt, hogy hogyan kell 1:55 -öt menni a Hringen.
Szia!

Nekem ez a leírás nagyon tetszett:Hring
nagyon jó ez a mérés, én is így szoktam magamnak mérni, aztán otthon elemezgetem.:) ezek időben milyen körök voltak? pont az volt a tervem, hogy legközelebb megmérek egy nálam 4-5mp-el gyorsabb motorost és megnézem, hogy hol gyorsabb, hátha segít a fejlődésben.
és tényleg baszottul megy a te motorod is az enyémhez képest bakker, sztem csak az egyenesekben lévő erőkülönbség miatt kapásból lejönne 2-3mp.
Köszi!
Gondoltam

S Te voltál a sasszem
Kinek mi jutott.Leginkább ilyennel.
Szigorúan szemmértékkel.
Ezt milyen cuccal mértétek?
Azért, hogy irígykedjenek rám?
Sose küldtél. Mint mondottam 3 éve volt utoljára frissítve a táblázat.
Látom az én adataimat nem merted kiírni.
Persze ezek a számok nem kőbe vésettek, hogy minden körben annyival mennek egyszerűen a leggyorsabb körük éppen úgy sikerült. Itt ez a diagram mind a kettőt én futottam és a két kör között csak 1 tized másodperc az eltérés még is vannak látványos különbségek.
Fokozat nincsen mert mindenki más áttétellel megy de ha neked lennék nem engedném 7000 alá a fordulatot azon a motoron.
Sziasztok.

DDt az a leírás engem érdekelne hogy melyik kanyarban milyen fokozatban mekkora sebesség stb. Ha feltennéd meg köszönném.

Én most voltam életemben először a hungaroringen most sikerült kipróbálni a tavasszal vásárolt k3 750 et nagyon nagy élmény volt.

Remélem én nem vágódtam be senki elé feleslegesen "kikerülhető voltam"
Ha valaki jött mögöttem azt látta a hibáim bénázásom leírhatná hogy tanuljak belőle.

2:25 öt sikerült mennem a 3dik 20 percemben.

És ha valakinek van elfekvőben nekem való gumija, azt szívesen megvenném sajnos nem értek a gumikhoz egyáltalán utcán be vált a 2ct de slickben ti vagytok otthon.
(És ha valaki csinált rólam véletlen képet azt is szívesen fogadom)

Köszönöm előre.
Üdv.:Szöszy
A Hungaroring Sport Zrt. adhat ebben a kérdésben felvilágosítást, én magam nem. Megértésedet köszönöm.
Üdv.
higany

Mit kell ezt ragozni?

Nem kell keresztbe motorozni aztán kész. Boxból kifelé hova a faszba kell sietni hogy az ideális íven kanyarodjon az ember?
Te jobban magyarázol nálam ember!
Na ott se voltak sokan.
Azt a táblázatot én csináltam anno. 3 szezon óta nem frissítettem és azóta volt pár változás.
Ha satufékkel érkezel nehezen tudsz irányt váltani és ha 170-el versz seggbe valakit akkor is nagyot esel.
Nem a 240 vagy 270 a lenyeg. Hanem hogy az egy eleg durva fektav. Normalis esetben az ember ott 100%on fekez, ami kozben nem lehet kikerulo manovert vegrehajtani, csak ha felengeded a feket. Az meg ugye nem mingid vezet jora... Szoval kijovetelnel atlepni a vonalat semmikepp nem jo otlet. Nem veletlenul van odafestve.