értem a lényeget, ne menjen át a vonalon, mert nem biztonságos. nem is vitatom. de azon a ponton, ahol átment a 270es tempó hülyeség, attól függetlenül, hogy most megy bárki is ennyit egyáltalán vagy nem. ezt meg te láthatod be! és akkor mindenkinek igaza van.
régen rakott ide be valaki egy ilyen körelemzős táblázatot féktávok előtti sebességekkel, kanyarsbességekkel, szektoridőkkel. Ott a legnagyobb sebesség a célegyenesben 255 volt, ezres géppel, 1:54-es időhöz tartozott amúgy asszem az adat, volt 1-2 250körüli sebesség még, pl svéd sebessége is asszem 249 volt. Ebből indultam ki.
De a videón a vonalátlépős pontnál akkor sincs olyan nagy tempó már.
Figyelj aranyapa!Csak azért írtam, mert nem sikerült a lényeget kiszűrnöd!Pontosan ezért nem szoktam írogatni,mert mindig kön egy okos.Csak annyit kértem,h ne lépje át jószándékkal tettem, tényleg nem lehet megítélni ki mennyivel jön.egyébként bőven 250 feletti sebességet mentem az ezressel. vagy elhiszed vagy nem. Nekem édes mindegy.Azért mert valaki nem írogat minden nap faszságokat ide,az nem azt jelenti,h most jött a Marsról.
Stabilan 265-öt megy a gépem (5Hz-es GPS-el mérve) a cél végén.
Egy komolyabb moci biztos hozza a 270-et.
Nekem is jött be szlovák köcsög itt. A boxból kilőve még hátranézett aztán 30 fokos szögben becsámpázott elém. Kénytelen voltam felengedni a féket és úgy kikerülni. Nem is fordultam be.
Ha már így együtt vagyunk, hagy kérdezzem meg, mik a tervek a célrarával?
A (nekem) múltkori pályanapon még csoda jó volt azon húzni a koptatót, most alig pár hónappal később romon van.
Hát, ott kezdődik, hogy 270-et senki nem megy kb a célegyenesben. Erős ezres gépekkel jó ha a 250-et megütik. Az illető a 100as tábla után ment át a fehér vonalon, ami már bőven féktávon belül van, ott már lehet csak 150-170es a tempó kb, szal ne túlozzunk ilyen 270ekkel.
A cinikus válaszokat meg hagyjuk, de te biztos akkora menő vagy, hogy 300at mész a célegyenesben és 100méterről fékezel és még el is fordulsz ideális íven.
Én is így gondoltam. Mert van, amikor hárman érünk oda és teljesen mindegy,h 270 vagy 220, a fékkart ha húzod, ott nehéz hirtelen iránytváltoztatni, max szerencséd lehet. Hiába nézel hátra, ekkora sebességet nem lehet pontosan megítélni, h beférek vagy nem.
Világos. A vonalat ugyan átlépni lehet, de a célegyenesen érkező elé természetesen nem szabad bevágni. Ha ilyen eset történik, azt visszanézzük, majd elbeszélgetünk az "elkövetővel", amikor legközelebb pályára hajt, vagy amikor lejön onnan.
De a sárga zászlós előzésekkel is gond szokott lenni, hiába mondjuk el, hiába írjuk le, mindig van, aki nem bír 100 métert várni a zöld zászlóig. Velük is beszélgetni szoktunk. A különös visszaesőktől meg búcsút veszünk arra a napra, de ilyen motorosoknál szerencsére nagyon ritka. Autósoknál több is előfordult.
Szerencsére viszont a tendencia csökkenő.
Veszélyes manőver-erről beszélek.Tavaly féktáv közelében elémcsellent egy láma...azon kívül, h alig maradtam a motoron,majd beszartam.Ha jól emlékszem talán Zema is így törte össze magát pár éve.
A záróvonalat a motorkerékpárok átléphetik. A záróvonal az autóknak van felfestve, és csak ott vesszük figyelembe a szabályok értelmében.
Ettől függetlenül a boxutcából történő áthúzás blokkolásnak, és ezzel együtt veszélyes manővernek minősül.
Ha körülnézel, ha nem nem szabad áthajtani, még akkor sem ha ez a kezdőknél divat! 270 körül érkezve nem vicces kerülgetni!Gyors csoprtban is csak a szlovák fiúknál divat, mert fingjuk sinccs erről!
először is amikor pályára megyek mindig körülnézek, hogy jön e valaki.....másodszor pedig mindenki átmegy a vonalon....De azért köszi az instrukciókat...Én is csodálkoztam amikor első napomon azt láttam h tömegesen hajtanak ki. Ha nekik lehet nekem miért ne alapon....de nem eszetlenül hajtok át.
De a videón a vonalátlépős pontnál akkor sincs olyan nagy tempó már.
Egy komolyabb moci biztos hozza a 270-et.
Nekem is jött be szlovák köcsög itt. A boxból kilőve még hátranézett aztán 30 fokos szögben becsámpázott elém. Kénytelen voltam felengedni a féket és úgy kikerülni. Nem is fordultam be.
A (nekem) múltkori pályanapon még csoda jó volt azon húzni a koptatót, most alig pár hónappal később romon van.
A cinikus válaszokat meg hagyjuk, de te biztos akkora menő vagy, hogy 300at mész a célegyenesben és 100méterről fékezel és még el is fordulsz ideális íven.
De a sárga zászlós előzésekkel is gond szokott lenni, hiába mondjuk el, hiába írjuk le, mindig van, aki nem bír 100 métert várni a zöld zászlóig. Velük is beszélgetni szoktunk. A különös visszaesőktől meg búcsút veszünk arra a napra, de ilyen motorosoknál szerencsére nagyon ritka. Autósoknál több is előfordult.
Szerencsére viszont a tendencia csökkenő.
.
A záróvonalat a motorkerékpárok átléphetik. A záróvonal az autóknak van felfestve, és csak ott vesszük figyelembe a szabályok értelmében.
Ettől függetlenül a boxutcából történő áthúzás blokkolásnak, és ezzel együtt veszélyes manővernek minősül.
Üdv,
Zettner Tamás
Pályabírók vezetője
1-2x leért a lábtartó, de inkább a térdkoptatót koptattam....84 kg vagyok....de sztem akkor kb. 82 lehettem annyit izzadtam
Mi az, ami leér néha? Lábtartó? Hány kg vagy?
( )