Én az első 5 pályanapomon végig ugyan olyan lassú voltam. 2:30 körül. Aztán kaptam egy kopott térdkoptatót és rögvest 2:18-at mentem. Pont most olvastam egy tesztet a motoromról. A fazon 07-et ment vele gyári beállításokkal Diablo Corsa gumin. Csak a fékem ne puhulna annyira. Fém fékcső kell bazd meg! .
Nem rossz a 05, enis nehezen mentem be ala. 07ig gyakorlatilag konnyeden eljutottam ugy 8-9 palyanap alatt. Utana jottek a gondok, ujra kellett gondolni a motorozasomat, tul gorcsosen es erolkodve mentem. Az biztos hogy a 05 nem utokepes amator szinten sem. Ma a stock 600ban 1:55 ment az elso ember AA-n. Es az AA-t se nagyon jegyzik sehol......
Twist of the wrist 2 amit ajanlok. Igaz Keith Code nehezen emeszthetoen adja elo magat, de rengeteget lehet tanulni a konyveibol. Sajnos magyarul nem jelent meg...
Hát...a 2.05 nekem elég komoly időnek tűnik egyenlőre, így a 3. pályanap után (2.23 legjobb mért idővel)! De a fejlődés módjában 1-et értünk, főleg, hogy te már tapasztalatból beszélsz! Én csak a Motorozás mesterfokon c. könyvet olvastam (de még az abban leírtakat sem tudom 100%-ban megvalósítani), tudsz még másfajta szakirodalomról is? Szívesen "tanulok" még!
Igy van. Pont nem ezek az extrak kellenek a jo idohoz. Menni kell sokat es kesz. Nem kell mas csak benzin, belepo, meg gumigumigumigumi... 2:05 nem egy komoly ido, oda barki el tud jutni egy gyari sportgeppel ha nem bena. El kell olvasni egy-ket jo vezetestechnikai konyvet, es gyakorolni. Lehetoleg minel konnyedebben menni, es kurvara odafigyelni mi tortenik motorozas kozben (pl gumira, futomure).
Erdekesseg ahogy gyorsul az ember egyre benabbnak erzi magat, mert latja mennyire sokat lehetne meg fejlodni...
Én úgy gondolom, ha vkinek van pénze megvenni ezeket az extrákat (ha lenne én is megvenném...) az fel tudja gyorsítani azt az idő intervallumot, ami a kezdettől az igazán gyors körökig tart. DE, 1 haverom a klubból (R6), 2002-es R6-al megy a Hringen 2.03-at úgy, hogy csak a gumi, a slip on, meg a fém fékcső + fékolaj nem gyári! Szal sztem sok múlik a Rideren is (vagyis főleg azon múlik, lásd Acer14)!
Hál istennek,nekem ez volt most a legjobb versenyhétvégém,rengeteget sikerült javulnom,és végre valaki meg is örökitette a dolgot hogy nem csak elöttem hanem mögöttem is van valaki
Speciel a mostaniakat Hringen vettem az Egedi Sanyitol. A hatsok nem a legjobbak abba max 100 kor megy. 10k/ darab. Elsok jok voltak. De onnan veszek ahol talalok. Nincs bejaratott forras (bar jo lenne hehe)
Ne viccelj 200 korig is ki lehet hajtani. Igaz nem 1:57-el :) Katona Csabinak nezegettem a 200 kor feletti K2 hatsojat amit edzeni hasznal, es meg hasznalhato. Jo futomu (nem gyari es be van allitva), gumi melegito. 00-05 kozott kozlekedve hringen.
Nekem 200 fole meg nem sikerult menni. Igaz en saccolom a korok szamat, mivel hasznalttal megyek mindig. En plszuba ugy 100-150et szoktam belerakni.
minek,minek,,,slickek mélységmérőjét néhányan megfurkálják hogy jobbnak tünjenek,azért kerdeztem csak mert 120gyepálós kör utáán fura hogy ilyen jo még a gumma
ezzel nem értek egyet. Pl. vegyük a power commandert. Dyno-n, lambdszondákkal minden gázállásnál (2-5-10-20-40-60-80-90-100) lett beállítva az injektor és a gyújtás tékép, 2 órás meló volt, de utána olyan volt, mintha új motorom lenne és mintha vmi dugót szedtek volna ki belőle. A PC a hozzá adott térképekkel semmit sem ér, a padon való beállítás az igazi és kurvára érezhető a különbség. Eltúntek a lyukak a nyomatékban, sokkal gyorsabb, intenzívebb a motor pörgése, a gázreakciók közvetlenebbek, kisimultabbak, az erő kb. 1500-2000 fordulattal lejjebbről megjön. Az és úgy történik amit akarsz ha húzod a gázt, nem az, hogy húzod és aztán történik vmi.
Egyértelmű, hogy a lánckerék csere a legolcsóbb módja a teljesítménynövelésnek, de az kompromisszum és azzal még a fenti dolgok nincsenek helyrerakva.
Amúgy meg ez sztem színtiszta pénzkérdés, kinek mire van keret, azt teszi a motorjára.
Szerintem, hogy ha azt nézzük, hogy mi mennyit hoz a pályán időben akkor mindent ami a teljesítménnyel kapcsolatos a boltban lehet hagyni. Egy 170 lovas motoron nincs mit tunningolni ha nem vagy profi versenyző. Hátulra felraksz egy 4 foggal nagyobb lánckereket és ugyan ott vagy. Cak ez 5000ft sem kerül.
A fém fékcső meg a rugóstag játszik. Persze ez az én véleményem.
Tegnap volt a békéscsabai yamaha szalonban a záróbuli. Szóval az akció szept. 1-ig tartott. Ez még fenn van a yamaha honlapján is talán, de nem biztos de a hivatalos hirdetőtáblán márc. 15-től szept. 1-ig van írva.
mindent megvennék újra. a legnagyobb tétel az akra rendszer volt, azt is megvenném, de nem ott ahol most és nem ennyiért. azóta találtam jobb forrást... De talán az a legmeggondolandóbb, hogy rendszer, vagy slip-on. Nem biztos, hogy a full rendszer annyival többet ér, mint amennyivel többe kerül, mint egy slip-on.
a magyarországi importőr, a yamaha hungária volt tavasszal 15 éves, nem a yamaha...
A 15 éves akció pedig már nem él...
Inkább az van e mögött, hogy kiszórják a beragadt motorokat.
Jaja kovácsolt magnézium arany kerekeket kapott. Most azért vannak a nagy akciók mert 15 éves a yamaha. Fater is most vett egy ybr 250-et és 1100ezer helyett hitel esetén csak 999 ezer volt + kapott ajándék dobozt, sztendert(mert gyárilag nincs) és kabátot ja és ezt a yamaha szervízkártyát vagy mit. Szóval szerintem most erre van ez a nagy felhajtás.
Megfurva? Minek? Nincs amugy mar sok hus rajta, ugy 3-3.5mm a melyseg oldalt. 2-nel mar elegge elkezd csuzsni. 1 nyiltnapra meg jo lesz. EZ amugy egy 2005os racetec, amin nagyon melyek a lukak, melyebbek mint a valos tapado gumifelulet. A 2007eseket mar nem vagjak ilyen melyre.
Erdekesseg ahogy gyorsul az ember egyre benabbnak erzi magat, mert latja mennyire sokat lehetne meg fejlodni...
viszont ma is volt egy rohadt nagy esés áááááááááááááááááááá
Nekem 200 fole meg nem sikerult menni. Igaz en saccolom a korok szamat, mivel hasznalttal megyek mindig. En plszuba ugy 100-150et szoktam belerakni.
Egyértelmű, hogy a lánckerék csere a legolcsóbb módja a teljesítménynövelésnek, de az kompromisszum és azzal még a fenti dolgok nincsenek helyrerakva.
Amúgy meg ez sztem színtiszta pénzkérdés, kinek mire van keret, azt teszi a motorjára.
A fém fékcső meg a rugóstag játszik. Persze ez az én véleményem.
A 15 éves akció pedig már nem él...
Inkább az van e mögött, hogy kiszórják a beragadt motorokat.
http://kep.tar.hu/balusk8/5052...