elvileg a a 19x18-as méret a négydugattyús féknyergekhez ideális, a 19x20-as a többdugattyúsokhoz való. Nem tudom az R1-en évjáratonként változtattak-e a fékmunkahengereken, ha igen akkor 2008-as évjáratú R1-hez valót keress. De pályára meg a 19x18-as méret való, mert ott hirtelen kell nagyot fékezni, a 19x20-as méret inkább a finom adagolhatóságra való..
igen, van olyan R1 széria amin 6 dugós fék van, de az esetedben most ez lényegtelen, felül kell megoldani a problémát, oda kell az felső fékmunkahenger a yahamáról. De ha ZX10R felső fékmunkahengerét találtok az is jó minőségű tudtommal..
a gsxr felső fékmunkahengere utcai felhasználásra tökéletes, pályára már sokkal kevésbé. A fékproblémádat a felső fékmunkahenger okozza, a jó fékbetéttel és fékolajjal ugyanúgy problémáid lesznek egy idő után. Szerezz egy gyári yamaha (brembo) felső fékmunkahengert, azzal nem lesz gond. 20-25 ezer körül már hozzá lehet jutni.
Nekem a gixxeren is egy R1 fékrendszer van de a négydugattyús nyergekkel és a gyárilag brembo fékmunkahengerrel, ég és föld a különbség.
nekem a ringen puhult el , ki cseréltem a betétet és a nagyokos pályások annyit mondtak még hogy 5.1 es fékolajat tegyek bele azóta semmi gond. De hátha később felébrednek a pályások és tudnak valami okosságot
Sziasztok. Fékproblémáról kérdeznék. Egy ausztriából behozott 750-es gsx-r (2000-es évjárat)
A gyári féket lecserélték hatdugattyús tokico-ra,viszont a fölső munkahenger nissin (valszeg a gyári) A pályán elpuhul ill. alapból sem túl kemény a fékkar. (fékbetétek cserélve lettek tavaly, fékfolyadék a harmadik fajta van benne,jelenleg a legdráább Motul,ill fémfékcső is van rajta) A betét csere után javult akk. valamennyit a nyomáspontja,de akkor is felpuhult. Jelenleg úgy 50-60%-osak a fékbetétek. Arra gondoltam,h a felső munkahenger keveset tud egy hatdugattyús rendszerhez.Lehetséges ez? Várom az ötleteket,h mi okozhatja.
Attól kérdezném akinek van ilyen jellegű tapasztalata, érdemes-e első villát javítani, biztonságos marad-e. Vagy inkább cseréljem ki. Kizárólag pályán fut a motor. Aki aztmodja hogy szerinte igen, az írjon nekem vmi elérhetőséget, ahova érdemes elvinni.
300 méter hosszú díszletfal épül a Bruce Willis-film forgatásához a mogyoródi Forma 1-es pálya területén. A százmilliós költséggel felállított építmény a július 29-i magyar nagydíj idején is a Hungaroringen lesz, bár jó részét vissza kell bontani. Az elterjedt hírek szerint a filmes üzlet vezetett Szalay Balázs üzletfejlesztési igazgató gyors és indoklás nélkül bejelentett távozásához. Az érintettek cáfolnak.
Mindössze hárman jelentkeztünk erre a Brnoi kétnaposra, nem volt olcso két nap, de összepasszolt a vasárnapi Slovakiaringes futammal ezért terveztem ezt be.
Csak Hangonyi Öcsi, Ati meg én érkeztünk tegnap este.
A délelött számomra tapogatozással telt, uj öhlins cartridge került az elejébe és még soha nem volt olajon kívül öhlins cucc nekem az elejébe.
Brno sosem volt a kedvenc pályám.(van néhány ilyen, ahol tul sok másodpercre vagyok a hobbista élmezőnytől, na azok pályák szarok ). Brnoban nincsenek durva féktávok (szeretek durva féktávokon előzni) és rengeteget kell lapon utazni….
Azt hittem hogy a kanyarsebességem változhat meg az öhlis cartridge-tól. De az első konkrét tapasztalatok számomra inkább a féktávon jelentkeztek. Sokkal késöbb tudok fékezni, sokkal nyugodtabb az eleje féktávon, ami persze azt jelenti hogy még rövidebb fékezésnél sem ideges motorral érkezek a bekanyarodási ponthoz. Ez ma még nem okozott kanyarbemeneti sebesség növekedést, de ha jól értem, ez elöbb utobb azt kell hogy okozza hogy bátrabban fogom beereszteni a kanyarba a gépet.
Második menetben már aprócska pb amire már 2 éve várok, ugyanis 2 éve mentem utoljára itt pb-t. 2:16.90.
Délelőtt még a Kis Tibi féle Dunlop GP 212 vel mentem de ez medium volt, amiben még csak egy Pringes verseny volt. Nagyon jol birja, de délben mégis feltettem egy hard gumit készülve az Endurance versenyre.
Matocsi Ati kezdett nálunk, nagyon szereti a futást a La Mans starthoz. Nem sikerült tul jol a rajtja, hiszen nagyon kevesen mentek 600-al. 42 percet kibirt az öreg kint, 15. helyről jött le amikor Öcsi kiment. Ati, mint később kiderült gyönyörű pb- ment 2:15.972
Öcsi 2:12 es körökkel szépen kezdte a felzárkozást, sok csapat nagyon sürün cseréltek, kevés hobbista bir ki egy teli tankot csucstempoban. De mi igen. Öcsinek sajnos nincs müszerfala, igy ő nem tudja mikor fogy ki a benzine, ö csak a nagy órát nézve tudta belőni a lejövetelt. Amikor lejött már harmadik helyen volt a SCHWED Team.
Én videóval és Racechronoval felszerelkezve vágtam neki a verseny befejezésének. Nem éreztem egyáltalán hogy jól mennék, az utolsó lejtős egyenes végén amikor befékeztem a nagy jobbosba akkor irtozatos karcolo hang jött alulról, ez néhány körön keresztül ijesztgetett, de aztán elkönyveltem hogy ez csak az idom lehet. A többi jobbosba nem ért le csak ott, asszem ott a befékezésben van hupli is, azért érhetett ott le. Nagyon sokat előztem, engem meg csak egy csapat elözött meg asszem (majd megnézem a videot)
A levezető körben volt időm megnézni a köridőket, volt 3 db 2:15 ös kör is, az uj pb 2:15.641. Ideje volt már….
Már mentünk is a Freibier cimű kedvenc sörmárkámért. 62 induló csapatból 4. helyre bejöttünk ugy hogy az egyik motorunk 600 as volt. Ünnepeltük magunkat még további 2 Freibierrel, mielőtt visszavonultunk egy jo vacsorára a hotelbe. Vacsora közben ilyenkor megkritizálják a srácok a videomat, hogy hol vagyok béna, állitolag az omega környékén mindent szarul csinálok. Ennek csak egy oka lehet, azon a vidéken nem lehet gázt huzni
Ma a kormánnyal akarok valamit csinálni mert azt veszem észre hogy a kormány vég a markom közepében van a kanyarbemeneteknél. Vagy kijjebb huzom a csutkákat vagy nyitok a kormányon, vagy mindkettőt.
Ma este meg irány a Slovakiaring Ring hotel, edzőtábor Szabiékkal
Teljesen igazad van. Hová fajult ez a kiba..ott világ!
Én mindig intek a szembe jövőknek azok meg csak rázzák az öklüket, meg bunkóskodnak. Ráadásul állandóan baszogatnak a boxutcába is. Én azt hiszem 3 év pályázás után visszatérek a közútra. Ott azért nem volt ilyen.
Nekem a gixxeren is egy R1 fékrendszer van de a négydugattyús nyergekkel és a gyárilag brembo fékmunkahengerrel, ég és föld a különbség.
A gyári féket lecserélték hatdugattyús tokico-ra,viszont a fölső munkahenger nissin (valszeg a gyári) A pályán elpuhul ill. alapból sem túl kemény a fékkar. (fékbetétek cserélve lettek tavaly, fékfolyadék a harmadik fajta van benne,jelenleg a legdráább Motul,ill fémfékcső is van rajta) A betét csere után javult akk. valamennyit a nyomáspontja,de akkor is felpuhult. Jelenleg úgy 50-60%-osak a fékbetétek. Arra gondoltam,h a felső munkahenger keveset tud egy hatdugattyús rendszerhez.Lehetséges ez? Várom az ötleteket,h mi okozhatja.
Itt próbálkozz.
Attól kérdezném akinek van ilyen jellegű tapasztalata, érdemes-e első villát javítani, biztonságos marad-e. Vagy inkább cseréljem ki. Kizárólag pályán fut a motor. Aki aztmodja hogy szerinte igen, az írjon nekem vmi elérhetőséget, ahova érdemes elvinni.
Mindössze hárman jelentkeztünk erre a Brnoi kétnaposra, nem volt olcso két nap, de összepasszolt a vasárnapi Slovakiaringes futammal ezért terveztem ezt be.
Csak Hangonyi Öcsi, Ati meg én érkeztünk tegnap este.
A délelött számomra tapogatozással telt, uj öhlins cartridge került az elejébe és még soha nem volt olajon kívül öhlins cucc nekem az elejébe.
Brno sosem volt a kedvenc pályám.(van néhány ilyen, ahol tul sok másodpercre vagyok a hobbista élmezőnytől, na azok pályák szarok ). Brnoban nincsenek durva féktávok (szeretek durva féktávokon előzni) és rengeteget kell lapon utazni….
Azt hittem hogy a kanyarsebességem változhat meg az öhlis cartridge-tól. De az első konkrét tapasztalatok számomra inkább a féktávon jelentkeztek. Sokkal késöbb tudok fékezni, sokkal nyugodtabb az eleje féktávon, ami persze azt jelenti hogy még rövidebb fékezésnél sem ideges motorral érkezek a bekanyarodási ponthoz. Ez ma még nem okozott kanyarbemeneti sebesség növekedést, de ha jól értem, ez elöbb utobb azt kell hogy okozza hogy bátrabban fogom beereszteni a kanyarba a gépet.
Második menetben már aprócska pb amire már 2 éve várok, ugyanis 2 éve mentem utoljára itt pb-t. 2:16.90.
Délelőtt még a Kis Tibi féle Dunlop GP 212 vel mentem de ez medium volt, amiben még csak egy Pringes verseny volt. Nagyon jol birja, de délben mégis feltettem egy hard gumit készülve az Endurance versenyre.
Matocsi Ati kezdett nálunk, nagyon szereti a futást a La Mans starthoz. Nem sikerült tul jol a rajtja, hiszen nagyon kevesen mentek 600-al. 42 percet kibirt az öreg kint, 15. helyről jött le amikor Öcsi kiment. Ati, mint később kiderült gyönyörű pb- ment 2:15.972
Öcsi 2:12 es körökkel szépen kezdte a felzárkozást, sok csapat nagyon sürün cseréltek, kevés hobbista bir ki egy teli tankot csucstempoban. De mi igen. Öcsinek sajnos nincs müszerfala, igy ő nem tudja mikor fogy ki a benzine, ö csak a nagy órát nézve tudta belőni a lejövetelt. Amikor lejött már harmadik helyen volt a SCHWED Team.
Én videóval és Racechronoval felszerelkezve vágtam neki a verseny befejezésének. Nem éreztem egyáltalán hogy jól mennék, az utolsó lejtős egyenes végén amikor befékeztem a nagy jobbosba akkor irtozatos karcolo hang jött alulról, ez néhány körön keresztül ijesztgetett, de aztán elkönyveltem hogy ez csak az idom lehet. A többi jobbosba nem ért le csak ott, asszem ott a befékezésben van hupli is, azért érhetett ott le. Nagyon sokat előztem, engem meg csak egy csapat elözött meg asszem (majd megnézem a videot)
A levezető körben volt időm megnézni a köridőket, volt 3 db 2:15 ös kör is, az uj pb 2:15.641. Ideje volt már….
Már mentünk is a Freibier cimű kedvenc sörmárkámért. 62 induló csapatból 4. helyre bejöttünk ugy hogy az egyik motorunk 600 as volt. Ünnepeltük magunkat még további 2 Freibierrel, mielőtt visszavonultunk egy jo vacsorára a hotelbe. Vacsora közben ilyenkor megkritizálják a srácok a videomat, hogy hol vagyok béna, állitolag az omega környékén mindent szarul csinálok. Ennek csak egy oka lehet, azon a vidéken nem lehet gázt huzni
Ma a kormánnyal akarok valamit csinálni mert azt veszem észre hogy a kormány vég a markom közepében van a kanyarbemeneteknél. Vagy kijjebb huzom a csutkákat vagy nyitok a kormányon, vagy mindkettőt.
Ma este meg irány a Slovakiaring Ring hotel, edzőtábor Szabiékkal
Én mindig intek a szembe jövőknek azok meg csak rázzák az öklüket, meg bunkóskodnak. Ráadásul állandóan baszogatnak a boxutcába is. Én azt hiszem 3 év pályázás után visszatérek a közútra. Ott azért nem volt ilyen.
Nóóóórmááális.......?
Szerintem pálya széléről a pályabírók szednek össze dolgokat.... ők járnak ott, nekik a dolguk.