csak hogy valami értelmeset is írjak,jo az a puha a melegben,de max 2-3 esetleg 4 körre aztán mintha vajon mennél ugy csuszik,de addig bátor hősként tapad.....olyasmi mintha kvalis gumival menne az ember csak ez nem egy körös ...
.Az eleje nem NTECH ezért elvileg pont ellentétesen műxik.Ha hideg van mehet a soft,melegben a hard.De nem kell túlbonyolítani,egy medium első szinte mindenhová jó majdnem mindenkinek
A gyorsak meg úgy is tudják hogyan tovább..
Na ezt gondoltam én is csak megerősitést akartam. De mostmár teljesen értem és igazam is volt mikor mondtam egyik havernak ,hogy mért szakadozik a vágot pálya gumi az utcán . Én ezért nem is teszek fel hiába árulják az okosok utcai gumiként .
Azért mert a soft-nak 80-90 fok az üzemi hőfoka és ha az aszfalt 15 fokos akkor nem tudod felmelegíteni hiába puhább a keverék. Míg a kemény keveréknek csak 50-60 fok és azt könnyebb elérni. Egyébként nem arról van szó, hogy nem fog csak cafatokra szakad. 7813-al mentem 30 fokban és tükör sima volt, míg rá egy hétre ugyan az a gumi 22 fokban szétment. De tapadt.
Aztán persze lehet, hogy hülyeséget beszélek.
Ez nagyon érdekes számomra és szívesen érdeklödöm e téren. Mért nem a puha jó a hidegebb időben ? Nme jobban tapad mivel puháb a kemyény meg a melegebben ?
Hungaroringen 12 fok tól 25fokig jó a 7712-es keverék.van aki mediunak van aki medium-hardnak hívja... .Ez akkor igaz,ha jó a futómű és jó a nyomás.Ha melegebb van jöhet a 7704 vagy 7813,ezek puhább,lágyabb keverékek.
Pancsiring aszfaltja durvább,de szinte dettó talán annyi hogy ha meleg van oda jó a 7614 is ami anno soft + volt,most már más számozása van,meg talán már 7704 sincs.
Szlovákringnek nagyon finom az aszfaltja,ide kemény gumi kell,ott mindegy milyen az idő a 7712 alá nem lehet menni mert széttépi a gumit.Ha meleg van akkor mehet fel keményebb is pl 6680/persze már ez is megváltozott most már más a négy szám.Brnoba is ez a helyzet.Hátsógumiról beszélek és természetesen dunlop
Nem vagyok én akkora szakértője a témának. A metzeler-t még próbáltam az elején, de nekem nem jött be. Már arra sem emlékszem milyen nyomás kellett bele. Szerintem a dunlop a legjobb a ringre. De a nagyok tudnak gyorsak lenni pirellivel, sőőőőt 1, azaz egy emberke még contival is.
Bár szlovákra vettem egy kemény elsőt.Az jó oda?
A gyorsak meg úgy is tudják hogyan tovább..
Még nem próbáltam talán holnap felrakom a papucsokra!
Aztán persze lehet, hogy hülyeséget beszélek.
És az eleje?
Pancsiring aszfaltja durvább,de szinte dettó talán annyi hogy ha meleg van oda jó a 7614 is ami anno soft + volt,most már más számozása van,meg talán már 7704 sincs.
Szlovákringnek nagyon finom az aszfaltja,ide kemény gumi kell,ott mindegy milyen az idő a 7712 alá nem lehet menni mert széttépi a gumit.Ha meleg van akkor mehet fel keményebb is pl 6680/persze már ez is megváltozott most már más a négy szám.Brnoba is ez a helyzet.Hátsógumiról beszélek és természetesen dunlop
Szerintem új korában sem mentem volna vele annyit, mint Ő sodronyos kivitelben.
Specialitása az acél sodronyon gurulás 1:1x-es idővel az Eringen.