Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

merre nézzek ha kimegyek?
nézd meg a holdat...ilyet még nem láttál!
jót
jót irtam jani cica?
csak hogy valami értelmeset is írjak,jo az a puha a melegben,de max 2-3 esetleg 4 körre aztán mintha vajon mennél ugy csuszik,de addig bátor hősként tapad.....olyasmi mintha kvalis gumival menne az ember csak ez nem egy körös ...
OK!
Bár szlovákra vettem egy kemény elsőt.Az jó oda?
hülye
akkor mikor mész motorozni,de lehet kicsivel előtte is.
.Az eleje nem NTECH ezért elvileg pont ellentétesen műxik.Ha hideg van mehet a soft,melegben a hard.De nem kell túlbonyolítani,egy medium első szinte mindenhová jó majdnem mindenkinek
A gyorsak meg úgy is tudják hogyan tovább..
Jaj de jó hogy ilyen okos vagyok
Na ezt gondoltam én is csak megerősitést akartam. De mostmár teljesen értem és igazam is volt mikor mondtam egyik havernak ,hogy mért szakadozik a vágot pálya gumi az utcán . Én ezért nem is teszek fel hiába árulják az okosok utcai gumiként .
Megjött a cumó,köszi!
Még nem próbáltam talán holnap felrakom a papucsokra!
Azért mert a soft-nak 80-90 fok az üzemi hőfoka és ha az aszfalt 15 fokos akkor nem tudod felmelegíteni hiába puhább a keverék. Míg a kemény keveréknek csak 50-60 fok és azt könnyebb elérni. Egyébként nem arról van szó, hogy nem fog csak cafatokra szakad. 7813-al mentem 30 fokban és tükör sima volt, míg rá egy hétre ugyan az a gumi 22 fokban szétment. De tapadt.
Aztán persze lehet, hogy hülyeséget beszélek.
Ezek hasznos infók!
És az eleje?
Vagyis helyesbitek a Puha mégjobban a melegben . De a hidegben mért nem fog jobban a puha mint egy médium vagy M.-Hard
Ez nagyon érdekes számomra és szívesen érdeklödöm e téren. Mért nem a puha jó a hidegebb időben ? Nme jobban tapad mivel puháb a kemyény meg a melegebben ?
ez hasznos info a sloring vonatkozásában.
Hungaroringen 12 fok tól 25fokig jó a 7712-es keverék.van aki mediunak van aki medium-hardnak hívja... .Ez akkor igaz,ha jó a futómű és jó a nyomás.Ha melegebb van jöhet a 7704 vagy 7813,ezek puhább,lágyabb keverékek.
Pancsiring aszfaltja durvább,de szinte dettó talán annyi hogy ha meleg van oda jó a 7614 is ami anno soft + volt,most már más számozása van,meg talán már 7704 sincs.
Szlovákringnek nagyon finom az aszfaltja,ide kemény gumi kell,ott mindegy milyen az idő a 7712 alá nem lehet menni mert széttépi a gumit.Ha meleg van akkor mehet fel keményebb is pl 6680/persze már ez is megváltozott most már más a négy szám.Brnoba is ez a helyzet.Hátsógumiról beszélek és természetesen dunlop
Ha meleg van akkor a dunlop-ból lágy, ha hideg akkor kemény. Ha közepes akkor meg médium. De pálya függő is. Vannak itt akik ezt nálam jobban tudják.
Ez engem is érdekelne !
Ha már gumi akkor mikor kell soft,medium és hard keveréket választani
Lett volna bőr a képén nekem adni a gumiját.
Szerintem új korában sem mentem volna vele annyit, mint Ő sodronyos kivitelben.
A 119-es?
Specialitása az acél sodronyon gurulás 1:1x-es idővel az Eringen.
Nem vagyok én akkora szakértője a témának. A metzeler-t még próbáltam az elején, de nekem nem jött be. Már arra sem emlékszem milyen nyomás kellett bele. Szerintem a dunlop a legjobb a ringre. De a nagyok tudnak gyorsak lenni pirellivel, sőőőőt 1, azaz egy emberke még contival is.