Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. mindenkinek!

Kawasaki fényezéseket hol találok, amik versenyeken szerepelnek / szerepeltek? Gondolok ilyenekre, mint pl.: Honda repsol, vagy Suzuki risla, csak ha lehet a Kawasaki márkánál maradva. Interneten, mire keressek rá, vagy kire?
Továbbá, esetleg van valakinek olcsón, törött, repedt, sérült idomszettje zxr 400-hoz? Kisebb darabok hiányoznak belőle az sem baj. Ha le van törve a "tartófül", az is belefér, csak legyen meg ha lehet. Dupla körlámpás érdekelne, vagy pályaidom.
Köszi előre is, bármiféle segítséget!
Hali!

A gumimelegítőd megvan még?
Köszönöm Pred, megjött a cucc, minden OK.
Ez egy MV! A kakucsringen van.
a felirat szerint bmw 1000rr?
ez egy ezres gsxr?a fék tisztára olyan!jot lép nagyon...biztos nem gyári....
Ami igaz az igaz!
Ja a videoba van jel 1. 20 nál
ennyit hizol szükséged is lesz rá
http://youtu.be/4BWJfCgepuo Azt a részt tőled lopta amikor ment aratni a többit meg tőlem
Hát jó pár pacit összeszedtek a ménesből
ha idén is elmarad a 6 futamból három,akkor az már 50%kedvezmény..
most olvasom....nem is vészes..... eddig is sejtettem hogy nem megyek,
Ezt jó volt olvasni. Vigasztalhatom magam, hogy nem is olyan gáz, hogy annyira lassú vagyok, mintha ti bekötött szemmel fordítva ülnétek a gépen.
Nincs nevezési díj, egy első gumi akár 2 szezont is bír, hát mi kellhet még?

(amúgy durva... sok családban ennyiből él egy családtag egy évig )
Videóhoz csakannyit hogy ez tőlem is láthattad/pályaelhagyásra gondolok/ külömben jó nyomja asrác !
olyan goromba lett,hogy bátorságot kell gyűjtened?vagy bukfenccel zártad 2011-et?
Á én csak itt motorozgatok oda nem mernék kimenni .Majd Márc.15. addigra talán lesz bátorságom felülni rá
kész a a kawa?spanyol teszt,vagy Te nem mentél?
-)ász
Nekem mindegy faszikám! Ha 52 akkor 52, csak nehogy az árokban kössél ki. Tudod melyik árokban? ? ? ?
Márc 15 Pancsin ki is próbálhatod
52mi?na ne röhögtess!na jó van na...hajrá dévöd!remélem is hogy odabaszol a csilliárd forintos motoroknak...
Széria nem széria?Nézőpont kérdése,nyilván aki komolyabban gondolja a versenyzést az nem megy fel gyári lábtartóval ,áttétellel,tükrükkel ,idommal,kipuffal stb-vel ,mert ezt már kinőtte...
Pályaidom ,versenylábtartó,kormánygátló,elektronika,kipuffrendszer,jó futómű ,áttétel ezek rajta vannak a gépen mint mindenkinek.
Az hogy leharcolt az valamilyen szinten igaz,2005-ös a gép nem a legújabb legkönnyebb legkisebb paripa. Gyanítom ha valaki azt mondaná,hogy a Magyar Bajnokságban részt vevő motorok közül nyugodtan válassz egyet amit megkapsz ,hát az enyém bizony az utolsók közt lenne.Ettől függetlenül én szeretem nagyon ,jól kiforrott ,megbízható és nem túl drága motor.
Szezon végén mikor bevittem a Csundiékhoz és megmértük a padon ,csak 160 Le volt a masina.(Viszonyításképp ugyan ezen a padon a Viktor Hondája 206Le) ,amúgy a blokk teljesen széria volt,semmi belepiszka. 2008 óta megyek vele és csak most lett megbontva a 2011-es szezon végén.Ha már úgy is szervizeltük,felújítottuk a blokkot kapott +27Le-t,azaz 187 lett.Kíváncsian várom milyen változások lesznek a plusz Le miatt,főleg a Race Chronó adatok izgatnak meg persze a 1:52-53.
készülök készülök....már 110kilo vagyok
Ne okoskodj!Inkább készülj az OB-ra!
Kiszámoltam,most még csak a szlovákringest,végül is nem olyan vészes ha van pénz!
Üzemanyag,oda vissza,szállás+kaja,pia,nevezés+fizetős edzés,benzin,2 első 2 hátsó gumi,fékbetét esetleg box bérlés,ha nem esel el akkor 380000-400000 ft-ból lazán kijön.Na mit szólsz? Nem vészes,nem?