Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

maradt még egy hátsó kerék,gsxr-be,50.000-
tiéd!
Köszi! Bájó, Brian és Te is egyfelé tereltek.
Igyekszem idén ezt (is) gyakorolni!

Anno meg a VFR volt egy kellemetlen elmenyem (http://www.youtube.com/watch?f...) es talan azota -különös tekintettel az 1000RR-re váltásra- nem merem kigyorsításon úgy húzni.
Igaz, az Pilot Power volt.

De majd igyekszem!
Soha többet nem szólok hozzád! De legalább 5 percig.
A "van benne atmoszféra" szólás alapján kalibrálsz?

Aztán ha már ilyen jót csevegünk az atmoszféráról:
-Metzeler Racetech K2
Egy tavaly először motorra ült barátnő CBR600F4i-jén. Megfertőztem egy kis Kakucs, Ering témával.
Van itt jelentősége a gumi nyomásnak, vagy utcai értékek pon'jók? (fő a biztonság jeligére)
csak ha megkapnád kispajtás....
A gumi szélén jól látszanak azok a kis "ráncok",na azoknak az aszfalton kéne maradnia.Látszik,hogy nem húzod neki csak amikor már felállítod a motort.Összefűzöd a kanyarokat melegszik a gumi és a szélére tolódik a cucc.Ha lapról fokozatosan tekernéd rá ezek el tűnnének és lenne "rendes"gumikép.Elöl a rugó előfeszítéssel kellene próbálkoznod nem a nyomóval
Fasza,örülök neki!
Én pl. mindig egy asti cinzano nyomását szoktam használni a kalibráláshoz.
aztán ahány nyomásmérő annyi féle nyomás...
érdemes venni pár ezerét mechanikus nyomásmérőt és azt bekalibráltatni.
Ülés púp megoldva !
Azt én is tanúsíthatom!
Szerintem az defektet kapott!
Tomi te tudsz menni laposgumival is mert az elterül avizen is ha nem annyira mély/ emlékszel. pancsi ring/
A gyorsaság számít de csak extrém esetekben. Ha 2:50-es köröket mész akkor 1,8-al menj ki és majd a pályán leereszt 1,5-re.
Volt egy nagyarcú figura az kiment 1,8-al Pirelli slickkel és visszajött 1,4-el. Oszt fel volt háborodva.
Simán 1.1 hidd el. Ha van melegítőd akkor egy kör után húzhatod is neki. Ha nincs akkor az első körben nem szabad nagyokat dönteni.
Bocs a kérdésért de a súly nem számít ? vagy ki mennyire gyors vagy milyen erős a gép STB.
Köszi a tippeket! Az akkor már biztos, hogy 1,4-nél feljebb nem szabad próbálkoznom. Ha meg kell, lehet még lejjebb is menni.

Köszi!
szasz Tibor.
ha hidegen 1.2 re tettem akkor volt, hogy 1.7 fölé is ment a nyomás melegen.
szívesen.
Szerintem akkor is elég az 1.15. Bár én nem vagyok gumiszakértő.
1 óra gumimelegítőzés után 1,4-re szoktam állítani a hátulját. Hidegen 1,1-1,2.
Kiss tibi szerint is 1,5 bar melegen.
Kösz az infót!