Köszi! Bájó, Brian és Te is egyfelé tereltek.
Igyekszem idén ezt (is) gyakorolni!
Anno meg a VFR volt egy kellemetlen elmenyem (http://www.youtube.com/watch?f...) es talan azota -különös tekintettel az 1000RR-re váltásra- nem merem kigyorsításon úgy húzni.
Igaz, az Pilot Power volt.
A "van benne atmoszféra" szólás alapján kalibrálsz?
Aztán ha már ilyen jót csevegünk az atmoszféráról:
-Metzeler Racetech K2
Egy tavaly először motorra ült barátnő CBR600F4i-jén. Megfertőztem egy kis Kakucs, Ering témával.
Van itt jelentősége a gumi nyomásnak, vagy utcai értékek pon'jók? (fő a biztonság jeligére)
A gumi szélén jól látszanak azok a kis "ráncok",na azoknak az aszfalton kéne maradnia.Látszik,hogy nem húzod neki csak amikor már felállítod a motort.Összefűzöd a kanyarokat melegszik a gumi és a szélére tolódik a cucc.Ha lapról fokozatosan tekernéd rá ezek el tűnnének és lenne "rendes"gumikép.Elöl a rugó előfeszítéssel kellene próbálkoznod nem a nyomóval
A gyorsaság számít de csak extrém esetekben. Ha 2:50-es köröket mész akkor 1,8-al menj ki és majd a pályán leereszt 1,5-re.
Volt egy nagyarcú figura az kiment 1,8-al Pirelli slickkel és visszajött 1,4-el. Oszt fel volt háborodva.
Igyekszem idén ezt (is) gyakorolni!
Anno meg a VFR volt egy kellemetlen elmenyem (http://www.youtube.com/watch?f...) es talan azota -különös tekintettel az 1000RR-re váltásra- nem merem kigyorsításon úgy húzni.
Igaz, az Pilot Power volt.
De majd igyekszem!
Aztán ha már ilyen jót csevegünk az atmoszféráról:
-Metzeler Racetech K2
Egy tavaly először motorra ült barátnő CBR600F4i-jén. Megfertőztem egy kis Kakucs, Ering témával.
Van itt jelentősége a gumi nyomásnak, vagy utcai értékek pon'jók? (fő a biztonság jeligére)
érdemes venni pár ezerét mechanikus nyomásmérőt és azt bekalibráltatni.
Volt egy nagyarcú figura az kiment 1,8-al Pirelli slickkel és visszajött 1,4-el. Oszt fel volt háborodva.
Köszi!