A hátsó futómű széria. Egyelőre az is marad. Az elsőre szedtem össze a pénzt, mert az már az én nem éppen Rossi-s féktávjaimon is koppig ült (ha meg több nyomófokozati csillapítással segítettem rá, akkor kanyarban volt ostoba seprűnyél effektus) meg emiatt járt a segge össze-vissza. (a csatolt képen talán látszik, hol a kábel kötegelő, pedig a CBR-en nem fogy el koppig a króm szár)
A nyomással viszont tényleg naív voltam, nem engedtem le a Dunlop által javasolt 1,45 Bar hideg értékre, és így hurkákban gyűrődött le róla a cucc, kb. mint ahogy a hagymáról lehet a rétegeket leválasztani (jó, az nem hurkában jön le, de akkor is )
A csatolt képen már engedtem a nyomásból, tehát ez már a szebbik arca volt aznap.
A képen lévő gumi Hard (6838 talán?), de se azon a szinten, se abban a pozícióban nem érzem magam, hogy különböző keverékekkel tudjak foglalkozni.
Már ősszel megvettem Brian-től a Medium verziójú utódját, hátha az egy jó középút a magamfajta koca pályázónak.
Tavasszal még kérem Bájó segítségét a hangoláshoz, mert ősszel már letettem az upgrade után. Figyelek a nyomásra, és gyakorolok, ahogy az idő meg a pénz engedi. Tavaly volt az első sportmocis szezonom, van mit fejleszteni, de elsősorban magamon.
Ja, és lelkesen olvasom ezt a fórumot, hogy tanuljak egy kis "rálátást" az öregektől.
Ja, ezt mesélik, hogy így van. Inkább el sem kezdem. Leszedem a tükröket a nap elején, végén vissza, aztán csók. A gyógyegér tempómhoz elég ennyi.
Mondjuk a gumimelegítő valóban nem hülyeség. K..va jó ez a D211GP (főleg az elsőt szeretem), de a hátsót elég alaposan szétcincálja a mocim a Hringen, és (sajnos) nem a tempó miatt. Kényes jószág az NTEC. (meg nem mertem olyan alacsonyra állítani a nyomást, mint írják mondván, hogy én nem vagyok gyors, esetleg nem melegszik meg. de így meg másért tépődik )
Kíváncsi leszek a Bájó upgrade elejére is, mert már az említett gyógyegér tempónál is koppra ült a gyári 0,88-as rugókkal.
Na, remélem, összefutunk majd, és hallhatom a nekem kedvesen nosztalgikus V4 hangot a pályán!
Szia!Hát most már elérkezettnek láttam a beruházást egy gumimelegítöre meg köridőmérőre,mindkettő segíti egy kicsit a fejlődést, még az én szintemen is. Bosszantó,hogy az elején 1-2 körön csak utazok+nem tudom, hogy idöben kb. hol tartok. Az SP-t is faragom, csak basszus egy pályára épített gép sosincs kész,mert a hülye fejemmel mindig kitálálok valami "okosságot".
Köszönöm!
Végigkerestem a leírtakat. Nem túl fantáziadús dizájnokat használnak/használtak, de van egy-kettő ötletadó. Azt hiszem saját tervezés lesz a vége.
Nem fáj jobban, ha elcsúszok, bármikor újra tudom fényezni.
Mégegyszerkössz.
Az 1,45-ot innen vettem: http://dunlopracing.com/tires-...
21psi az 1.447896 Bar
Nem tudom, hogy az mennyit számít, hogy a közepes csoport utolsó harmaadába kvalifikálom magam egyelőre.