Az osztrák szervező nem olyan versenyt rendez amihez licenszet kér, ezért ez clubversenyek vagy háziversenynek minősül.
Acis Svéd Race is ebbe a kategoriába tartozik :)
Lehet hogy a Road and Ride futamot inkább hirtelen át kellett volna nevezni Svéd Open-né vagy akár Hirtling Cup is lehetett volna és máris mehetett volna egy verseny ( legfeljebb a megszerzett pontokat akkor hivatalosan nem irták volna be )
Várd meg, amíg kiderül, hogy mi az igazság. Megy a ködösítés. Tegnap előtti hír részlete:
"A MAMS Sportszabályzata kimondja, hogy a gyorsasági szakágban kiírt élsport és kupa versenyek csak FIM vagy UEM licenccel rendelkező versenypályákon rendezhetők meg. Az UEM szakértője által elvégzett pályainspekció f. év szeptember 6-án megtörtént, és az erről szóló jegyzőkönyv szerint a pálya nem alkalmas motorversenyek rendezésére. A hétvégi verseny ezen sajnálatos okból kifolyólag elmarad."
Ma ugyan ez így hangzik:
"A MAMS Sportszabályzata kimondja, hogy a gyorsasági szakágban kiírt élsport és kupa versenyek csak FIM vagy UEM licenccel rendelkező versenypályákon rendezhetők meg. A pályalicenc a Forma-1 verseny miatti átépítések, illetve az idő rövidsége miatt technikai okokból nem adható ki. A hétvégi verseny ezen sajnálatos okból kifolyólag későbbre tolódik."
Végül is szinte ugyan az, kiderült, hogy a pálya nem alkalmas motorversenyzésre, mára már nem biztos, hogy nem alkalmas, csak kevés az idő a papír nyomtatására. Pedig megvolt a bejárás, oda van írva. Te mernél egy ilyen pályán versenyt rendezni? Valakinek alá kellen írnia, hogy a nemzetközi szövetség hülye, mehet a verseny, és imádkozni, hogy nem haljon meg senki.
Mi van, ha Rezső ezért mondott le? Lehet, hogy tudta, hogy az átépített pálya szar? Eddig se volt igazán motoros pálya, most megkapta az utolsó szöget.
2 év, és ha így erősödik a FRANK, épülni kezd a beszántott célegyenes helyén a Hungaroring lakópark........... Csak meg kell privatizélni, annak meg első lépése, hogy kiderül, hogy veszteséges a cég.
Átépítettek 3 bukóteret. Ezzel a pálya elveszítette a homologizációt, újra meg kell szereznie. Közben a F1 alatt kiderült, hogy a festés szar, mert zárazon is csúszik. Vagy azért, mert nem megfelelő a festék, vagy azért, mert nem megfelelő a technológia. Mindegy miért, a lényeg, hogy elqrták.
Az OB futamoknak és az Alpok-Adria futamoknak megvannak az előírásai. Ezek része a meglévő homologizáció. Ami nincs. Azaz nem rendezhető ilyen verseny, mert a pálya nem biztonságos.
Házi verseny rendezhető-e? A profi, félprofi versenyzőkre nézve balesetveszélyes a pálya, de az amatőrökre nem, mert ők jobbak, mint a profik. Vagy nem jobbak? Ja! Akkor a pálya ahogy van BALESETVESZÉLYES a motorosokra nézve. Még a profikra is. Nyílt napon volt is fetrengés. SD mutatta be, a csíkon próbált csatázni.
Szerintem nem a MAMS-ot kell fikázni. Nem az ő kezükben voltak a szerszámok a bukótér betonozásnál és a festésnél. Egyszerűen nem kapott engedélyt a pálya, ennyi lehet a magyarázat. A kérdés, hogy ki lesz a felelős, ha nyílt napot valaki otthagyj a fogát? Ki fog ugyan így házi versenyért felelősséget vállalni?
Sziasztok.
Motorrad magazin szeptemberi szamaban,tesztelnek 14kipufogot Kawasaki Z 1000-en,többek közt a Magyarorszagrol szarmazo Bodist is,hat eleg erdekes a teszt.
Lucky! Messzemenőleg igazat adok mindenkinek akinek teljesen elfogytott a türelme, mint ahogy neked is. De azt igen is tudomásul kell vennetek, hogy idáig egy ember uralata a gyorsasági szakágat. A Rezső bácsi. Minden olyan dolog ami a gyorsasági szakágban történt az Ő döntése volt. Beszámolási kötelessége évente 2 alkalommal volt az elért eredményekről, a szakág álapotáról stb. Az enökség vagy jóvá hagyta, vagy nem. Valamint minden év elején el kellett készítenie az éves kiírást és ezt jóváhagyatni az elnökséggel. A befolyt pénz (nem túl sok)felhasználásáról önnálóan dönthetett. A türelemről annyit, hogy amennyiben eljöttél volna az elnökségi, vagy a szakági értekezletre hallhattad volna, hogy nem vagyok sem türelmes sem kíméletes. Feltettem olyan kérdést ott, hogy bennt akadt a levegő mindenkiben. Majd a kapott válasz egyértelművé tette, hogy az elnökség a szakágak kifejezett kérésére olyan tejhatalmat biztosított a szakágaknak hogy csak na. Az elnökség nézete szerint ha baj lett volna, a szakágban akkor a motorosoknak be kellett volna menni a MAMS-ba panaszkodni, De mivel sem a motorosok, sem az őket képviselő egyesületi vezetők nem tették, ezért minden rendben volt. A szakágvezető beszámolói szintén ezt tükrözték. Tehát igazából amíg a Rezső bácsi ált a szakág élén addig itt minden oké volt semmi, de semmi gond nem mutakozott. Sajnos a távozásával űr keletkezett a térben és bár határozott nyomására az Ő jelöltje lett a szakágvezető. A jelek szerint (egy jóbarátomat idézve) ütő nélkül küldte a pályára teniszezni az utódját. Az elmúlt napokban történt dolgok fényében egyébként nehéz az eddig mindenkiben felmerülő magyarázaton kívül mást találni. Bár jó lenne ha Brufun, vagy bárki más aki e fórumot olvassa és értesíti az itt történtekről értesíti az itt történtekről.Amennyiben mást gondol leírná érveit. Nem fröcsögve. Tényekkel alátámasztva, értelmes vitapartnerként. Valamint ezeknek az embereknek is üzenem: Nem utálom a Rezső bácsit! Tisztelem a korát, és a motorsportban elért eredményét. Hiszen most a gyorsasági motorspotort ura. De sok dolggal amit szakágvezetőként tett nem értek egyet, hibásnak rossznak tartom, és most, hogy elmozdult innen esetleg többen együtt megpróbálnánk változtatni rajta. Valamint úgy gondolom bármennyire is bántónak érzi, igenis szembe kell néznie a múltban meghozott rossz döntéseinek kritikájával. Ami nem bűnbak keresés hanem kritika. Mivel tisztában vagyok vele, hogy nagyon lelkis ezúton üzenem, mégegyszer, hogy a kritika nem emberi méltóságának megalázása. Hanem egy cselekedettel, vagy szóbeli megnyilvánulással szembeni egyet nem értés.
Bocs a megint hosszúra nyúlt válaszért.
Szeptember 10. Eger Ady Endre utca, gesztenyés fasorban találkozó.
14.30!
Felvonulás és a város szépségeinek megcsodálása :)))
2 nagy rendezvényt sikerült lemondani egy hét alatt!
Egy szolidáris gurulást szerveznek a debreceniek egerbe! Én mint egyik társ szervezője az egri versenynek ott leszek, 4 keréken.
Megéri megnézni a videót!
2dolog miatt
egyik, hogy elég jó
másik hogy benne van szerintem a válasz a 7végi programra.
1:35nél van a kutya elásva
3napos melót mondtam le a 7vége miatt, elmaradt verseny gondolom nemlesz pótolva, jó esetben 4versenyes lesz a bajnokság---nemzetközi szintű, vicc az egész.
Az összes motorosból csinálnak megint bohócot.
Lementünk volna a Pancsiringre az uccsó két futamra aztán a Hringet meg benőheti a gaz, és legalább tudnak aludni a környéken és nem zajongunk
Milyen az időjárás most Mogyoródon?
Nem mentem, pedig nagyon készültem a mai nyíltnapra, de az egyik barátom aki Csömörről jött volna (ami nincs messze a ringtől) azt mondta náluk szakad az eső, és nagyon fúj a szél...
Szép hosszú írásodra röviden reagálnék. Én nem vagyok olyan türelmes mint Te. Bassza a csőrömet, ha mindig meg kell magyarázni valamit, hogy miért szar! Bassza a csőröm ha vannak olyanok akik odabasznak egy ütéssel ami nem várt! És bassza a csőrömet ha olyanok irányítanak egy szakágat akik nem értenek vagy inkább nem akarnak érteni hozzá mint pl.:mams. Nem sokat kellene ám ilyen gyűlésekre járni ha ott olyan emberek lennének akik értenek a dolgukhoz és azt szeretettel tudással a motorsportot szem előtt tartva végeznék a dolgukat. De mint azt talán Te tudod közülünk a legjobban, mindig voltak gondok amiket orvosolni kellene vagy kellett volna. Olyan kis szélmalomharcnak tűnnek a dolgok itt kis hazánkban.
Nem emlékszem olyan írásodra amiben azt ecsetelted volna, hogy mi mindent tesz a mams a motorosokért. Azt nagyjából tudom, hogy mit kellene tennie, de azt nem nagyon teszi.
Mondhatnám azt is, hogy leszarom, mert az idén nem nagyon voltam kint és jövőre sem fogok. Node ettől még megszerettem ezt a sportot és nem kívánok rosszat.
Hajrá Szabónéni! ! ! !
Acis Svéd Race is ebbe a kategoriába tartozik :)
Lehet hogy a Road and Ride futamot inkább hirtelen át kellett volna nevezni Svéd Open-né vagy akár Hirtling Cup is lehetett volna és máris mehetett volna egy verseny ( legfeljebb a megszerzett pontokat akkor hivatalosan nem irták volna be )
"A MAMS Sportszabályzata kimondja, hogy a gyorsasági szakágban kiírt élsport és kupa versenyek csak FIM vagy UEM licenccel rendelkező versenypályákon rendezhetők meg. Az UEM szakértője által elvégzett pályainspekció f. év szeptember 6-án megtörtént, és az erről szóló jegyzőkönyv szerint a pálya nem alkalmas motorversenyek rendezésére. A hétvégi verseny ezen sajnálatos okból kifolyólag elmarad."
Ma ugyan ez így hangzik:
"A MAMS Sportszabályzata kimondja, hogy a gyorsasági szakágban kiírt élsport és kupa versenyek csak FIM vagy UEM licenccel rendelkező versenypályákon rendezhetők meg. A pályalicenc a Forma-1 verseny miatti átépítések, illetve az idő rövidsége miatt technikai okokból nem adható ki. A hétvégi verseny ezen sajnálatos okból kifolyólag későbbre tolódik."
Végül is szinte ugyan az, kiderült, hogy a pálya nem alkalmas motorversenyzésre, mára már nem biztos, hogy nem alkalmas, csak kevés az idő a papír nyomtatására. Pedig megvolt a bejárás, oda van írva. Te mernél egy ilyen pályán versenyt rendezni? Valakinek alá kellen írnia, hogy a nemzetközi szövetség hülye, mehet a verseny, és imádkozni, hogy nem haljon meg senki.
Mi van, ha Rezső ezért mondott le? Lehet, hogy tudta, hogy az átépített pálya szar? Eddig se volt igazán motoros pálya, most megkapta az utolsó szöget.
2 év, és ha így erősödik a FRANK, épülni kezd a beszántott célegyenes helyén a Hungaroring lakópark........... Csak meg kell privatizélni, annak meg első lépése, hogy kiderül, hogy veszteséges a cég.
Az OB futamoknak és az Alpok-Adria futamoknak megvannak az előírásai. Ezek része a meglévő homologizáció. Ami nincs. Azaz nem rendezhető ilyen verseny, mert a pálya nem biztonságos.
Házi verseny rendezhető-e? A profi, félprofi versenyzőkre nézve balesetveszélyes a pálya, de az amatőrökre nem, mert ők jobbak, mint a profik. Vagy nem jobbak? Ja! Akkor a pálya ahogy van BALESETVESZÉLYES a motorosokra nézve. Még a profikra is. Nyílt napon volt is fetrengés. SD mutatta be, a csíkon próbált csatázni.
Szerintem nem a MAMS-ot kell fikázni. Nem az ő kezükben voltak a szerszámok a bukótér betonozásnál és a festésnél. Egyszerűen nem kapott engedélyt a pálya, ennyi lehet a magyarázat. A kérdés, hogy ki lesz a felelős, ha nyílt napot valaki otthagyj a fogát? Ki fog ugyan így házi versenyért felelősséget vállalni?
Újabb regények...
ja a volt 04-esed kinaljak most nekem,pontos abban a kollegamnak
Motorrad magazin szeptemberi szamaban,tesztelnek 14kipufogot Kawasaki Z 1000-en,többek közt a Magyarorszagrol szarmazo Bodist is,hat eleg erdekes a teszt.
Bocs a megint hosszúra nyúlt válaszért.
Szokott fent lenni más márka is mondjuk 1 M alatt?
Szeptember 10. Eger Ady Endre utca, gesztenyés fasorban találkozó.
14.30!
Felvonulás és a város szépségeinek megcsodálása :)))
2 nagy rendezvényt sikerült lemondani egy hét alatt!
Egy szolidáris gurulást szerveznek a debreceniek egerbe! Én mint egyik társ szervezője az egri versenynek ott leszek, 4 keréken.
Megéri megnézni a videót!
2dolog miatt
egyik, hogy elég jó
másik hogy benne van szerintem a válasz a 7végi programra.
1:35nél van a kutya elásva
3napos melót mondtam le a 7vége miatt, elmaradt verseny gondolom nemlesz pótolva, jó esetben 4versenyes lesz a bajnokság---nemzetközi szintű, vicc az egész.
Az összes motorosból csinálnak megint bohócot.
Lementünk volna a Pancsiringre az uccsó két futamra aztán a Hringet meg benőheti a gaz, és legalább tudnak aludni a környéken és nem zajongunk
Nem mentem, pedig nagyon készültem a mai nyíltnapra, de az egyik barátom aki Csömörről jött volna (ami nincs messze a ringtől) azt mondta náluk szakad az eső, és nagyon fúj a szél...
Nem emlékszem olyan írásodra amiben azt ecsetelted volna, hogy mi mindent tesz a mams a motorosokért. Azt nagyjából tudom, hogy mit kellene tennie, de azt nem nagyon teszi.
Mondhatnám azt is, hogy leszarom, mert az idén nem nagyon voltam kint és jövőre sem fogok. Node ettől még megszerettem ezt a sportot és nem kívánok rosszat.
Hajrá Szabónéni! ! ! !