nem! mondhattam volna én is viperát, de azt tudjuk, hogy tiltott.... a nyomatékkulcs az nem tiltott, és mindig velem van ha motorozom!
Tudod, kerékcserénél jól jön....
csak kiváncsi lettem volna mi van vele... tőle kaptam az első belépőt még alpok adriára, kicsit dumáltam vele, akkori bnőmnek volt valami ismerőse. csak aztán annak vége lett, őt sem láttam többet pedig jól ment, visszafogott, normális srác nagyon.
Shark Injector OBDII Software: 1996-2005 Cars
TMS / Conforti Performance Engine Software represents the most cost-effective approach to increasing engine performance. It has been dyno-tested to provide a safe increase in power by altering fuel enrichment, cam timing and ignition timing specifically for use with premium gasoline. TMS OBD-II erformance Engine Software also provides an increase in the factory rev-limit allowing for optimum shift points for maximum acceleration. Not only do we re-map part-throttle fuel and spark, we also re-map other areas of chips other tuners don"t touch - such as acceleration enrichment, transition fueling (how the car responds to rapid change in pedal, and VANOS control as needed to optimize the vehicle for operation on premium fuel (91+ octane).
miből gondolod,hogy nem ütöttem volna vissza? csak a 4Tések az olyan kemény csávók,vagy mi?
nem félgázra,de kerékre állt...nem tehetek arról,hogy a te gépedben nincs erő.
Tudod, kerékcserénél jól jön....
Fejezzétek már be, mert rég indulhatnék haza, ehelyett itt vihogok a gép előtt...
bebasztam volna előtte egyet a nyomatékkulcsommal.... jó nagy és nagyot üt....
TMS / Conforti Performance Engine Software represents the most cost-effective approach to increasing engine performance. It has been dyno-tested to provide a safe increase in power by altering fuel enrichment, cam timing and ignition timing specifically for use with premium gasoline. TMS OBD-II erformance Engine Software also provides an increase in the factory rev-limit allowing for optimum shift points for maximum acceleration. Not only do we re-map part-throttle fuel and spark, we also re-map other areas of chips other tuners don"t touch - such as acceleration enrichment, transition fueling (how the car responds to rapid change in pedal, and VANOS control as needed to optimize the vehicle for operation on premium fuel (91+ octane).
Nem égette a kis picsádat a 4t-s ülés huszárkám?
de miért kérdezed?
De utána azért nyakoncsaplak egy vasrúddal
nem félgázra,de kerékre állt...nem tehetek arról,hogy a te gépedben nincs erő.