Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vazze! Te hogy kicombosodtál itt a billentyűütögetésben...
Bázzz, szétfolyik a sminkem...
nem! mondhattam volna én is viperát, de azt tudjuk, hogy tiltott.... a nyomatékkulcs az nem tiltott, és mindig velem van ha motorozom!
Tudod, kerékcserénél jól jön....
egyet leverek a többi fülét farkát behúzná...tudod,amelyik kutya ugat...
kiről beszélsz te?
Te eddig is nagyokat mondtál... túl nagyokat...
én meg a viperával...most azt játszuk,hogy ki mond nagyobbat?
B@szhatod, hiába agresszivkodsz, ha egyszerre 50-en akarják szétrúgni a segged
Bocs, de nekem úgy tűnik, mintha ez az állat kezdené behúzni fülét-farkát, ahogy egyre több infó kerül napvilágra...
Há ez Mik derülnek ki

Fejezzétek már be, mert rég indulhatnék haza, ehelyett itt vihogok a gép előtt...
mert a sarokba szorított állatt agresszív lesz
Ne bántsátok már ezt a szegény elmeroggyantat! Nekem tutira feldobta ezt a délutánomat..
csak kiváncsi lettem volna mi van vele... tőle kaptam az első belépőt még alpok adriára, kicsit dumáltam vele, akkori bnőmnek volt valami ismerőse. csak aztán annak vége lett, őt sem láttam többet pedig jól ment, visszafogott, normális srác nagyon.
Én nem biztos, hogy ki tudtam volna várni a sorom....
bebasztam volna előtte egyet a nyomatékkulcsommal.... jó nagy és nagyot üt....
Shark Injector OBDII Software: 1996-2005 Cars
TMS / Conforti Performance Engine Software represents the most cost-effective approach to increasing engine performance. It has been dyno-tested to provide a safe increase in power by altering fuel enrichment, cam timing and ignition timing specifically for use with premium gasoline. TMS OBD-II erformance Engine Software also provides an increase in the factory rev-limit allowing for optimum shift points for maximum acceleration. Not only do we re-map part-throttle fuel and spark, we also re-map other areas of chips other tuners don"t touch - such as acceleration enrichment, transition fueling (how the car responds to rapid change in pedal, and VANOS control as needed to optimize the vehicle for operation on premium fuel (91+ octane).
Te ráültél egy TL-re? Nem is tudtam, hogy az is 2t...
Nem égette a kis picsádat a 4t-s ülés huszárkám?
hát tényleg nem lennék a helyedben mr2t:) szar lehet igy kimenni pályázni h félsz, mikor basznak tarkón....
személyesen nem ismerem, de tudom ki Ő... Jó versenyző!
de miért kérdezed?
Hát sorban állás lett volna, az tuti: "Kérjük tépjen sorszámot!"
Mondd meg melyik szemetesbe dobod, nekem jó lesz :)
De utána azért nyakoncsaplak egy vasrúddal
furi h hofmeister zolit senki nem ismeri pedig alpok adriás....
miből gondolod,hogy nem ütöttem volna vissza? csak a 4Tések az olyan kemény csávók,vagy mi?
nem félgázra,de kerékre állt...nem tehetek arról,hogy a te gépedben nincs erő.