Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez pont az a fórum ahol hülyék vannak és még sosem ültek motoron
Én is így gondoltam.

UI: Hülyék, nem a hátsó, hanem az első felniről van szó, (különben meg gyárilag minden felninek van forgási iránya) ....., de úgy látom viccelődés lett belőle rögtön, tehát ti se vágjátok. Valaki legalább válaszolt egy értelmeset, hogy a gumit talán meglehet....
Köszönöm!
Meg lehet fordítani csak nem felnivel együtt.
Te semminek sem tucc örülni... Mé kell elutasítani az újdonságokat? Mondjuk azé a hátsó keréknél én is megnézném, hogyan megy fel a fékmunkahenger a lánckerékre
Felnivel együtt megfordítod?
Na ez jó nagy baromság.
Szted a felni kialakítása miért olyan, amilyen, a küllök miért úgy állnak ahogy?
Max a gumit fordítsd meg, de arra sincs szükség sztem.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem gumi ügyben hozzátok.

Menni akarok euro ringre , de az első gumi profilja a Hungaroring-en ugye nagyon átalakult, tehát a jobb oldala lekopott rendesen, kb ahogy én megyek vele még 15 kört bírna a h-ringen. A gumi egy gyári mintás Continental Race Attac soft.

Na és a kérdés az az lenne, hogy ha a felnivel együtt megfordítom , hogy a jobbos kanyarokban ugye ne az agyonkopott réteg reszelődjön tovább, hanem a még alig kopott jelenleg bal oldala, az nem lehet esetleg problémás, nyugodtan megfordíthatom?
ELADÓ egy gsxr 1000k7 pályagép(papírokkal)proptechnél összerakott,beállított(keréken 183LE)összerakás óta egyszer volt beindítva 2percre.BREMBO főfékhenger,BREMBO kuplung,TTX hátsó teló,520-as láncszett alu kerékkel,Bódis rendszer,K&N szűrő,12literes Carbon tank(egyedi)reszelt hengerfej,YOSHIMURA EMPRO elektronika(gyorsváltó,box utca speed limiter stb....)hozzávaló CD-vel, YOSHIMURA kábelköteg,plusz pár alkatrész(vezérműtengely,kuplung,tartalék hátsófelni,áttételek...)
ÁR:2.000.000HUF
telefon:06 30 49 79 618
Egyszer volt hó nem volt az Óperenciás tengeren innen az üveghegy után jobbra ahol a KURTAfarkú malac kúr,nyuszika nyitott egy pofás kis kocsmát.Szépen kialakítgatta,csinosítgatta,hogy a köjál ne basztassa az apekk se szívja le mindenét.Odaszokott a falu s a környék apraja nagyja,volt ezek közt aki versenyben ivott volt aki csak munka után fáradt seggét megpihentetve élte ki mámorát.Nyuszikának jól ment a bolt és mindent megtett,hogy a vendégeket a legjobb szinten kiszolgálja,sőt önmagát is iskolázta s immáron sok-sok helyen elismerték.Egyszercsak nyuszikába beleverte a bránert vagy 4x a Hángérien Korcsma Szövetség....azaz a kocsmairányító ,de úgy hogy a szeme is kikerekedett.Nyuszika hát odébbállt jó messzire -a hírét is elfeledni kocsmájának vendégeinek és elszegődött korcsmaegészségügyi szakreferensnek.De mint tudjuk a bráner visszaüt.Mindíg.Csak tájm kérdése.És most van tájm izáp.Történt ugyanis ,hogy a Hángérien Korcsma Szövetség kiadná rókának a kocsmát,,de a róka pikk pakk csöcsre futott,mert mint kiderült Nyuszika jogosult csak engedélyt adni a korcsma használatbavételéhez.Illetve a medve is de őt most szanaszéjjel műtötték igy marad Nyuszika.Nyuszika pedig szopat...úgy egységesen.Mindenkit.A korcsmaszövetséget.....a falut....és a szomjas betyárokat.Akik most józanul kénytelenek bójákat kerülgetni a kocsma udvarán,természetesen belépti díjért....rendjén van ez? mert szerintem nem.ez olyan ..beleharapni abba a kézbe ami enni adott!
A képek meg lemaradtak--eladó zx6r pályaidom 60 rugóért 30 605 6883
Sziasztok----zx6r pályaidom eladó 60 000ftért---30 605 6883
A sportbírók csak akkor mennek be a pályára, amikor a zárt láncú kamerarendszeren látszik, hogy bőven van idő bójázni, alkatrészt összeszedni stb. Nem veszélytelen, de minden menetet lepirosozni egy ív mellett fekvő gumidarab miatt nem túl korrekt megoldás. Arra van a sárga zászló, ha veszélyesnek ítéljük meg a helyzetet. Veszély, készülj fel a megállásra, előzni tilos - minden benne van.

A bálák érkezéséhez semmi közöm sincs, így biztosat nem tudok mondani. Azt tudom, hogy a megrendelés teljesült, és a pálya már csak a leszállításra vár.

Az OB megrendezhetőségéről a pályainspektor fog dönteni, ugyanis a Hungaroringnek jelenleg nincs pályalicence az átépítés miatt.
Szerintem is király nap volt! Én most voltam először de nagyon tetszett! A bóják tényleg zavaróak....de érthető h első a biztonság. Mondjuk az tényleg kérdés, hogy még hány pályanapot lesz ez így? Szeptemberben lesz pályanap? Tud valaki valamit? Ja és a mairól merre találhatok képeket? Ha készültek?
Én nem tartom hülyeségnek és meg is értem ezt. Azt viszont én sem, hogy az F1 után 1 hónappal miért kell bójákat kerülgetnem 15 000Ft-ért. Az biztos, hogy 26-án nem fogok menni ha így marad. Most az a terv, hogy majd a szeptemberi OB-ig kihúzzák?
Szia,
Köszi az infót, szuper, meg minden.
DE, engem, meg másokat is szerintem az jobban érdekel, hogy mikor lesz megoldva a bukótér úgy, hogy bóják nélkül lehessen menni?
köszönjük az odafigyelést .személy szerint engem nem zavart,viszont akaratlanul is el lehet őket dönteni ,mert ugye gyorsaságról szól ez itt nem lassúságról /én kb 3 szor felboritottam/-kérdés?veszélytelenebb vajon a pályabirók berohangálása?mert ugy vélem nem.várjuk a habszivacsot
kb 3-4 mp-et lassitott mert ugye benne van egy "elrontott" kigyorsítás is a mansellig
szerintem is kb. annyit "bukhattunk" rajta...
viszont dög meleg volt
Üdv minden motorosnak!

Ifj. Zettner Tamás vagyok, Hungaroring pályabírók vezetője.
Nem szoktam fórumokra írni, nem is követem őket, de most kivételt tennék.

A 3-as és 8-as kanyar előtt sajnos szükségszerű a lassítás, és ezt másképpen nem tudjuk elképzelni, csakis terelőkúpokkal. Megítélésem szerint üzemi sebességen egyik bukótér, illetve ún. első védelmi vonal (szivacsbálasor, gumifal) sem nyújt megfelelő védelmet egy bukás esetén. A 3-as kanyarban a tempó miatt, a 8-as kanyarban pedig a tempó és a bukótér lejtése miatt együttesen. Magyarán: pici a bukótér, ráadásul aszfaltos, azaz a motor a vázon (vagy gombán) jó messzire csúszik lényeges sebességcsökkenés nélkül. Mint ahogyan ti is, a ruházaton. A tempó meg nagy.

Igen, máshol is nagy a tempó, aszfaltos a bukótér, még sincs bója. Viszont van nagyobb bukótér, kisebb tempó, és ahol egyik sem igaz, ott dupla sorral készülünk.

Minden a ti biztonságotokról szól. Nálunk, sportbíróknál ez az első szempont, ebből nem adhatunk le semmilyen más érdek miatt.

Aki szerint ez hülyeség, alább a tanulságos történet.
Ma történt egy bukás pont a hármas kanyar előtt. A versenyző szerint eltört a kormányoszlop, amikor jobbra döntötte a gépet a lassító után. Szerencsére a lassítás miatt viszonylag kis sebességgel érkezett, puff, elcsúszott, a motor meg sem állt a báláig. Azt hiszem, nincs vita abban, hogy ha ugyanez lassítás nélkül, jóval 100 fölött következik be, aligha beszélgethettünk volna róla az eset után fél órával. Úgyhogy én részemről áldottam a nyamvadt bójákat.

Az új bálák érkezéséig türelmet és főképp megértést kérünk. Mi is utáljuk a bójákat. Kollégám ma minimum 30-szor rohant be állítgatni a nap folyamán, és még nincs is vége. De megyünk, visszapakoljuk, lesárgázzuk, teszünk rá, csak ti maradjatok egyben. Nem vicc.

Még egyszer hangsúlyozom: a ti biztonságotok az első.
Van, aki szerint a bója a veszélyesebb, de ezzel 1. nem értek egyet, 2. az imént leírt eset is megcáfolta már.

(Igen, mindenki az Airfence FIM type A MotoGP-s "légkerítésre" vágyik, de ember nincs, aki azt a rengeteg milliót kifizesse.)

Jó motorozást, sziasztok.

Tamás
Király volt a mai ringezés, kivéve, hogy megint voltak bólyák és még rosszabb helyre rakva, mint a múltkor (közelebb a kanyarokhoz, jobban összelógott a két bólyasor is).
Profibb urak! Ki mit mond, hány mp-et számít minuszba ez a két plussz lassító? 2:15,0-át mentem így ma. 2:12 meglehetett volna ezek nélkül?
Köszi! Megnézem.
Oké.

Ha vki megválna tőle, akkor szóljon!
én másfél évvel ezelőtt szerveztem egy csoportos vásárlást pontosan ugyanerre az első kerék rögzitőre akkor asszem 20.000 hoztam darabját

de egyet nem érdemes behozni