Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom hozzád ki szólt jóember?!
ugy gondolom,hogy egy vélemény megirásához nemigen szügségeltetik a te jóváhagyásod,pláne,mivel nem terólad irtam.

a seggnyalásnak meg vajmi kevés értelme lenne,hiszen nem is ismerjük egymást.de amit irtál,az nem az én szegénységi bizonyitványom,hanem a te diplomád...maradjunk ennyiben...

üdv!
Nem szép dolog hazudni! Az első nem is dunlop volt, hanem amit kért brigi . Vagy nem?
Én is ezt kértem, igaz finomabban
Érthető fusztrácio, hiszen harmadik nap egy esés, 7 héttel a vásárlás után meg elreped egy dugo, persze hogy anyázik az ember.
Szerintem azóta átgondolta hogy esetleg ezekben nem én vagyok a hibás. Mindenestre szerintem is jegeljük a témát.
aki nem tudja a storyt a sved-szaszy kozti dologrol az ne szoljon bele.szerintem sved urnak lehet maskepp is nyalni a....segget pl vecezes utan........es ezzel minden jot mindenkinek
Ez azert sokkal tutibb!
Te hogy fogsz igy reggel kelni, hogy minden beleferjen a holnapi napba? :)
Miért ez a dunlop-metzeler párosítás nem tuti?
Kb! :) Mondjuk az egy jo Conti es Bridgestone parositas volt! :)
500?
Es amit levettel abba hany kor volt?! :)))
néha azt hiszem hogy rákattantál a gyorsulási versenyre:gyors kuplunghűtés....5-6000 közt akadozás...használd 10000 felett és hagyd a picsbe a kuplungot,,ne használd
biztos van a jobb kezénél egy ekonomi kapcsoló ami egyállású....
Szivesen.Úgy kellet volna menni mint neked az "új"gumikkal
Az elsőbe Kb:200 kör a hátsóba kb:50 mégis 15-öztél
miket tanulok az amcsi forumo........
gyorskötözővel megkötik a behuzott kupplungot és kinyitják az olajbeöntő nyilást igy sokkal gyorsabban hűl a kuplung.....
És bebizonyítottad, mentél is 16okat! :)
Jó volt! Köszi mindent! :)
Persze hozhatsz Én úgy ismerem a pályát,hogy úgy is megyek 1.16-ot,hogy közbe lecserélek neked egy gumit (csak,hogy nehogy azt mond,hogy nem válaszolok)
Szép estét mindenkinek!

Meg szeretném köszönni egy pályamotoros társunknak a segítségét aki Ecser előtt egy fehér szárnyaszegett madárkának eleséget adott és ezáltal újra repülhetett!

Köszönöm!
csak a gumiméret változtatásával "csal" a mérőegység.peresgumitrá osz haggyorsujjon.Mintha lomhának tűnne Neked az a 10 es ez nem Suz.A K mind kurva,sikíttatni kell
Látszik a videódon is.
szerintem lezárult az ügy, 2 hete ott volt ő is a Slovakiaringen és kibirtuk egymástól 30 méterre volt a táborunk, igaz nem dumáltunk ugy mint régen, de szerintem belátta hogy nem átvágás volt hanem peches volt.
Ezért nem is akarom tovább boncolgatni az ügyet.
Kivéve, amikor elforog a kerék.

Olvastam a motoreladásos sztorit. Hát bakker, részvétem, hihetetlen ez az ember, bár ha a származását nézem, akkor már nem is annyira, sajna. Nemtom most mi a helyzet, de én azt mondom ne hagyd magad! 100%-ig igazad van, még túl korrekt is vagy, hogy felajánlottad, hogy beszállsz a vázjavításba, holott semmi közöd már a motorhoz, ő sara az egész ez egyértelmű! Szánalmas az az ember! Téged meg nehogy lehúzzanak! Minden épeszű ember neked ad igazad!
azt olvasom hogy a ZX10R 2011 a hátso kerékből, a TC speedsensorbol méri a sebességet és így bármilyen lánckereket teszek rá, a km óra nem csap be.
Meg tudja ezt valaki erősíteni?
Ne mondjal mar hulyeseget,ki szedne szet egy kivaloan mukodo versenymotort nezegetes celjabol?
NO komm
Hivott Zoli is, elkepzelheto! :) Ha meg lesz nalad gumis gep...hmmm de akkor annyit fogsz gumizni, hogy nem lesz idod motorozni! :)
Vihetek plusz kereket is? :) Komolyan!
Kösz.
Nem semmi a story,az biztos.