Amíg a fékedben nem bízol addig megette a rák az egészet. Alap a jó fék. Sokat szenvedtem én is a saját fékemmel. Szar amikor mész a féktáv felé és már előtte 20-30 méterrel húzod a féket mint kellene. Az csak további elmelegedést okoz. Az meg ugye nem a legjobb.
A felsö fékmunkahenger is számít. Az is r1-röl való, brembo. Fékkarod persze hogy nem lesz jó rá. De érdemes mindent cserélni, nagyon megéri, és olcsón meg lehet úszni.
hát, ha majd elkopik a betétem, lehet veszek alulra R1 nyergeket, nem olyan drágák, és abba új betétet. Felső munkahenger is sokat számít? Az is R1? Vagy mindegy, csak radiális legyen valami újabb Yamaháról? Abba gondolom nem passzolna a fékkarom, mehetne a levesbe a csilli villi kék fékkarom?
nekem így van megoldva, alul r1 féknyereg és felül yamaha fékmunkahenger, tökéletes a fék. Mint amatőr is észreveszed a különbséget, hidd el nekem..Sokkal, de sokkal jobb a fék.
az állítóka nem tekeredett el.
Hja, azt olvastam, hogy pl R1 féknyergeket szoktak felrakni a gyári helyett, jobban is néz ki, de én, mint amatőr nemtom észrevennék-e bármilyen különbséget.
Fém fékcső már rendelve, ha megjön kap valami jó olajat aztán kiderül változik-e valamit. Betétet majd akkor cserélek, ha ez elkopik, szal valószínű idén már nem.
jó fékfolyadék, többszöri légtelenítés, fém fékcső segít de nem oldja meg teljesen. Van egy másik ok is amiért beesik a fékkar, elég nevetséges és nem gondolnál rá. A fékkar távolságállítója rezgés közben el tud tekeredni, így azt érzed a féked esett be, de csak a távolságállító állítódott kisebb távolságra és így a fékkar beljebb fog..
EBC HH fékbetétek nem a legjobbak tapasztalat alapján, holott ezt hozták ki tesztgyőztesnek..
A suzuki fékei amúgy nem a legjobbak, egy yamaha féke hozzá képest fényévekkel jobban fog, ez is tapasztalat
fékfolyadék..nem olaj.megoldja.motul rbf 600 vagy 660.főként ha radiális a felső munkahenger.ha nem,dobd ki a picsába a régit. gyári suzuki fékbetét pedig valszeg jó.van aki 1.51 et karcol vele
Fasza, hogy valahol csomó esőt, máshol meg napsütést és nulla esőt jósolnak 7-ére, így tervezzen az ember.
Más, itt biztos sok embernek van tapasztalata gyári suzuki fékkel pályán. Nem vagyok egy gyors motoros, de így is sikerült elérni, hogy néhány kör után beessen a fékkar lényegesen, fogott még rendesen, de közel sem ott, ahol előtte. Minden gyári rajta, olajat nem tudom milyen van benne, szervízben rakták bele, amikor vettem a motort, EBC HH betétek. 1-2 napja kíváncsiságból légtelenítettem egyet és azért volt 1-2 bubi a rendszerben, bár főleg felül. Elképzelhető, hogy egy jobb olaj megoldja a gondot? Nagyobb beruházást most nem tervezek, max fém fékcsöveket, de annak ehhez nem sok köze.
100%-ban fekészített, csak menni kell vele!
Részletek itt: http://www.olcsonadom.fw.hu/gs...
Bridgestone: 120/600, 180/640, 190/650
Dunlop: 95/70, 115/70, 120/70, 125/80, 190/55, 195/65, 200/55
Metzeler: 120/70, 180/55, 190/55
Pirelli: 120/70, 180/55, 190/55, 190/60, 200/60, 200/70
Michelin: 12/60, 18/67, 19/69, 20/69
Continental: 190/60
Hja, azt olvastam, hogy pl R1 féknyergeket szoktak felrakni a gyári helyett, jobban is néz ki, de én, mint amatőr nemtom észrevennék-e bármilyen különbséget.
Fém fékcső már rendelve, ha megjön kap valami jó olajat aztán kiderül változik-e valamit. Betétet majd akkor cserélek, ha ez elkopik, szal valószínű idén már nem.
EBC HH fékbetétek nem a legjobbak tapasztalat alapján, holott ezt hozták ki tesztgyőztesnek..
A suzuki fékei amúgy nem a legjobbak, egy yamaha féke hozzá képest fényévekkel jobban fog, ez is tapasztalat
Más, itt biztos sok embernek van tapasztalata gyári suzuki fékkel pályán. Nem vagyok egy gyors motoros, de így is sikerült elérni, hogy néhány kör után beessen a fékkar lényegesen, fogott még rendesen, de közel sem ott, ahol előtte. Minden gyári rajta, olajat nem tudom milyen van benne, szervízben rakták bele, amikor vettem a motort, EBC HH betétek. 1-2 napja kíváncsiságból légtelenítettem egyet és azért volt 1-2 bubi a rendszerben, bár főleg felül. Elképzelhető, hogy egy jobb olaj megoldja a gondot? Nagyobb beruházást most nem tervezek, max fém fékcsöveket, de annak ehhez nem sok köze.
tel.: +36 28 444 444
mobil: +36 30 631 6321 (hívható hétköznap 09:00 - 17:00)
fax: +36 28 441 860
e-mail: nyiltnap@hungaroring.hu
Jól felhívod Katikát mobilon és mondod neki mit szeretnél. A kurvagyorsak közé még valószínű lesz hely, ha esik meg egész boztos lesz hely.
Ha vasárnapra akarsz már lehet elkéstél.