Itthon Rimula néven találhatsz ilyen jellegű Shell olajat.
Mobil-1 esetében a Delvac(-1) a heavy-duty. (a "-1" úgy tűnik, hogy a (rész)szintetikusokon van csak). Az amcsiknál, amikor olvasgattam a témát, még ezeken kívül 2 márkát soroltak a nagyok közé, tehát a haszongépek piacán jelentős a szelekció. Ez nem véletlen, ha egy olajcsere egy hordó olajat jelent, nem mindegy, hogy az olaj hányszázezer km-t bír a következő cseréig (alapolajok és adalékok minősége; nem elírás, kicsit komolyabb szűrők vannak egy nagy értékű haszongépben). A csere idejét többek között az időnkénti, laborban analizáltatott (kopadékok aránya, mennyisége, olaj tulajdonságainak változása) mintavétel alapján határozzák meg, tehát pontos adatot nyernek mind a motor állapotáról, mind az olaj minőségéről és nem töltenek be olcsó húst.
Nekem is bevált. Mondjuk nem árt, ha előre nekihúzatod valaminek, a hátsó kerék mögé meg éket teszel. Nameg kell ugye két rögzítőszem, ahova a spanifert akasztod.
csinálj vagy csinálok neked -ha eltolod a mocskos képed-rögzítókampót a doboz fenéklemezére.egy spani a villahidon át előrehuzatva és kb ez elég is.ha ugy gondolod nem akkor csinálok 4 kampót és lekötheted hátul két oldalra.nem érdemes vastag spanit venni jobb a kicsi vékony de racsnis heveder
szerezz be az első kereket rögzítő állványt,amibe úgy kell beletolni a motort,biztos tudod miről beszélek,és lehuzatod az elejét,fel is burulhatsz utána a kocsival,a motor helyén lessz,én még a hátsó lábtartónál is meg szoktam fogatni
Aki nem utánfutót használ motorszállításra, hanem dobozos autót, és nincs belül sín kialakítva a motornak, az hogyan rögzíti azt? Vettem egy dobozost, és ma egész nap szívtam a motor felrakásával. Tegyem a hátsó kerék alá az állványt, és úgy spaniferezzem ki? Meg gyorskötöző az első fékre?
sziasztok!
tanácsot kérnék olyan emberektől, akik mentek már Kakucson is, és a Hungaroringen is, és tudják az idejüket.
Szeretnék menni ki jövő hét pénteken délelőtt Hringre, de nem tudom melyik csoportba regisztráljak, a 2.15 alattiba vagy fölöttibe.
Kakucson 4. alkalommal 47.9et tudtam menni a Z750emmel. Nyilván nem lehet pontosan meghatározni, hogy mennyit mennék a HR-en, de nekem ötletem sincs, hogy nagyságrendileg mennyi. Nem akarok sem akadály lenni akit mindenki 100al előz meg, de azt se szeretném, hogy mindig legyen valaki előttem.
köszi a segítséget.
Svédtől veszek két spanit, crazy belehefteli a fület a dobozosba, aztán megvagyunk.
A kerékrögzítő ennyibe kerül, ez jó ár?
Csak ezt a bike-it típusút találtam.
http://www.motorr.hu/17622/bik...