Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem az sokkal gázabb, hogy otthagyják a 4T-k.
Izé... hát... szóval nem volt annyira szoros.
egyébként nem gáz Mr2T, hogy kicsit kicsi a világ és ha kimész a H.ringre elég sokan szólnának neked 1-2 kedves szót? nem félsz? vagy az NS-400at a kecskeméti gokartpályán akarod használni?
elég szűk lehet a baráti köröd
akkor most jól megszívták,hogy nincs benyo
nem,nem ismerjük 1mást,csak megnéztem a fullgas honlapját
versenyekre néha kinézek,de 4Tésekkel nem ismerkedem
meséljetek! kiváncsi lettem!
mikor is?mert erről én nem tudok...
Pár éve már beégette magát a kis hülyegyerek a Hungaroringen, úgyhogy ne nagyon kapacitáld szerintem ezt a verseny dolgot...
és mit láttál...?
Magam elé képzeltem a nagy versenyt!
csak szólj Te név nélküli harcos!
legalább annyit mondj... ismerjük egymást? ha már a neved nem mered leírni.....
a pug 206-ot biztos arra...
de egy jobb bmw-t, vagy valami ipari hulladékot már nem biztos...
pedig ma szívesen kiálltam volna veled
ami késik nem múlik
szerintem meg 95-re tervezik...mivel 98as benzin már nincs is.

a repcsinél lehet,hogy eleve nagyobb oktánszámúra tervezték...de ott szerintem több dolog is közre játszik,mint itt lent a földön
miyen bátor vagy h "csúcs gép"-ek ellen is felveszed a versenyt
Voltam hétvégén motorozni két és fél napot, uh most nem megyek....
A Viktort meg nem célom megelőzni, se a Balázst.... Ahozz már én öreg vagyok.....
De veled szivesen mennék egy versenyt....
menjél motorozni inkább...és próbáld meg megelőzni a Viktort,ha tudod
ha viszont tudja állítani az előgyújtást,akkor tényleg megrövidül az élettartam.
ez kb olyan,hogy hiába van neked egy monitorod,aminek 10 000*7500-as a felbontása,ha a jatékokat nem írják meg olyanra.
Én meg csak olvasok, olvasok, tanulok, meg a topicok közt ugrálok
Mivel az európai motorblokkok 98-ra vannak tervezve (túltervezve), ezért lehet hogy van pár (lehet, hogy épp a kipuff-rendszer miatt) ami jobban megy a 100assal.
Sűrítéssel igazad van, nem fog nőni. De attól még több szén fog elégni a 100asból, mint a 95ösből. Annó a II. VH-s pilóták sem értették miért megy jobban a gépük, mint egy hete. Aztán a végén megtudták, hogy a 95ös helyett 103-as benzint tankoltak nekik. A motoron nem változtattak. Szerinted miért ment jobban?
Ugyanez itt is. Van amelyik jobban megy, van ami nem. Blokkfüggő/gyártófüggő. Japán nem megy jobban... Csak új dugattyú/gyürü stb...
bazzeg...
most komolyan! neked nincs jobb dolgod, mint telefosni ezt a topicot ilyen baromságokkal?
a topic címe pályamotorozás!
nem pedig az, hogy baszogassuk egymást!
örülnék ha húznál innen a jó büdös francba....
nem olvasok utána,mert ddt rákérdezett.
javíthatatlanok vagytok,de nem baj...
bár lehet,hogy ti csináljátok jól ... a hülyék sokkal boldogabbak
Ha esetleg olyan az elektronika, hogy tudja állítani az előgyujtás mértékét akkor lehet benne valami. De én meg vagy egy tucat tesztet olvastam ahol semmi külömbség nem volt. Egyszer autómata váltós robesszal tesztelték őket és a 100-al ment a legrosszabbul. De a Superbike-ban is volt egy teszt, ott meg asszem az egyik 95-ös benzin majdnem 100-as oktánszámú volt (de erre lehet, hogy rosszul emlékszem).