Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


ez nagyon tetszik....
szerintem nem csak a Reffes, még egy páran tuti pofán verték volna.....
huszártermetű
valami 4Tés utcai kínlódás volt
Ja, és elment egyenesben... a kanyar meg egy csomó apró kis egyenesből áll, igaz?!
erre emlékszem,de az a múltra vonatkozott

a kollegáim nem tudják miért röhögök itt a gép előtt ennyit....
de ha ezeket végigolvasnák, akkor rájönnének....
Aham, odajöttél... meg bemutatkoztál... Reffes valószínűleg úgy vert volna orrba kisfiam, hogy vonyítva rohansz apuhoz.
Egyébként arra is emlékszem, hogy onnan ismertünk meg, hogy sokat meséltél apukád csodaTL1000-éről, ami hiába egy hígfos négyütemű, azért neked kerékre állt négyesben, félgázra...
Márpedig egy ilyen igazi huszártermetű legényke egy kétütemű prüncögővel ahogy árnyékként követ egy TL-t, az elég feltűnő volt a Hungaroring parkolóban.
hál istennek,ki is dobnám a szemétbe a gépem,ha ilyen fos hangja lenne
Hofmeistert ismeri valaki?
Mé? A többi az traktor volt vagy mi? Hány kerekük volt? Kettőig csak el tudsz számolni :o
pedig pont 15 perce hívtál ki egy versenyre.... nem emléxel?
én nem csak egyenesben, kanyarban is elmgyek neked jó?
Budapesti vagyok.
Nem,nem voltam kint,mert sokkal jobb helyen voltam,ahol láttam MOTOROKAT is.

4Tés gépre nem irigykedek...inkább autóversenyt nézek helyette,azok jók.
Hát mi is, képzelheted!
én sosem hívtam ki senkit sem versenyre+ha jól emlékszem odamentem hozzátok/hozzájuk,bemutatkoztam és eldumáltunk+929 vs 250,ugye te sem gondolod komolyan,még szép,hogy elment nekem egyenesben
nem... de nem is vagyok senkivel rosszba...
mesélhetnél többet, jó ez a stílus:)))))
ezen szarrá röhögtem magam
miért félnék?neked már beszoltak?
Mondjuk ha a blokkját beépíti egy bevásárlókocsiba, szerintem ott minden tehetségét kiélheti vele..
a motoros baráti köröm
Amúgy mindegy is...
2Tnek sose lesz ilyen hangja: http://www.youtube.com/watch?v...
Szóval én maradok a 4Tnél :)
BMW HP Gains
318 & 325 17-19
500 Series 20-22
600 Series 19-21
700 Series 20-22
M3 +20
M5 +20
Modified fuel and ignition advance curves from 1400 RPM to Wide Open Throttle, excellent low RPM gains as well as Wide Open Throttle power. (Requires use of 89 octane fuel at least.)
nem voltál most kint hétvégén a ringen? jó kis versenyt láthattál volna! irigykedve nézhetted volna hogy mennek a jó kis 4t gépek!
kecskeméti vagy?
Nem? Érdekes...
Amikor a BH-t hívtad még ki nagy pofával versenyre a Motorlandról, és a ring parkolóban oda se mertél jönni hozzánk, inkább maradtál apu mellett, nehogy valami kósza pofon megtalálja a nagy pofádat, te kis takony...
Utána a pályán úgy került ki téged BH a (fos négyütemű) 929-essel, mint a pocsolyát.
Amikor a "hogy is van ez?" kérdés felmerült, érdekes módon minden szar volt, persze a csodamotorodon kívül!
De gondolom ez mind új neked ugye?