Aham, odajöttél... meg bemutatkoztál... Reffes valószínűleg úgy vert volna orrba kisfiam, hogy vonyítva rohansz apuhoz.
Egyébként arra is emlékszem, hogy onnan ismertünk meg, hogy sokat meséltél apukád csodaTL1000-éről, ami hiába egy hígfos négyütemű, azért neked kerékre állt négyesben, félgázra...
Márpedig egy ilyen igazi huszártermetű legényke egy kétütemű prüncögővel ahogy árnyékként követ egy TL-t, az elég feltűnő volt a Hungaroring parkolóban.
én sosem hívtam ki senkit sem versenyre+ha jól emlékszem odamentem hozzátok/hozzájuk,bemutatkoztam és eldumáltunk+929 vs 250,ugye te sem gondolod komolyan,még szép,hogy elment nekem egyenesben
BMW HP Gains
318 & 325 17-19
500 Series 20-22
600 Series 19-21
700 Series 20-22
M3 +20
M5 +20
Modified fuel and ignition advance curves from 1400 RPM to Wide Open Throttle, excellent low RPM gains as well as Wide Open Throttle power. (Requires use of 89 octane fuel at least.)
Nem? Érdekes...
Amikor a BH-t hívtad még ki nagy pofával versenyre a Motorlandról, és a ring parkolóban oda se mertél jönni hozzánk, inkább maradtál apu mellett, nehogy valami kósza pofon megtalálja a nagy pofádat, te kis takony...
Utána a pályán úgy került ki téged BH a (fos négyütemű) 929-essel, mint a pocsolyát.
Amikor a "hogy is van ez?" kérdés felmerült, érdekes módon minden szar volt, persze a csodamotorodon kívül!
De gondolom ez mind új neked ugye?
ez nagyon tetszik....
szerintem nem csak a Reffes, még egy páran tuti pofán verték volna.....