ja,gondolom a salak motorosok,a F1-esek és a Dragsterek is azért mennek csak könyökkel,mert kurva sok pénz és idő lett volna megtervezni a csővet és inkább spóroltak ezen...de veled kár is vitáznom...pár szinttel lejebb vagy...
amíg itten azt sem tudják mi a különbség a 4T és a 2T kipuff között,no meg miért jó 100as benyót tankolni,addig teljesen felesleges ilyen adatokkal traktálnom őket
A TE tudásod állt meg a "vasnál". Amit ilyen kiszerelésben nem igazán használnak kipufogókban. Leginkább acéllá nemesítik előtte. Persze a 2T-be jó a vas is.
Az biztos. A motorom sírna a röhögéstől! Mint én most. Okosabb vagy? Ezt kétlem. Ha Te teljes komolysággal beírod ide, hogy egy 4T kipufogójának megalkotásához nem szükséges semmilyen kutatás akkor neked elmentek hazulról!
Annyira kiváncsi vagyok, hogy ki vagy Te valójában! Olyan jó lenne ha az adatlapodra legalább a vezetéknevedet, amit édesapádtól megörököltél felírnád.... De örülnénk itt egy néhányan még annak is, ha egy pár hasznos infót is feltüntetnél az "igazolványodon"!
Lennél olyan kedves? Talán azután egy kicsit komolyabb hangnemben is társaloghatnánk ezen a fórumon.....
Te milyen okos vagy?! Miért a szarrakás kétüteműn mit kell számolni? Akár mit csinálsz ugyan az a kék okádék fog kijönni belőle! A hangja meg egyenesen szánalmas.
ugyanaz, mint 2T-ben: ezt remélem te nem írtad komolyan,nagyon remélem.
a súly csökkentése megint sok számítást igényel...kb: vasat vagy alut használjak
ugyanaz, mint 2T-ben: a kipufogógáz áramlása, ennek vizsgálata, módosítása, ill. az űrtechnológiájú anyagoknak köszönhetően a súly minimálisra csökkentése
Ne is ereszkedj le közénk.