Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem meg kár bármivel is traktálnod minket. Úgy sem érjük el a Te szintedet. .
Ne is ereszkedj le közénk.
Szia Blade! Jó, hogy itt vagy...

Doohan a király!
ja,gondolom a salak motorosok,a F1-esek és a Dragsterek is azért mennek csak könyökkel,mert kurva sok pénz és idő lett volna megtervezni a csővet és inkább spóroltak ezen...de veled kár is vitáznom...pár szinttel lejebb vagy...
Ez egy óriáskigyó vazze. Amint épp lenyel egy macskát. De jól néz ki! Ettől 4T-s hangja lesz? .
amíg itten azt sem tudják mi a különbség a 4T és a 2T kipuff között,no meg miért jó 100as benyót tankolni,addig teljesen felesleges ilyen adatokkal traktálnom őket
A TE tudásod állt meg a "vasnál". Amit ilyen kiszerelésben nem igazán használnak kipufogókban. Leginkább acéllá nemesítik előtte. Persze a 2T-be jó a vas is.
ez azért elég hiányos tudásra enged következtetni...
azért mert mr2t elvakultan válaszol, másnak nem muszáj:) fő az objektivitás:) ezért olvasok hvg-t
Nézze a halál!
Úgyse fogja
Az biztos. A motorom sírna a röhögéstől! Mint én most. Okosabb vagy? Ezt kétlem. Ha Te teljes komolysággal beírod ide, hogy egy 4T kipufogójának megalkotásához nem szükséges semmilyen kutatás akkor neked elmentek hazulról!
A honlapján nézd emg hátha vmit találsz... (Bár tényleg kitöltehtnéd az adatlapodat... )
látom te igen,és úgy látom a tudásod itt meg is állt
hát okosabb mint te az tuti.az előző hozzászólásodból már látszik.
a hangja bármikor megsíratja a te motorod.
Drága Barátom Fostos4t!

Annyira kiváncsi vagyok, hogy ki vagy Te valójában! Olyan jó lenne ha az adatlapodra legalább a vezetéknevedet, amit édesapádtól megörököltél felírnád.... De örülnénk itt egy néhányan még annak is, ha egy pár hasznos infót is feltüntetnél az "igazolványodon"!
Lennél olyan kedves? Talán azután egy kicsit komolyabb hangnemben is társaloghatnánk ezen a fórumon.....

Üdv: G
Vasat vagy alut mi? A titánról még nem is hallottál igaz?
Te milyen okos vagy?! Miért a szarrakás kétüteműn mit kell számolni? Akár mit csinálsz ugyan az a kék okádék fog kijönni belőle! A hangja meg egyenesen szánalmas.
ugyanaz, mint 2T-ben: ezt remélem te nem írtad komolyan,nagyon remélem.
a súly csökkentése megint sok számítást igényel...kb: vasat vagy alut használjak
ez benne a szép...nem az,hogy 4 henger összemegy 1 gusztustalan nagy dobba.
V2 és Agusta rulz
átmérő akkora,mint a kiömlők,hossza pedig a könyök után tök mindegy...szóval ezen tényleg sokat kell számolni
Ja, Mr2ütemnek (bocs, fostos4t-nek) szólt
Mielőtt beszólnál egy nagyon intellektuálisat olvasd el a másik topikot is... Kössz.
...de legalább nem kell hengerenként egy skótdudát is behajtogatni az idom alá...
ugyanaz, mint 2T-ben: a kipufogógáz áramlása, ennek vizsgálata, módosítása, ill. az űrtechnológiájú anyagoknak köszönhetően a súly minimálisra csökkentése
A teljes csőhossz meg az átmérők, szóval tényleg nem sok semmi...
kérdésem változatlan