Ha nekünk van elképzelésünk a dolgokról akkor az csak úgy lehet véghez vinni (mint azt az előbb is leírtam), ha először egyeztetünk és az ott megbeszéltek alapján kitalált megoldással szépen szembesítjük a mams embereit, akik tulajdonképpen a mi/ti alkalmazottaink. Nem hiszem, hogy a tutyimutyiskodás célravezető lenne majd ebben az ügyben bízva abban, hogy majd a mams megoldja a helyzetet. Fel kell emelni a hangunkat és kész.
Na majdnem jó a megközelítés! Azért tűntek el mert van más motorozási lehetőség, de ha csak az OB keretein belül mehetnének akkor lenne mezőny és lenne küzdelem: És nem kell kitalálni semmi okosat meg kell nézni, h hogyan csinálják Angliában. Igen is rangot kell adni a MAGYAR Bajnokságnak,- és ezt csak közös összefogással lehet megtenni. Be kell szüntetni a különböző kupákat és csak OB keretein belül mindent. Mint már korábban írtam itt az a gond, h befeszültek az emberek mert nem lehet akkor motorozni amikor csak akarnak.
Igen aki már nem indulhatna a Road end Ride-on,,az szerintem elindulna az Ob-én----De:azt is lehetett volna úgy csinálni mint régen a Szabó féle Gsxr kupán,,egy versenyen belül,több értékelés,,idézőjelben profik és amatőrök,külön értékelve...Mert a gond az hogy az Ob-nak van eleje de a vége eltűnt..Eleje 1 55 a vége meg 1 59..Hová tűntek az emberek?Sikerélmény hiányában senki nem fektet bele 1 hétvégébe több száz ezret,mert nem azt látják hogy tanulhatnak hanem ez elveszi a kedvüket...
Nem kell figyelned a gyorsabb elmegy a Te figyelésed nélkül!
Neked ugyan azt írom mint az előbb. Én ugyan úgy gondolkodok mint a KAWA53. Az a végcél, hogy a mams nyújtson alternatívát mindenkinek, és rendesen becsületesen végezze a munkáját.
Aki gyorsabb az úgy is ott, és akkor megy el, amikor csak akar! És ha rázza a fejét,- hát tegye,- Ő sem super idővel kezdte a motorozást,- tehát csak saját magát minősíti. És nem azt írtam, h 100 motoros legyen egyszerre,-azért van a A-B csoport bontás kategórián belül. Neked abban viszont teljesen igazad van, h az OB,-n való indulásért külön már ne keljen fizetni, hiszen a licenc mid az egyéni és a csapat ami az indulás feltétele,- befizetésre került!
Ez mind nagyon szép. De érdekes a Levi nem indulhatott az RR-n. azonnal indult az OB.-n nem. Mi a fene lenne ha a mams rendesen tenné a dolgát és mindenkinek kínálna alternatívát?
Nem az a baj, hogy leköröznek hanem az, hogy úgy nem tudok fejlődni ha állandó jelleggel azt kell figyeljem kit mikor és hol engedjek el( még úgyis nehezen megy ha csak magamra kell figyelnem ). Mert ha nem jól csinálom akkor aztán jön a fejrázás és egyebek(nem jellemző de azért előfordul). 100 motoros a ringen szerintem igen szarul nézne ki. Értem én az OB problémáját de mint írtam nem a mi dolgunk kifizetni az indulás lehetőségét az élmezőny részére. Valószínűleg nem lehet a ringen motorozni? Mondjuk nekem egyenlőre ez nem okoz problémát mert ami pénzem van az másra kell. De ettől még érdekel a probléma és természetesen ha van valami amiben segíteni tudok azt meg is teszem. Mert szándékomban áll még rajta élvezkednem.
Nem az a lényeg, h ki kit kőröz le,- megint példa : BSB ami együtt megy az EVO kategóriával,- Aki az EVO,-ban megy,- az majdnem mindegyik kap egy két kört (minden pályán ) az élmezőnytől! Na és ? ?
Ez a legerősebb nemzeti bajnokság! Itt csak az a gond a HUNGARORIG,-el, h nem lehet ezentúl annyit és akkor motorozni, mikor valakinek kedve van. Ehhez a problémához persze lehet elméleteket gyártani,- FELESLEGES
Ne tapsoljál mert megütlek.
Én egyébként meg vagyok győződve arról, hogy a mams(direkt írom kis betűvel) egy rakat szar! ! !
Alapjaiban kellene megváltoztatni az egészet ahhoz, hogy működhessen a dolog. Igaza van Sonájnak abban az elgondolásában, hogy mi a kurva anyjának kell OB-n fizetnie a Kispatakinak vagy akármelyik indulónak. Bassza szájon a kurva anyját aki kéri tőlük. Nem tudom ki az de én üzenem neki. Aki ismeri nyugodtan mondja meg neki mit gondolok.
"Tehát én vallom , h aki versenyezni akar az igen is az OB mehessen csak. Aki meg hobbizik az a csak utcai motorral és jogosítvány és biztosítással a zsebébe tehesse meg . Egy évben a H.ringen max 8-10 alkalommal. Hobbizni van más pálya M.-országon."
Ne vedd sértésnek vagy tiszteletlenségnek de én nem értek veled teljesen egyet. A Magyar OB. támogatása szerintem nem a hobbysták feladata. Arra ott van a Magyar állam (ahogyan teszi azt egyéb sportoknál is) és a mams. Az, hogy mind az állam mint a mams szarik az OB-ra az nem az én problémám. Természetesen nem tetszik, hogy ezt teszik és ha módomban állna akkor tennék is ellene. De nem úgy, hogy én fizessem ki azon versenyzőknek a lehetőséget, hogy legyen megfelelő létszámú motoros a pályán amiért érdemes OB-t rendezni. Főleg úgy, hogy a mams kiszámláz egy olyan összeget minden egyes szolgáltatásért amiből plusz haszna van. Ezzel sem titeket támogatva hanem saját magát. Nem beszélve arról, hogy mennyire örülne neki Viktor vagy Dávid ha 4-5 körönként kellene leköröznie engem. Na meg én sem lennék túl boldog ha folyamatosan lengetnék a kék zászlót.
A megoldást sajnos nem tudom de egy megbeszélést szerintem megér a dolog.
Akkor aki ennyire jól értesült, és mindenkinél jobban tudja mi a helyes (Sonáj és társai), és hogyan kellene megmenteni az OB-t, az hajrá, fogjon össze - hiszen minket gagyi, és tudatlan hobbirészereket tud képviselni - legyen fény az éjszakában, és az alantas pórnépet vigye ki a fényre! Hiszen csak egyszerű hobbirészerek vagyunk, akik csak körözgetni, és nélha versenyezni akarnak, persze egyesek szemét ez szúrja, bár nem tudom miért. De Ti is csak osztjátok itt az észt, és eldöntitek ki ért hozzá, és ki nem. Addig is amíg megy a ki-ha-én-nem, és az én-apukám-erősebb-a-tiédnél billentyűkoptatás én pont leszarom az OB-t (csak ugyanazt teszem amit a szövetség tett évekig velem - velünk), és az érdekel, h Svéd, vagy a Dalai Láma, vagy kurváramindegyki normális áron, normális időpontokban tud szervezni normális versenyeket. És BR is a faszára húzhatja a szövetséget addig is, mert jaaaaj, annyira sokat tett értünk. Khmmm. ja. És kb. ugyanannyi szart is. Innentől fogva ha 100 EUR-ért lehet Szlovákiaringen, vagy a Hringen külföldi szervezésben egész nap motorozni, akkor az számomra jobb, mint ami eddig volt. Jaaa, hogy ez a "tudatlan tipikus magyar hozzáálllás?" Nem, ez faszom kivan a sok lehúzós, béka segge alatti rendezvénnyel, csilliárdokért. Adjátok már 9ssze mennyi pénzt csengettetek be eddig a versenyekért, licenszekért, és a nyílt napokért, majd nézzétek meg, hogy az egyenes arányban van-e a kapott szolgáltatással, aztán ennek tudatában álljatok, ide, vagy oda. Más nyűgét nem szeretném magamra venni (Kispataki, és társai hol-milyen sorozatban motoroznak, ha nincs OB), mivel ők sem veszik a nyakukba azt, hogy én 13,000-ért motorozok-e 3X20 percet, vagy 27,000-ért egész napot. Jaaaah, hogy az utóbbi egy külföldi rendező zsebét gazdagítja, és ezáltal egy másik ország GDP-jét növeli? Előbb kellett volna elgondolkodni. Az itt okoskodók ugyanazt csinálják, mint a hobbirészerek. Semmit. Csak a próbáljátok azt éreztetni, hogy mennyire bennfentesek vagytok, és egy szánalmas fórumon okoskodtok. Pont ahogy az általatok lenézett hobbirészerek. Engem egy valami érdekel. Normális áron, jó szolgáltatással, jót motorozzak. A többit leszarom jelenleg a fenti okok miatt.
Igen! Én úgy érzem, h itt az a legnagyobb baj, h megszűnik az a lehetőség, h kiugrunk minden nap, vagy heti egy két alkalommal motorozni. Mint a gyerek kinek elvették a játékát,- be van feszülve. Mert nincs előírva, h csak az a versenyző és csak az versenyezhet aki 2.00 alatt megy. Az angol bajnoki ezres futamát tessék megnézni! A-B csoprt 100 versenyző feletti létszám,- és lehet nézni az idő eltéréseket is. Örülnek , boldogok és büszkék, h rajthoz állhatnak. persze vannak gyári félgyári támogatású csapatok de ezek más megítélés alá esnek. Tehát én vallom , h aki versenyezni akar az igen is az OB mehessen csak. Aki meg hobbizik az a csak utcai motorral és jogosítvány és biztosítással a zsebébe tehesse meg . Egy évben a H.ringen max 8-10 alkalommal. Hobbizni van más pálya M.-országon.
Miért van az, h mindenki elbeszél egymás mellett? Az OB tönkre lett téve. Mindenki ilyen vagy olyan néven szervez vagy szervezett kupákat, pályanapokat. DE nem evvel van a baj! A gond, hogy nem csak és kizárólag a " tükrös " motorosok részére. Megengedték, h a korábbi versenyzők és a un. versenyezni kívánó emberek is motorozhassanak.
Az csak és kizárólag OB keretein belül kellene vagy kellett volna ezen utóbbi tipusú emberek számára a lehetőséget biztosítani. És ezért van igaza a Sonajnak mert próbálja megértetni, h miről is szól a Nemzeti Gyorsasági Motor Sport ,- aminek rangot és dicsőséget kell adni. Büszke lehessen minden ember arra, h elindulhat az OB,-n
azért nem neveztem meg senkit,mert általánosan értettem ,hogy értelmetlen az itteni vita és okfejtés.Ezeket egyesíteni kellene,mint ahogyan KawaPisti is írta.-bár lehet annak sem lenne sok értelme.Elég furcsa hogy eleinte a Szilasligeti lakókat hozták fel érvként,aztán kiderül szó sincs ilyenről.Majd ,hogy Rezsőt nem akarta senki marasztalni ,de mégis Ő az aki ért hozzá-aztán már Svéd is baj mert Ő legalább tesz valamit.Sem itt sem egy össznépi gyűlésen nem fog ez eldőlni.Dávid -Góliát ez csak.Itt mindenből úgy keres valaki pénzt,hogy előtte tönkreteszi majd egy idő múlva 3 ft-ért megveszi a veszteséges vállalkozást.Ez ellen nagyon nem hiszem hogy akár közösen is tudna valamit tenni a pályamotoros közösség.Ahogy Bérczi Jani írta:felesleges billentyűkoptatás....
Szabad országban, szabad ember dönthet, szabadon, hogy hol akar indulni. Nem akarja már rám erőltetni senki, hogy csak és kizárólag a MAMSZ álltal rendezett "bajnokságokon "lehet és kell indulnom. Folyton a szegény MAMSZ így meg szegény MAMSZ úgy, és hogy széttüllöz a licences társaság a sok kupa között, és hogy a báránylelkű Rezső ezt engedte és ezért tartunk itt. Az nem fordult meg a fejedbe hogy esetleg azért mert az ember kiváltotta a licencet és befizette a MAMSZ nak azt amit kért tőle és szerintük jár nekik, nem akar OB- n indulni? Ismétlem befizettem a MAMSZ nak az apanázst, sokan befizettük de nem kívántunk élni a lehetőséggel hogy OB-n rajthoz álljunk. Nekem jobban bejön a Svéd által szervezett napokon lévő "háziversenyek" vagy pl az RR. Örültem neki hogy ennyi lehetőség lett az utóbbi időben és ÉN választhattam hogy hova invesztálok lóvét és hol állok fel a vonalra. A licenc sokunknak arra kellet, hogy a BRO napokon a gyorsabb csoportban tudtunk "edzeni". Ebben az országban úgy gondolom több a hobby racer mint az aki vér komolyan véve ebből akarna profitálni. Vannak akik összeröffennek és kibérelnek egy tornatermet és fociznak öregfiúk módján csak úgy ÖRÖMBŐL. Van aki nem tud focizni(Pl ÉN) és nekem a pályamotorozás a hobbym de csak úgy örömmotorozás szinten, és ismét megjegyezném, hogy mindezek mellet a befizetésemmel támogatom a "profi versenysportot"pedig nem kapok, kaptam érte nagy büdös lófaszt sem a MAMSZtól mint ahogy ezt már luckyzoli is alább felvázolta. Úgy gondolom több srácnak fáj a feje, hogy nem tud hobby szinten alkalmanként öröm motorozni a ringen mintsem az miatt bánkódva hogy úr isten a profi motorsporttal és az nemzetközileg auditált magyar bajnoksággal mi lesz.
egész europában vannak szervezők a hobbista racerek számára
én nekik dolgozok be aminek ők is örülnek és ha szuper árat tudok elérni akkor az itthoni hobbiracerek is örülnek,
Ezeken elindulhat mindenki licens nélkül is, de nincs kizárva a licenses sem
Ezt csinálom pár éve és ha nem szekálsz ki akkor még pár évig csinálom is és igy te is hozzájutsz kedvezőbb pályázáshoz.
Sporttörvényt nem ismerem, de nem kell belinkelned és idézned sem.
Ha rád gondolt akkor meg nevezzen meg és címezze neked . Vagytok annyira jóban, hogy minden félelem és kétség nélkül írjon neked amit akar. Vagy ha nem érti mire gondolsz akkor meg simán megkérdezi és már tudja is mire gondoltál.
Én nem értettelek félre és nem gondoltam félre amit írtál.
Sonáj.
Ezeket a dolgokat itt a fórumon nem lehet megbeszélni, elintézni és kitalálni a megfelelő megoldást. Kérdjük meg Svédet, hogy szervezzen meg nekünk pályázóknak egy összeröffenést ahol csak mi vagyunk(nem a mams). Ott aztán kifejtheted Te és bárki más a véleményét vagy a gondolatait amik közelebb vezetnek bennünket a megoldáshoz.
Többre megyünk vele mintha itt dumálunk a nagy semmiről.
Ismerhetnél annyira, ha beléd akarnék kötni azt megteszem úgy, hogy nem érthető félre. Felhívtam a figyelmedet arra az apró de nem elhanyagolható bakira amit mindig teszel. Ha nem kívánsz megnevezni senkit akkor ne célozgassál. Ha meg célozgatsz akkor nevezd inkább meg kire gondolsz. Az egyenesebb megoldás. Még azt hiszik majd a végén rólad, hogy beszari vagy. Ha nem érted valaki hogyan gondol valamit akkor nyugodtan kérdezzél rá. Mert ugye úgy nem lesz kétség benned vajon hogyan is gondolta az illető. Így majd sok felesleges konfliktustól szabadítod majd meg magadat.
Nem éreztem semmi egymásnak esést senkinél és senkivel szemben. Ezért lettem kíváncsi, hogy vajon már megint mit és kire gondolhattál.
Neked ugyan azt írom mint az előbb. Én ugyan úgy gondolkodok mint a KAWA53. Az a végcél, hogy a mams nyújtson alternatívát mindenkinek, és rendesen becsületesen végezze a munkáját.
Ez a legerősebb nemzeti bajnokság! Itt csak az a gond a HUNGARORIG,-el, h nem lehet ezentúl annyit és akkor motorozni, mikor valakinek kedve van. Ehhez a problémához persze lehet elméleteket gyártani,- FELESLEGES
Én egyébként meg vagyok győződve arról, hogy a mams(direkt írom kis betűvel) egy rakat szar! ! !
Alapjaiban kellene megváltoztatni az egészet ahhoz, hogy működhessen a dolog. Igaza van Sonájnak abban az elgondolásában, hogy mi a kurva anyjának kell OB-n fizetnie a Kispatakinak vagy akármelyik indulónak. Bassza szájon a kurva anyját aki kéri tőlük. Nem tudom ki az de én üzenem neki. Aki ismeri nyugodtan mondja meg neki mit gondolok.
De nem szoktál te ilyen alpári szavakat használni.
Hahahahahahaha.
A megoldást sajnos nem tudom de egy megbeszélést szerintem megér a dolog.
Az csak és kizárólag OB keretein belül kellene vagy kellett volna ezen utóbbi tipusú emberek számára a lehetőséget biztosítani. És ezért van igaza a Sonajnak mert próbálja megértetni, h miről is szól a Nemzeti Gyorsasági Motor Sport ,- aminek rangot és dicsőséget kell adni. Büszke lehessen minden ember arra, h elindulhat az OB,-n
én nekik dolgozok be aminek ők is örülnek és ha szuper árat tudok elérni akkor az itthoni hobbiracerek is örülnek,
Ezeken elindulhat mindenki licens nélkül is, de nincs kizárva a licenses sem
Ezt csinálom pár éve és ha nem szekálsz ki akkor még pár évig csinálom is és igy te is hozzájutsz kedvezőbb pályázáshoz.
Sporttörvényt nem ismerem, de nem kell belinkelned és idézned sem.
Én nem értettelek félre és nem gondoltam félre amit írtál.
Ezeket a dolgokat itt a fórumon nem lehet megbeszélni, elintézni és kitalálni a megfelelő megoldást. Kérdjük meg Svédet, hogy szervezzen meg nekünk pályázóknak egy összeröffenést ahol csak mi vagyunk(nem a mams). Ott aztán kifejtheted Te és bárki más a véleményét vagy a gondolatait amik közelebb vezetnek bennünket a megoldáshoz.
Többre megyünk vele mintha itt dumálunk a nagy semmiről.
Nem éreztem semmi egymásnak esést senkinél és senkivel szemben. Ezért lettem kíváncsi, hogy vajon már megint mit és kire gondolhattál.
A Crazy nekem célozta De a hiba abban áll, hogy én nem mentem neki a Svédnek.