Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze.. értem én.. de nem tudsz belerángatni.. nem vitatkozom veled!

LX
egyetértek, tessék megóvni a szemét Szaszyt aki ennyi tuningal veti be a K9-et
Amit írtam, annak pont az lenne a lényege, hogy mindenkinek legyen esélye, Te menager palánta!
Jó, hogy nem kérsz mindjárt egy kör előnyt a korod miatt, te vénember!
Mellesleg azon a szaros powertépes motorodon is van minimum félmisi tuning!
OB-DT eredmények. Kicsit lejjebb tekersz és ott van szinte minden.
Svéd! Te külön ágat képviselsz a szívünkben! Téged már régen piedesztára emeltünk, és ha abba hagyod 80 évesen a pályázást akkor mindig a leggyorsabb versenyző mögé ültetve indítunk az általad még akkor is rendezett versenyeken! Így biztosítva részedre a kupákat még akkor is!
A MAMS gyorsasági szakágvezetője a Rezső. Őt elzavarni a szakági értekezleten szavazattal lehetne. A Svéd már itt leírta: gyűlni én szeretek Ő meg a többiek pályázni. Akkor ez most hogy? Azon kívül ezt nem tartom egy ésszerű dolognak.Nem azért mert annyira Rezső fun vagyok. Inkább egy megfelelően agilis személy kellene mellé. Ő foglalkozzon ezzel a verseny rendezés dologgal. Egyrészt mert tudja mik az adminisztratív követelmények, másrészt mert azért Nemzetközi szinten elismerik. Itthon meg az agilis ember csapkodja az asztalt tárgyaljon, meg minden. Mert az tisztán látszik, hogy erre a Rezső alkalmatlan.
ezt kikérem magamnak
pl amikor én nyertem az RR első forduláját, többe került rá a powertéjp mennyisége mint a tuning :)
és a nyugdijas kedvezményem?
naaa véééégreee... oldalak óta ezt várom már, hogy mikor kapja meg a magáét a sok kupaéhes köcsög..

LX
A pontosabb technikai paraméterezéssel maximálisan egyetértek. Minden kategóriát precízen kell körbeírni, mit lehet és mit nem tuningolni. Tényleg vicces, hogy már az RR-ben is többszázezres különbség lehet a motorok felkészítése között.
Lám hiába koptattad már 1 éve is a billentyűidet.
Nem tudom, ki a megfelelő ember, aki az asztalra csaphatna a MAMSZ-nál, de azt gondolom, hogy mielőtt megteszi, egy pontosan kidolgozott koncepcióval és üzleti tervvel kell előállni, mert nagy szavakkal semmire sem megy. Ehhez pedig nem ártana ismerni a felettünk állók terveit (értsd: mit akar a nagypolitika).

Továbbra is azt mondom, el kell zavarni a f@szba az egész MAMSZ gyorsasági sportért felelős személyeit és tiszta lappal indítani. Hogy ennek mi a módja (leváltás, újak jelölése, stb) azt nem tudom, sajnos sportpolitikailag nem vagyok túlságosan képben, de nyilván van mód a vezetőség visszahívására, leváltására, pár éve az atlétikai szövetségben hasonló puccs történt, azóta nyugi van a környékükön.
A Koca 2 pontjában az amatőr meg OB. kettéválasztása. Már megvan. Az összes nem a MAMS berkein belül szerveződött verseny amatőr. Szerintem még licenc sem kellene hozzá. Minek? Nem nagyon értem az általa leírt dolgokat. Nekem egy lényeg látszik belőle. Azt írja nincs értelme a megrendezésének. Magyarán szólva az lenne a jó ahogy most van. Lemennénk a pancsi ringre egy napra és kész. Van verseny indulunk azt jól van. Ez a dolog nem az amit én mondok. Az amatőr kupák megrendezése, sponzorok, résztvevők kérdése ugyan úgy mint egy OB. Létrehozod, talpalsz. Majd mit mondasz pl. a Viktornak? Nem indulhat. Nem. Örülsz, hogy jön egy jó versenyző. Megnyeri ugyan úgy mint az OB-t. Ez butaság. Azért gondoljátok, hogy szét kell választani mert szeretnétek olyan versenyen indulni amin kupát kaphattok. Szerintem az OB-t kellene szétosztani első másod osztályra. Mert most 50-53 között van tán 6 ember 53-00 között 16 az openben a ringen. Én sokkal szigorúbb műszaki szabályokat hoznék a versenyeken és így is kategorizálnám a résztvevőket. Az amatőr bajnokságon miért indulhat valaki sbk. géppel? Nem csak azért amatőr vagy profi, hogy milyen időt megy a pályán, hanem hogy mennyit költ a gépére. De ezt már kifejettem többször. Az hogy a Rezső ezekben a dolgokban is hagyta idáig fajulni a dolgokat megint csak az ő hanyagsága. Jó lenne valahogy közös nevezőre jutni. De úgy látom, hogy csak a Priskin Pistivel jár másképp az agyunk. Biztos mi vagyunk a buták. Bocsánat.
az voltam eddig is.. DE.. majd ha nagy leszek, meg okos és gyors.. na akkor... na akkor sem szólok bele...

LX
Legalább öszinte vagy
itt voltam én eddig is.. csak szépen csendben.. nem kell ebbe nekem beleszólni...
kicsi is vagyok.. buta is meg lassú is...

LX
Te .. naon manager előkerültél?
Még egy dolog. Pályázni így is tudtok akármikor, akárhol. A ringen is. Mindösszesen össze kell dobni a pénzt a bérlésre, időmérésre, sportbíróra. Ki kell bérelni a ringet és kész. Én a gyorsasági motorsport jövőjére gondoltam végig. Te az előző hozzászólásaid valamelyikében írtad, hogy téged boldoggá tesz a nem MAMS-tól kapott kupa is. Engem is ( még annak is örültem amit érdemtelenül kaptam a vízen megtett körökért). De egy kicsit úgy érzem két malomban őrlünk. A majdan felálló, kategóriák módok egy dolog. De két dolgot mindenképpen figyelembe kell vennetek. A MAMS bojkottja jó ötletnek tűnik, elsőre. Nem sok emberrel basznánk ki. Kispataki Sebestyén, Juhász, Rossival a teljesség igénye nékül. Egy dolgot nem tudtok felfogni. A MAMS a Nemzetközi porondon a motorosokat képviselő szervezet. Hivatalos, elismert bajnokságot az engedélye nélkül szervezni nem lehet. Neki, meg a MNAMSZ-nek vannak hivatalos licences sportbírói. Szervezhetünk mi bajnokságot nélküle, és jó is lehet meg minden. De az egyenlőre olyan lenne, mint az általad szervezett gokart verseny. Azonkívül csak, hogy ezzel is tisztában legyetek a MAMS-on belül nem a gyorsasági szakág a legnépesebb. Vannak sokkal több embert mozgató szakágak. Esetleg jöhet ötletnek egy új szövetség létrehozása, de ez megint azon bukna el, hogy azt nem elég Magyarországon elismertetni. A FIM-ben meg a Resző a gyorsasági motorsport ura.
egyik sem.. de az "orvlövész" most idevágó lenne.. szépen csendben olvasom a hozzászólásokat, és sírva röhögök...

LX
LX! Le fogom lőni a repülőd! Neked a nick neved a repülésnél csendes gyilkos, vagy aljas orvlövész?
Svéd!
Teljesen igazad van. Bocsi. De hidd el csak a bosszankodásomat adtam ki magamból, mert a helyzet az, hogy a szakági értekezlet az a hely ahol szót emelhetünk a minket motorosokat érintő dolgokért. Amennyiben a mostani dolgoknak lesz folytatása a cselekedeteinkben is. Le kell ülnünk valahol. Az meg egy gyűlés lesz. Ennyi. Még egyszer Bocsi.
ne félj... kapsz is mindjárt a pofádra...

LX
Jani
én csak azt látom bárki bármit ir, akár hideget, akár meleget, mindig ugyanazt válaszolod rá, hogy te már mennyi gyülésen jelen voltál már.
Hidd el itt rajtad kivül senkit nem a gyülések érdekelnek, gyülni te szeretsz csak, mi pályázni szeretnénk. :)

sokkal jobban érdekelt volna a véleményed az irásról, mint a véleményed az értekezlet statisztikámról.

Nem kéne mindenkinek felrónod hogy ki hány értekezletről hiányzott, mert elveszed evvel a hülye beszolással a jelenleg meglévő kedvüket a tenni akarástól.
Lucky! A MAMS húzogatta a szakágat rendesen! A Rezső most azt mondta 2.8 milla a bírók díja 3 napra. Kapnak 900/ óra bruttót a többi a MAMS-é mert adja őket. Na kb. ennyi a támogatásuk! Ez megint egy jó felállás, hogy az amúgy is szegény szakágat még húzzák egy kicsit. Ezért kell a motorosoknak egy képviselő aki a nevünkben az asztalra csap, ha már a Rezső nem tette.
Jól beszélsz! Végre egy ember aki tisztában van a dolgokkal, amit elvben mindenkinek tudnia kéne aki a pályán motorozik!