Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már miért ne menne? Kinek kell egy erőszakszervezet mint a MAMS ami semmit nem tesz azokért akiktől beszedi a licenc díjat? Szabályosan kurvának érzem magamat azáltal, hogy fizetek egy szopós buzi mams-nak lóvét az meg a markába röhögve elteszi és szarik a számba. Mit ad a mams? ? ? Ad ingyen vagy igen kedvezményes edzés lehetőséget, ne adj isten versenyt? Nehogy egyszer elmenjek egy ilyen mams-os megbeszire mert ott majd elküldök egy-két össze vissza beszélő mismásoló politikusokat megszégyenítő mellébeszélőkével megáldott buzeránst. Egyébként meg lehet pontosan az a megoldás, hogy mindenki Szlovák meg egyéb licencel megy és akkor nem tudnak böfögni a mi pénzünkön. Faszomat! ! !
Sokad idegesítsél aztán a lábaddal verem agyon őket.
Valamint még egy válasz! Téged minden kupa boldoggá tesz mindegy honnan kapod, meg miért!
Kérni lehet! De nem adnak, vagy nem tudunk róla. Az értekezleten az elnök úr azt mondta idén 1,2 millát adnak talán!
Mond meg nekem, hogy az általad gondolt emberek akik lehetővé teszik a motorosnapokat hol voltak a pályanapokról? Sehol! Azért szűnik meg. Mi a fenének nem olvasol vissza egy kicsit? Teljesen fordítva ültök a lovon. A külföldi szervezésű napokon is azokkal az emberekkel találkozol akik amúgy a hivatalos versenyeken is indulnak! Mennyi ilyen napon voltál a ringen?
Hát kérjünk rá támogatást a MAMS-tól.
Lucky! Teljesen igazad van a saját szemszögedből nézve. Meg az enyémből is. Cikinek tartom, hogy a Svéd a saját kupáján szebb díjat oszt mint a MAMS az OB.-n. De pl. a Viktor sem tudna Nemzetközi I licenc nélkül indulni kint. Nem mindenre az a megoldás, hogy becsapjuk az ajtót, hogy majd váltunk Szlovák licencet meg stb. De tegyük hozzá. hogy a Svéd saját maga még nem bérelte ki a ringet, hogy versenyt rendezzen nekünk. Azonkívül a 34 a pálya díjra, sportbíróra, mentőre, meg ilyesmire kell. Talán azon vitázhatunk melyik mennyibe kerül, és mennyi valójában. De azon nem, hogy hogy kellenek.
Kedves Svéd ! Én nagyon bírom az általad szervezett napokat és szeretek veletek motorozni. De azok motorosnapok! Én a magam részéről most a Magyar gyorsasági motorsport jövőjéért emeltem szót! Azért, hogy az mozduljon jó irányba. A motorosnapok jövőjét szervezd meg Te. Mert arra a legjobb választás lennél!
ebben 100%ban egyet értek veled!
MAMS engedély nélkül nem lehet hivatalos versenyt rendezni ? És akkor mi van ? Mit kapsz a 2000ft-os kupán meg a 200ft-os oklevélen kívül? Mert tudomásom szerint, hogy elkérik a 34ezret ezeken a hatalmas dolgokon kívül mást nem kapsz. Ezt Svéd saját rendezésű versenyein is simán megkapod. Az a ciki és nagy helyzet, hogy szarik a MAMS az egészre.
Na nem mintha én szándékoznék elindulni valamelyik versenyen is mert akkor ugye a renkívül megbízható és versenyképes csodamotorommal még Kispatakit is úgy kerülném ki mint a pocsolyát.
nagyon sok okosság és igazság elhangzott ma itt
tény hogy a külföldi szervezéseknél nem szégyelliaz ujonc a lassu csoportot választani akár több hétvégén is egymás után
tény hogy egy okossabb szervező ingyenes oktatást is kinál az első napon az első menetekben,igy garantálja saját jövőjét, hiszen ha az ujonc a tükrős motorjával megszereti a pályázást, akkor már törzsvásárló is lesz
hogy a versenyzéshez mennyire fontos a licens?
nekem boldogságot okoz az a dobogó is amit nem Mams rendezett....
aki a jövőben is akar pályázni az ugyis tudja holtalál meg :)
jövő heti programom:
3 nap Hungaroring május 6-8
1 nap Slovakiaring MOTO Cup május 9
1 nap Brno május 10

szóval aki nagyon akar az bizhat abban hogy nem hagyom cserben szervezésileg
Az a gond a macskajancsikkal hogy ők teszik lehetővé a pályanapok rendezését. Ők elkezdtek elmaradozni (mert a versenyzők gondolom kinn voltak) be is zárt a bazár. A külföldi rendezők nagyrészénél is a macskajancsik tartják el a rendezőt, mert ha nem akkor minek a több csoport. A pályahasználok max 20%-a nevezhető versenyzőneka többi csak annak gondolja magát. Ezért érdemesebb külföldi rendezőknél menni, mert ott inkább családiasabb a rendezvény. Ráadásul nyoma sincs ennek a kihaénnem, miaf@sztkeresapályánezalassúpöcs attitüdnek, ami jellemző egyesekre.
Nem voltam az értekezleten mert nem pálya motoroztatni akarok, hanem pályán motorozni. Vitázni sem szeretek, csak leírtam a véleményemet, de ahogy elnézem, ha esetleg az ne egyezik a tiéddel akkor stílust váltunk?
Az összefogáshoz az is hozzá tartozik, hogy meghallgatom a többieket mit gondolnak az adott dologról. Nem szándékozom semmilyen szakág értekezleten részt venni, a Rezsőnek biztos vagyok benne, hogy nagyobb és szélesebb rálátása volt a dolgokra, nem utolsó sorban kapcsolatrendszere a gyorsasági motorozás terén és ha Ő nem látott benne "fantáziát" akár anyagi, akár más okból akkor úgy gondolom részemről bármi nemű magoldás ajánlása az adott problémára csak okoskodás lenne. Számomra a képlet egyszerű van olyan akinek kapcsolata és tőkéje van egy ilyen rendezvény lebonyolításához, és vagyok én aki befizeti az előbb említett személyeknek a garast oszt rajthoz áll, és megy , vagy jelen helyzetben nem. Ha egy olyan vállalkozás aki több éve ezt csinálta fő profilban külön irodát, kedves hölgyeket foglalkoztatott erre a célra, feláll és azt mondja hogy eddig és nem tovább akkor úgy gondolom ritka nehéz lenne találni bárkit is aki homlokráncolás nélkül beletenne a dologba sok sok nullás összeget.
Végre kimondtad! GRATULÁLOK. Nagyon sokan nem tudják vagy nem akarják megérteni,-ezért van ez a sok értetlenkedés. Nagyon jól látod a dolgok lényegét. Csak az a baj, hogy senki nem köszöni meg neked ezt a munkát vagy inkább " harcot" ,-a tudatlanság ellen.
Amit Te itt írsz, az megint csak a motorosnapok programja lehetne. Szerintem a Rezső itt követte el az egyik legnagyobb hibát a szervezésben. Nevezetesen, hogy nem vett példát a pancsiring ill. a külföldi szervező időbeosztásából. Amennyiben valamilyen formában minden motoros napra tett volna egy versenyt. 600-ig meg 600-tól vagy hétvégére szervezte volna a napokat nem 20-23 napot. Hanem 15-öt. Valószínűleg jobban gurult volna a dolog. Volt SV kupa elhalt valamiért. De megfontolandó ötlet. A szövetség akkor kell, ha szeretnél a nemzetközi porondon is szerepelni.
Tulajdon képen, neked elég nagy a szád! Hol voltál a szakág értekezletről? Esetleg mint a Racing Pig képviselője! Ott élőben vitázhattunk volna! Bár a Besit vinném nyírni. Lehet beadom csak az ajtón nehogy megszaladjon az ollód!
A használt, de nem 600 ill. 1000 köbcentis motorok tulajainak milyen lehetőséget kínálnál? Értelemszerűen maga felé hajlik a keze az 1:5X-et célzó társaságotoknak, ami rendben is, lehet királykategória jellegű az egész. Viszont önmagában túl nagy az egy főre jutó költség (ha nem, akkor jó). Ha viszont pl. bevonnál egy rakás (mint a moto 2 létszáma) kisebb motort birtokló egyént ( gs500, sv650, meg hasonlókra gondolok; a lényeg, hogy fullon legyen a rajtrács), jelentősen nagyobb eséllyel töltöd meg a lelátót, ill. a kitelepülő kereskedők, szerelők is eséllyel juthatnának tisztes haszonhoz (lehúzással oda az egész értelme).
A szövetség ehhez akkor kell, ha mindenáron alá akar tartozni a dolog, de nem feltétlenül előny, ha túl nagy bürokráciával jár.
Önszervezéssel (klub jelleg) olcsóbb, gyorsabb és rugalmasabb lebonyolítást lehet elérni, viszont, ha ezen belül egy ugyanolyan bürokrácia alakul ki, akkor megeszi a fene, mert a saját pecsenyéjét sütő, 'kilóra megveszlek' vezírekkel már tele a padlás.
Ha elég embert mozgat meg, nyomhat annyit a latban, mint jelenleg a szövetség.
A ring más kérdés az eddigiek alapján, mert nem úgy fest, hogy ne tudnák nélkülözni a kieső pénzt, ill. ne tudnák máshová eladni az időt. Adott esetben lehet, hogy más alternatíva után kell nézni.
Kedves Era! Én ugyan annyira nem értelek. Kivonatosan olvasod amit írtam. Nem kívánok belemenni a dologba( régebben megtettem) esetleg olvass vissza. De az már bebizonyosodott, az általad csábítsd be út nem járható. Az az ember aki ezt megtette, ebből az elvből ki indulva (Hirtling Úr)pontosan azzal nyírta ki az egész elvet, hogy esélyt nem adott olyan embereknek nyerni amatőr kupát akik épp, hogy elkezdték a versenyzést. Évekre visszamenőleg az összes győztes már régen 05 alatt ment! És még sorolhatnám. Lerágott csont. Ez a közönség nem közönség, mert ha az lenne, lett volna néző. Ide egy merőben más megoldás kell. Más réteget is meg kell célozni nem csak a motorosokat.
Ezt szebben én se tudtam volna összeszedni, de nem is mertem volna, mert nem olyan rég macskajancsi voltam, csak még nem felejtettem el.
Az a helyzet, hogy MAMS engedély nélkül nem rendezhetsz hivatalos versenyeket. Azok a versenyek amik a motorosnapokon szerveződnek azok a rendező versenyei. Nem hivatalos versenyek. A szervezők általában elkérik a licencedet amikor mész de ez igazából szemfényvesztés. Az általában megkötött biztosításaink azok a hivatalos edzésekre érvényesek. Hivatalos edzés meg verseny az amit a MAMS jóváhagy. Tehát ez a része már eleve nehéz ügy. Amikor elmész a pancsi ringre, szlovák ringre meg ilyen helyekre akkor ha összetöröd magad vagy mást így járt, jártál. De a BRO és a Rezső szakágvezetése az évek folyamán azért folyt össze, mert gyakorlatot szerzett a versenyek rendezésében. Valóban egy kicsit házi jellegű lett.Ezáltal az emberek egybe mosták. Éppen itt az ideje, hogy helyre kerüljenek a dolgok. Az emberek fejében, és a versenyzés világában is. Más dolog a motorosnap, amin az utcai motorosok köröznek a ringen, és más dolog az amikor azok akik a Nemzeti Bajnokságban, vagy más hivatalos versenyeken Pl. BSB, Spanyol bajnokság, Endurance VB-n indulnak. Az nem baj, hogy esetlegesen segítik egymást de az elmúlt évek történései megmutatták, hogy az egész rossz irányba mozdult el. Most meg itt van a csődhelyzet. Mivel ez a dolog már régen vakvágányon robogott nem volt kérdés, hogy eljön az út vége. A kérdés az volt mikor. Most jött el.
SonáJ-1: Meg kell mondjam, hogy nem igazán értelek. A kereslet határozza meg a kínálatot, ez a mocskos kapitalizmusban így van és így is lesz. Kínálat eddig volt Rezsőnek és a vállalkozásának hála, de úgy látszik a kereslet évről évre csappant és most per pillanat nincs "elég" fizetőképes kereslet a pályamotorozás iránt ezért a veszteséges üzletet a Rezső felszámolta. Összefoghatsz itt te bárkivel ha nincs érdeklődő a szervezett pályamotorozás iránt akkor baszhatod, ráfizetéses lesz a dolog amit senki nem fogja felvállalni. Jártam Mersz napokra (amiből a Rezső is megkapta a neki járó összeget,felebaráti szeretetből biztos nem adta oda az aszfaltot), BRO napokra a Svéd féle belföldi, és külföldi szervezet napokra, így van összehasonlítási alapom. A MERSZ jó volt igaz alkalmazkodni kellet a lassabb közúti skacokhoz, de végül is az az ő "terepük" volt. De nem kellet szabi meló után goo ki és volt örömmotorozás igaz gyorsulni nem lehetett viszont általában telt házas várólistás volt a rendezvény. (ergo volt rá kereslet). A BRO is jó volt ott az utóbbi időben szellősebb de legalább lehetett fejlődni de mint Rezső állításából kiderült nem volt rá megfelelő számú igény. A külföldi szervezett napok azért kifizetődőek, mert nem egy nemzet motorosaiból szedik össze a létszámot és azért vajuk be őszintén még a saját pályánkon is kisebbségben voltunk létszámilag amivel persze semmi gond csak tükrözi, hogy ezt a hobbit sajnos kis hazánkban csak egy igen szűk réteg tudja megengedni magának, nem is beszélve a versenyzői szintről. csak az amatőr versenyzők nem fogják tudni saját zsebből finanszírozni a bajnokságokat, és a mai világban szponzorokat találni, még a nemzetközi szinten eredményeket elért versenyzőknek is csak komoly nehézségek és alsó fertályos fényesítéssel megy sajnos, azt gondolom erre mindenki tudna példákat mondani. A mostani gazdasági helyzetben a motorozással foglalkozó vállalkozások örülnek ha egyik hónapról a másikra megélnek, és árukészletre sincs pénzük, nemhogy egy amatőr bajnokság támogatására felesleges szponzor pénzük. Amatőr bajnokságokat akarsz? Csábítsd be az általad "macskajancsiknak" titulált motorosokat szerettesd meg velük, hozd őket közelebb a "menőbb" amatőr versenyzőkhöz, hogy ismeretségek, haverságok alakuljanak ki és eljöjjenek megnézni a ismerős szimpatikus srácot akitől tanulhatnak és kérdezhetnek akinek lehet szurkolni, akkor majd hozza a haverját, a nőjét a tesóját és még ki tudja kit. ne éreztesd vele hogy "macskajancsi " hanem ösztönözni kell hogy ő is amatőr versenyzéshez kapjon kedvet még ha 28 is.Amúgy a 28. is 27. akart lenni. De mint mondanivalóm elején írtam erre nincs most per pill fizetőképes kereslet ebben az országban ezért majd megyünk külföldön, vagy a környező országok álltál rendezett amatőr bajnokságokban. oszt jónapot....
Meg nem esik bele az eső....., de nem én támadtam.
Oké, így is köszi a nincsmit!
Nem kell berágni Sonájra. Néha kicsit sarkosan fogalmaz de nem rossz gyerek. Nem dobálja a repülőt kaviccsal.
Nos, se hitelem (egyik motoromra se), se nem az utcai csoportba tartozok.
A hsz-t már nem tudom törölni de kár volt megírni.

Csak a véleményemet akartam leírni miszerint nem a motorosok motorozási igénye esett vissza és azért nem járnak a nyilt napokra, hanem mert nem tudja megfizetni. Illetve azért a 3x25 percért nem is akarja.
Ebből következik hogy pályamotorosok nem lesznek többen ebből pedig hogy a versenyeken indulók se.
Ez itt a legnagyobb probléma . Bár nem látok be a színfalak mögé de a véleményem szerint nem egy vállalkozó kedvű emberkének kellene a pályamotorozást felkarolni a versenyzésről nem is beszélve, hanem annak a szájonbaszott geci sunyi faszcibáló semmirekellő szervezetnek ahová a licencre befizetett összeg folyik. Ugyanis ha azok nem tesznek semmit akkor mi a faszomért kérnek pénzt. Ha még mégis kérik és a lóvé saját részre történik felhasználásra, akkor azt bűnszervezetnek szokta titulálni a bíróság. Én nagyon szívesen elküldök bárkit a picsába személyesen mint ahogyan tettem már párszor azt ha kellett a KF-nél vagy VPOP-nál. Itt sem esnék kétségbe.
Na nem mintha meglepne a dolgok ezen állása, mert mint azt tudjuk itt minden van csak demokrácia, korrektség és egyenlőség az ami hiánycikk .
A licencet nem fizetik esetleg vissza ? Mert jövőre én biztosan Olaszországi licencel fogok menni mint Talma.