de a semmiért veszik,mert semmi értelme nincs.
egyébként meg ennyi erővel a benzines autókat is ki lehetne írtani,mert sokat fogyasztanak,kevés a nyomaték és szervízigényesebb,no meg hamarább széthullik...dieselt mindenkinek
Inkább írjál arról, hogy azért kezdtél el motorni, mert már kiskorodban is láttad, amikor Doohan, meg Biaggi powerslide-oltak az 500-as Nsr-rel, hogy mennyire állat motorok voltak,és már akkor eldöntötted, hogy neked is hasonló vadállat géped lesz, és így talán nem röhögnek majd ki, hanem talán még tisztelni is fognak, hogy Doohan-nek érezheted magad!
végre egy értelmes ember "felgyújtanám, a soik kis hülye mind arra veri magát,"
a tulajokkal igazad van,teljesen tudatlanok...vegyenek csak 4Tét,az való az analfabétáknak.
Nem, nem félreértessz! Te nem azt írtam, hogy lenéznek, hanem azt, hogy kiprovokáltad, hogy szidtad a 4T-ket! A Honda meg teszi, amit tenni kell, mondjuk az NSR-t sajnálom, a CBR 125-öt meg felgyújtanám, a soik kis hülye mind arra veri magát, pedig egy NSR fényévekre van tőlük, a Derbi még csinál TZR blokkal 125-öst, ami szép is. Az a baj a 2T-kkel, hogy 90-es évek közepén készültek, és az észér emberek nem cserélik a dugót-gyűrűt 10.000 kmenként, hanem megvárják, míg megragad, meg széthullik, ezért nincs manapság jó állapotú 2T... Másik havernak volt Hondas MVX 250-e, ami V-3-as 2T volt, az a sornégy 400-as ZXR-eket is verte, csak azon is egyszer megragadt a fölső henger, aztán csá, 3 hengert meg felújítani sok-sok pénz. Ne a motorgyárakat okold, hogy kivesznek a 2T-k, hanem a gondatlan tulajokat,akik nem vigyáznak rájuk!
mondj itt a fórumról embereket akik semmibe veszik a 2T-t....
vagy esetleg mégis mi választásuk az embereknek itt? azt azért ugye belátod h azért mert a 2t így meg ugy nagyon zsír, nem fognak x éves gépeket venni. miért az itten embereket szídod amikor senki semmit nem mond? miért nem irsz levelet a motorgyártóknak h a qrva anyátokat, miért nincs 2t?
sajnos így van,ahogy írtad,a sok tirpák 4Tés semmibe veszi a 2Tét.
2T ideje nem járt le,csak sajna a Honda uralja a piacot...ha megnézed a világot sajnos pont a motoroknál igyekeznek kiírtani a 2Téket,de 50 cc alatt és 500 cc felett mindenütt ott vannak.
Környezetvédelemről annyit,hogy a diezel sokkal jobban rongálja a környezetet és az emberi szervezetet.
zajszintet remélem nem írtad komolyan.
És igazad van,pl az egyhengeres krossz motorok nagyobb ccm mellett elérték a 2Ték teljesítményét...de csak úgy,hogy sokkal hamarabb szét is esnek...
2T ideje nem járt le,csak hülyék a japók és ti is.
Figyelj "FOSTOS 4 T" nem értem, mit vergődsz még mindig, senki egy szóval nem mondta, hogy sz*r a 2T, csak te vagy tele kisebbségi komplexussal, hogy mindenki utálja 2T motorokat, akinek 4T-je van! El kell hogy szomorítsalak, de a 2T ideje lejárt! A környezetvédelmi törvéányek, meg a zajszint miatt, ill. az élettartam miatt már csak kisköbcentiben, meg krosszgépben látod a 2T-det! Sokat mentem haver 2T 500-as KTM-jével,majd Husquarnájával, meg mentem 500-as RG-vel, ami verte az F3-mas CBR-t is, és azt kell hogy mondjam, talán a legjobb élményeim voltak. De ugyanezt tudják az egyhengeres 525-ös meg 600-as 4T krossz, meg supermoto gépek is! Úgyhogy hidd el, a technika eljutott arra a szintre, hogy hiába 2-szer annyi robbantás ütemenként, nem ér semmit, mert vannak jobb gépek is, és azok ráadfásul nem 4-5ezer km-t mennek el. Úgyhogy visszavehetnél, mert a 2T-nek lejárt sajnos az ideje, és ezzel neked is......................................
egyébként meg ennyi erővel a benzines autókat is ki lehetne írtani,mert sokat fogyasztanak,kevés a nyomaték és szervízigényesebb,no meg hamarább széthullik...dieselt mindenkinek
a tulajokkal igazad van,teljesen tudatlanok...vegyenek csak 4Tét,az való az analfabétáknak.
egyébként meg engem azok is írritálnak akik 125-ös benzint tankolnak és 600 000-es kipufogót vesznek a semmiért.
már annyira unalmas..
vagy esetleg mégis mi választásuk az embereknek itt? azt azért ugye belátod h azért mert a 2t így meg ugy nagyon zsír, nem fognak x éves gépeket venni. miért az itten embereket szídod amikor senki semmit nem mond? miért nem irsz levelet a motorgyártóknak h a qrva anyátokat, miért nincs 2t?
2T ideje nem járt le,csak sajna a Honda uralja a piacot...ha megnézed a világot sajnos pont a motoroknál igyekeznek kiírtani a 2Téket,de 50 cc alatt és 500 cc felett mindenütt ott vannak.
Környezetvédelemről annyit,hogy a diezel sokkal jobban rongálja a környezetet és az emberi szervezetet.
zajszintet remélem nem írtad komolyan.
És igazad van,pl az egyhengeres krossz motorok nagyobb ccm mellett elérték a 2Ték teljesítményét...de csak úgy,hogy sokkal hamarabb szét is esnek...
2T ideje nem járt le,csak hülyék a japók és ti is.