Pont cigiztem és féktávnál pöcköltem el a csikket,ezért kicsit elnyújtottam a fékutat.
Meg gondoltam elengedlek ,nem akartalak belehúzni egy 1:52-es körbe.
Jani! Igazat adok neked. PL.: Gyuri. a 2004 1000RR ben elöl kellett rugót cserélni 59.-nél ha jól emlékszem. 110-115 között ment a súlya akkor és lekoppant az eleje mindig. De egy dolgot ne felejts el! Az apróbb futómü átszelepeléssel meg ilyen dolgokkal a komfort érzetedet növeled elsősorban. Magyarul nem élethalál közdelem árán éred el a leggjobb idődet, könnyebben tartod körökön keresztül nem? Talán ennyit megérhet. Legalább is a Gyuri ezt tapasztalta a rugó, és olajcsere után.
Az én motoromba (R1'10) is széria gátló van hátul, és azon is alig állítottunk. Elől ki van cserélve a rugó 10-re + öhlins olaj került bele. Így sikerült vele menni 1:55.7 -et. Ami rossz volt, hogy hamar túlmelegszik és a verseny 6-7 körétől egyre jobban pumpál. :-)
Meg gondoltam elengedlek ,nem akartalak belehúzni egy 1:52-es körbe.
Már kétszer is leírtam mert amikor a mail-ben néztem a válaszokat akkor nem mutatta, a hozzászólást!
kellene egy kis fejlesztés? Üdv: Béla
Bocs Dave!
Az én motoromba (R1'10) is széria gátló van hátul, és azon is alig állítottunk. Elől ki van cserélve a rugó 10-re + öhlins olaj került bele. Így sikerült vele menni 1:55.7 -et. Ami rossz volt, hogy hamar túlmelegszik és a verseny 6-7 körétől egyre jobban pumpál. :-)
Íme a videó a gyors körömről!
http://youtu.be/ovJ7hcY0RSI
szarrá fog verni mindenkit hehe
Akkor keverlek valakivel.