Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem, köszi, majd még meglátom, hogy megveszem-e, de lehet kereslek majd privátban, és inkább maradok a minőségnél, és a minőségi szolgáltatásodnál
ráöntheted.

hiszen a jobbhoz öntöd a gyengébbet.

így legalább feljavítja kicsit a gyengébbet.

ha fordítva lenne akkor megvárnám, hogy minél kevesebb legyen benne
Igazad van 510, amúgy tőled veszem mindig a 710-et is, csak ehhez most jóárasítva hozzájutnék, és igen, különolajzásba tenném, de van még benne kb 3deci a 710-ből, ezért kérdeztem
710 ful szint.
510 meg fél szint.
500ast még nem láttam

ha külön olajzású a gépet és pl 510re akarsz ráönteni 710et akkor ok.

Ha van otthon 2liter 510ed és 2liter 710et és ezt összeakarod önteni egy 4L-es kannába akkor azt mondom, hogy
Sziasztok. Motul 710-et összekeverhetem Motul 500-al? Elvileg teljesítményszintjük azonos (Jaso FD). Előre is köszi
Így van!
Ebben az esetben akkor megfogadom a tanácsodat és 10w40 est fogok bele tenni .Felvettem az üzlettel a kapcsolatot ők a Castrol ActEvo Xtra 10W40 ajánlották és 1750 ért kiváló ár lenne .
én inkább a 10w40-et tenném bele. erre van kitalálva a kenési rendszere. azt jó észben tartani h a gyári mérnök nem hülyék és a sarki szerelő nem feltétlenül okosabb nála. a robogó kenési rendszere úgy van kitalálva, h hidegen is nagyon gyorsan kialakuljon a dinamikus kenés mert mindig elég magas fordulatszámon dolgozik. ha az olaj viszkozitása üzemi hőmérsékleten is magasabb (sűrűbb) mint kéne akkor ez nem alakul ki maximálisan. ez hosszú távon jelenthet problémát. nézd meg az olaszban futó gépeket. a gyári előírás 5w40 mert ők ugye mennek télen is mert nincs nagyon hideg de fontos a jó hidegindíthatóság. amiket behoznak 15-20e km-el az már 1x átfordult tuti. és semmi baja. nem vagyok biztos benne h 10w50-es olajjal is ennyit mennének mindenféle meghibásodás nélkül. én évi kb 300 napot ülök motoron. kipróbáltam a 10w50et, nekem nem vállt be. nyáron nics gond de hidegebb időben nem jó. sokkal hangosabb, télen volt h alapjáraton elment az olajnyomás hideg motornál. egy sűrűbb olaj a siklócsapágyakat is jobban amortizálhatja és minden olyan helyet ahol nagyon szűk, nem erre a viszkozitásra kitalált olajfuratok vannak. és ez ugyanúgy igaz a hígabb olajra is. szóval érdemes a gyári előírásokat betartani, nem véletlenül vannak :)
Szerintem nem felesleges nem baj az ha a mociba olyan kerül ami jobban bírja egy picivel, nálunk 3200ba kerül ennyiért ez jó
Tudom hogy elv felesleges mert sportmotorokba van fejlesztev de 2700 ért megéri egy lityó.Vagy vegyem helyettte az eneos city 10w40 est ?
http://the-filtershop.com/spd/...

http://the-filtershop.com/spl/..
.
beleöntheted de felesleges meg kicsit sűrű is, bár nyáron nem gond
hello
a flakonon minden esetben a gyártás dátuma van feltüntetve. nagy általánosság volt régebben, hogy 5 évig volt felhasználható bontatlanul, szélsőséges viszonyoktól mentes tárolás mellett. ma már egyre több gyártó ugyanilyen viszonyok mellett azt mondja, hogy nincs korlátozva a szavatossági idő, tehát gyakorlatilag bármeddig eláll. általában a flakonon de a műszaki adatlapon biztosan van erre egyértelmű adat.
Srácok! Hozzáértő véleményét kérdezem. Mi a helyzet az olajok szavatossági idejével? Gyártási dátum a csomagoláson, a lejárati idő pedig vagy rajta van, vagy nincs. Hallani 3-4 évről. Ez valós dolog valós műszaki háttérrel vagy csak EU-s előírásnak megfelelni óhajtás? (mert az EU az üvegre is előír 5 év szavatosságot )
Úgy tudom, hogy a kétütemű motorolaj is megfelel a célra
olyan kérdésem lenne hogy a légszűrőt csak égszűrő olajjal kenjem vagy mondjuk 0w40 vagy bármilyen más olaj jólehet rá?most elfogyott és hétvégére nemtudok szerezni de mennék motorozni:S(cr250)esetleg ha valami okos megoldásotolk van az is érdekel
Castrol 10W-50 Power 1 Racing 4T jó lesz egy 125 ős 4ütemü suzuki robogoóba ? 10w40 jaso ma a motor követelménye.
Nekem a Q8 vált be
Motul vagy Valvoline eddigiek közül ez a 2 a legjobb.Repsol semmit nem ér...egyszerűen olyan mintha sima híg olajjal locsolnád meg a láncot.És 1 nap mulva is olyan marad hiába várod h besűrűsödjön.20km és az egész a felnin ,idomon,láncvédőn van.
A power1 szerintem jobb, amúgy nyudodtan rátöltheted, nem fog semmi történni...
Sziasztok, Keeway F-act 50-es Robogóhoz eddig Ipone City Oil 2-t használtam, ami félszintetikus, de most vettem hozzá Castrol Power Racing-et, ami szintetikus, de nagyon sokan azt használják kétütemű robogójukhoz.

Egyik kérdéesm az lenne, hogy ez nem-e rosszabb választás, mint az Ipone?
Másik kérdésem, hogy ha kb 1/4-ig van a tartályban még az Ipone-ból, ami ugye félszinti, ahhoz lehet e tölteni a fullszinti Power Racing-et, vagy a félszinti, meg a fullszinti összeakad egymással? Erre sehol nem kaptam választ, és érdekelne, mert már bevillan az olajjelző lámpa.

Köszönöm!
A Motipról hasonló a véleményem, off-roadozásra van a Motulnak speciálisan kifejlesztett láncspray-je, igaz az nem ennyibe kerül.
Motul Off-road Láncspray
Szia!

Bár én csak ritkán tévedek földútra a Fazerrel (de volt már rá példa), így nem tudom ott mi a bevált...
A motip láncsprayt használtam egyszer, de még mindig van belőle, mert motorláncot kenni nem jó. Nem tapad meg, hiába tiszta a lánc, összekoszol mindent. Nem tudom endurónál ez szempont-e...
MOL-ost vegyél, az is 2-2,5 ezer egy 400 ml-es, de az egyik legjobb. Teflonos, fehér, és nem mocskol.
A würthös cuccot még nem próbáltam.
Sziasztok!

Véleményt szeretnék kérni erről a láncsprayről:
"MOTIP - Lánc spray" link

És erről a würth hhs grease-ről link. Valaki használt már ilyet lánc kenésre? Egy ismerős ajánlotta.

Motoromat erdőbe használom, endúrózásra. Szóval elég gyakran kap sarat, vizet.
Húha, itt aztán dönget a szakértelem
Ment az e-mail.