szedd szét és mosd ki a tőkéket
de mielőtt hozzákezdenél töröld le őket szárazra és tedd rá egy papírlapra, amelyik ereszt azt dobd ki. bontóban párezerért tudsz venni
azt is megtöltöd olajjal aztán teszteld
ez olyan csóró megoldás a következő pár tízezer km-re
hidrotőke kopogásra van egy ősi trükk,ha bevállalod a rizikót,pár sikeres eljárás után azt hiszem merem ajánlani.
az egész pofon egyszerű,fogsz egy edényt leengedsz kb egy liter olajat,aztán felöntöd szintig fékfolyadékkal,szigorúan alapjáraton hagyod járni kb 15-20percig (vagy amig hallásra nem javul ) melegen le kell engedni,jól kicsöpögtetni új szűrő olaj,és teszt.van amikor elsőre nem sikerül teljesen,ilyenkor ismétlés vagy tőke csere sajnos.a titok pedig egyszerű,oldja a kormot,rozsdát
Igazából mindegyik jó bele, a Town API SF, a Rider magasabb, API SJ minősítésű. A gyári előírás SE
De persze ha jobbat teszel bele nem rontod el. Nálam 1600 és 1900/l, de persze ennél olcsóbban is találhatsz.
De nem rossz olajak ebben az árfekvésben.
A Valvoline-ról és a L-M-ról nem tudok érdemben nyilatkozni, de azokkal sem lesz gondod. De csak 20w50 szerintem... (a gyári is 20w50, 20w40 vagy 10w30)
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.Van egy 600-as FZR-em és eddig 15w40-es Motul olajat használtam félszintetikusat, de most úgy döntöttem, hogy visszatérek a 20w50-es gyári előíráshoz.A Repsol olajokon gondolkodtam de nem tudom hogy a Moto Town vagy a Rider kell az enyémbe?
Illetve szóba jöhet még a Valvoline és a Liqui Moly is. Valakinek tapasztalata véleménye ezekről?
Sziasztok!
Ha már adalékoknál járunk, akkor én a Metabondot ajánlom mindenkinek.
Van itt egy kis videó, érdemes megnézni: (elég meggyőző) http://www.youtube.com/watch?v...
Én ezt a gépet személyesen is kipróbálhattam és számomra is hihetetlen volt a dolog, mert sosem hittem a csodákban.
Én már évek óta használom a motorjaimba és az autómban is.
Csak jó tapasztalatom van vele és ha az árát nézzük, szerintem az sem rossz, mivel az első kezelés átlag embernek egy évre szól. (évente 1 szer cserél olajat az átlag ember) A második flakon pedig két olajcseréhez elegendő.
Bárki bármit mond, nekem és a barátaimnak már bizonyított és mi használni fogjuk.
Hangsúlyoznék egy dolgot: NEM CSÚSZIK A MOTORNÁL A KUPLUNG!
Helló! Én pont most olvastam véleményeket, igaz ott autóval teher autóval busszal szerzett tapasztalatok voltak. Egyértelműen jókat írtak. Van itt olyan motoros társunk, aki szintén jó tapasztalatokról számolt be. A motoromba biztos hogy azt fogok rakni egy revitalizáló géllel együtt. Most olvastam a vitaflush nevű tisztító folyadékról az autómba biztos kifogom próbálni, mert már szólnak egy picit a hidro tőkék.
Sziasztok. Érdekelne ,hogy esetleg van valakinek tapasztalata (lehetőleg hosszú távon) XADO márkájú motorolajokkal kapcsolatban? Esetleg magyar nyelvű tesztet olvasott már róla valaki?
elöb is irtam volna a KÖSZIT, de csak most volt idöm le ülni a gép elé és csak azért kérdeztem meg mert mindenki mond mindent és még nem motorozok 15 éve hogy vágjak mimdent, köszi
sziasztok, utolso olajcserém ota mentem 3000 km, de hetente egyszer beinditotam a motort igy télen, az a kérdésem hogy szezon kezdéskor akor is kel e olaj csere vagy rá ér 6000 km- nél?
sziasztok, utolso olayszer beinditotam a motort igy télen, az a kérdésem hogy szezon kezdéskor akor is kel e olaj csere vagy rá ér 6000 km-nél?jcserém ota mentem 3000 km, de hetente eg
de mielőtt hozzákezdenél töröld le őket szárazra és tedd rá egy papírlapra, amelyik ereszt azt dobd ki. bontóban párezerért tudsz venni
azt is megtöltöd olajjal aztán teszteld
ez olyan csóró megoldás a következő pár tízezer km-re
az egész pofon egyszerű,fogsz egy edényt leengedsz kb egy liter olajat,aztán felöntöd szintig fékfolyadékkal,szigorúan alapjáraton hagyod járni kb 15-20percig (vagy amig hallásra nem javul ) melegen le kell engedni,jól kicsöpögtetni új szűrő olaj,és teszt.van amikor elsőre nem sikerül teljesen,ilyenkor ismétlés vagy tőke csere sajnos.a titok pedig egyszerű,oldja a kormot,rozsdát
De persze ha jobbat teszel bele nem rontod el. Nálam 1600 és 1900/l, de persze ennél olcsóbban is találhatsz.
De nem rossz olajak ebben az árfekvésben.
A Valvoline-ról és a L-M-ról nem tudok érdemben nyilatkozni, de azokkal sem lesz gondod. De csak 20w50 szerintem... (a gyári is 20w50, 20w40 vagy 10w30)
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.Van egy 600-as FZR-em és eddig 15w40-es Motul olajat használtam félszintetikusat, de most úgy döntöttem, hogy visszatérek a 20w50-es gyári előíráshoz.A Repsol olajokon gondolkodtam de nem tudom hogy a Moto Town vagy a Rider kell az enyémbe?
Illetve szóba jöhet még a Valvoline és a Liqui Moly is. Valakinek tapasztalata véleménye ezekről?
Válaszotok előre is köszönöm!
Ha már adalékoknál járunk, akkor én a Metabondot ajánlom mindenkinek.
Van itt egy kis videó, érdemes megnézni: (elég meggyőző) http://www.youtube.com/watch?v...
Én ezt a gépet személyesen is kipróbálhattam és számomra is hihetetlen volt a dolog, mert sosem hittem a csodákban.
Én már évek óta használom a motorjaimba és az autómban is.
Csak jó tapasztalatom van vele és ha az árát nézzük, szerintem az sem rossz, mivel az első kezelés átlag embernek egy évre szól. (évente 1 szer cserél olajat az átlag ember) A második flakon pedig két olajcseréhez elegendő.
Bárki bármit mond, nekem és a barátaimnak már bizonyított és mi használni fogjuk.
Hangsúlyoznék egy dolgot: NEM CSÚSZIK A MOTORNÁL A KUPLUNG!
link
Akciósan. (nem annyi mint a honlapon)
Családban 3 autóban van, 2 kamionban.
Tavasszal motorba is rakok.
Válaszaitaitokat előre is köszi
azért egy köszit írhatott volna. Ha már leírtam neki.
Mondjuk nem volt egy nagy titok.
hogy ezen mit nem lehet érteni
Egy van a szabály:
Adott km vagy 1 év. A te eseteden 6000km vagy 1 év.
És itt a VAGY a lényeg. Ha valamelyik teljesül akkor csere.
Persze 1év és 1 hónap után se megy tönkre a motort , de szerintem össze kell hasonlítani a motor árát az olaj+szűrő árával.
Szerintem egyértelmű a válasz.