nem híg hisz meleg oldalon ez is 40es mit a 10w40 d az 5w -miatt hamarabb bemelegszik a 50es meg már szerintem nem jó 1x mértem olajnyomást rajta és az jött ki hogy a megadott értékek felett van,majd akkor tedd bele ha már annyival kevesebb a kompresszió és eszi majd az olajat
Nem tudom hogy miért csörömpöl most jobban hidegen, azért kérdeztem csak. 60fok felett halk lett, de a szervizkönyve 24000nél írja a szelepbeállítást. Miért is kellene szelepbeállítás? Ugyanugy megy, nem eszik többet.... Sztem még a sport levegöszüröt is visszateszem a gyárira, mert szinte semmit nem vettem észre vele. Valaki használ sportlevszüröt és ha igen észre vett e valamit? üdv ALL
Mire szeretnél megoldást a csörömpölésre vagy a szelepállításra?
Az enyémben 26ezer van és én sem néztem meg majd ha hangja lesz a csörömpölést meg szard le nem az a jó olaj amitől nem csörög a blokk
Na, beletettem a repsolt, hidegen nem nagy várltozás lett, ugyanugy csürümpöl , de 60foktól mintha nem is járna a moci, +a kuplung is qwa halk lett, meg vagyok elégedve, bár hidegen zawar a hangja, 25.ezerbe lépek, lehet hogy szelepbeállítás vagy mi következne...? Hawerom 35.ezernél vitte el és azt mondták neki hogy gyári állapot volt.Én sem hajtom a gépet annyira hogy már vinni kéne sztem, bár a könyve 24.ezernél írja azt a szervíz örömére. Valaki tud megoldást? thx üdv
Sziasztok! Tanács kellene. Gixxer 750 k5, olaj téren kimit ajánl bele , volt már minden benne de nem tudok dönteni, most castrol 10w40 van benne ami a gyárija de csörög csattog vele mint állat, eddig csak 10w50 volt benne minden márkából. ja bocs , motult még nem próbáltam ki. Gyorsan kellene tanács mert azzal járok melózni és már félek vele menni mert hidegen nagyon hangos és melegen is hallom de gyengébben. olajcsere után lett ilyen hangos. üdv Mindenkinek
Megtaláltam: ezt írja: A blokkal kapcsolatos gyakori kritika, hogy eszi az olajat. Ez a szervizek tapasztalata szerint 20W50-es ásványi kenőanyag használatával és minden évjárat esetén hatezer kilométerenkénti olaj és olajszűrő cserével orvosolható.
Sok helyen olvastam, hogy a régebbi R6-ok (tudom tiéd R1) mint eszik az olajat. Ezért nem vettem régen R6-ost. Valamilyen cikk is volt róla. Hogy a szerviz azt tanácsolja, hogy 20w-50es olajat rakjanak bele ásványit! Meg fogom keresni nem vicc. Érvelés: Sűrűbb olaj miatt nehezebben eszi meg és az ásványi olcsóbb ára miatt könnyebb pótolni. Már keresem is a cikket. Lehet ez miatt mondta a szerelő
Mi 2005-ös R6-ba raktunk ilyen olajat,semmi probléma nem volt vele. Nem értem a szerelőt,miért lenne vékony bele a 10W40. A gépkönyvben milyen viszkozitást ajánlanak.Gondolom nem 20W50-et favorizálják első sorban. Mondjuk a Repsol olajkereső is 10W40 viszkozitást ajánl,de a racing olajból.
Sziasztok! 2001es R1-be vettem Repsol Syntetico 10W40es motor olajat!Vaciláltam a Motul 5100-on is.Megvettem ma rá fél órára egy szerelő mondta h az nem jó bele mert vékony lesz neki, inkább vmi félszintetikust kellett vna bele!?
Jól fel is idegesítettem vele magam.Szerintetek? Igaza van ne is öntsem bele?
Nem magamtól....Van ennél is olcsóbban csak ott nincs lehetőség a postázásra...Ez miatt kérdeztem,hátha valaki tud olcsóbban és a postázásra is van lehetőség.
Az enyémben 26ezer van és én sem néztem meg majd ha hangja lesz a csörömpölést meg szard le nem az a jó olaj amitől nem csörög a blokk
Valvoline olajokról mik a tapasztalatok?
Valvoline Durablend 4T 10w-40 1liter
Valvoline Durablend Scooter 2T 1L, illetve a cross verzióba
általánosságba kérdem, ha jól árban jutnátok hozzá raknátok bele?
nem meglepő én motult javaslok. 5100 10w-50
Üdv nektek köszönöm a válaszokat!
link
Jól fel is idegesítettem vele magam.Szerintetek? Igaza van ne is öntsem bele?