Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az az igazság, hogy olyan minőségűt kell tenni bele amit a gyár ajánl
se szarabbat se jobbat kár beletenni
szerintem
Szerény véleményem szerint és a 7100et tenném mert az szintetikus de szerintem elég a 10w40 is nekem is 40 es van benne és voltam vele pályán a hangról meg annyit a csörömpölés meg a jó kenőképesség nem jár együtt.Van aki olyan vastag olajat tesz bele hogy halk legyen a motor de az nem az jelenti hogy jól kikeni a motort.Minél hígabb egy olaj annál jobb kenőképessége van annál jobban keni a motort a zörejek meg másodlagos dolog bár tény hogy a Hondák lágyabban járnak mint az én Gsxrem de kit érdekel nekem 300V van benne méghozzá 5w40 és az a dolga hogy a szutykot lebegtesse ha van egyáltalán benne.
Még egy kérdés, ha már egy nyitott és kísérletező kedvű olajos emberrel találkoztam.

Motul hívővé tértem meg. Jelenleg 5100 10W-50-et használok a 2004-es Fireblade-ben. 40 helyett 50-es meleg oldali viszkozitást választottam az amatőr nyílt pályanapok miatt (nyáron is). De éppen emiatt gondolkodok, hogy elég e az 5100-as.

A 7100-as nyilván egy komolyabb kenőképességű, nyírás stabilitású cucc. Ellenben hallottam olyan véleményeket, hogy ez a Honda motor szebben működik félszintetikussal, mint a full szint-tel, amivel minden zörej, csörömpölés felerősödik. Plusz egy érv az, hogy a majd' kétszer drágább olaj helyett jobban járok, ha X összegből inkább gyakrabban cserélem az olajat (az 5100-asat).
A 300V-re már gondolni sem merek. Részben az ára miatt, részben meg mert úgy tudom, az már gyak. verseny olaj, ami bizonyos szempontból naggyyyon príma, de nem az a célja, hogy egy utcai (akár vegyes használatú) motorban egy hosszabb ciklusban lebegtesse a szutykot.

Mi Az Igazság?
Köszi! Időközben megtaláltam, és megnéztem ezt is, meg a többit is. Érdekes!
Kérdezik ott hsz-ben egy páran, hogy minek. Nos, én örülök, hogy meglépted ezt, és láthatom. Magamnak nem szerelek fel, de mostantól tudni fogom, hogy az éppen 80-at elért hűtővíz még csak max 50 fokos olajat jelent.
Persze a gyakorlatban ritkán van jelentősége, mert városban ha akarnám sem tudnám nyelezni az ezrest (meg nem is akarom). Pályán meg mire a pályára érek 80 fokos a víz, aztán úgyis kell egy bemelegítő kör őrlángon, az alatt megvan az olaj is.
Ellenben értem, hogy a mostani Superbike magazinban miért írják a BSB Crescent Suzuki-s cikkben, hogy amikor 80 fokot eléri a víz, akkor leállítják, hogy az olaj is átvegye a hőt (meg előtte hőlégfúvóval készítik elő a gépet hideg napokon

+1: Gyönyörű a GSXR-ed. Hatalmas kedvencem ez "madár" lámpás sorozat!
Petee videói között nézz szép. 5356 os hozzászólás azt hiszem
Mi a tapasztalatod? Mennyivel melegszik lassabban az olaj, mint a h.hív? Tanács annak, akinek nincs ilyen olaj hőfokmérője?
mire alapozod, mit ajánlsz helyett?
kell az ellensúly is.....
jaja, velünk esett meg az egyik Kawa nap előtti délutánon.
Bármit csak motult ne...
Motult!
Motul 300V 5W40 én azt használok ezt ajánlom
Hali Mesterek!
AMSOIL 2t olajat nem tud valaki?
Köszönöm a válaszokat,akkor szerintem a Fuchs 10w40 lesz a nyerő
Széles Utat és Baleset Mentes Szezont
ahányan, annyi félét fognak ajánlani de én is azt használok a Kawákba, a kicsibe 10w40-et, a tizennégyesbe pedig 15w50-et.
Én egy saját magam kevert tisztító löttyöt használok,de ennek is az alapja a jól bevált petróleum,ami már önmagában is kiválóan tisztit.

Régebbi téma, már én is felszereltem az olajhőfokmérőt a motoromra (1 évig állt a fiókban,de már kész van :) ).
Az olajteknő leeresztőcsavarjába van benne a jeladó,egy adapterrel. Így már minden hideg start után látom, mikor éri el az olaj is az üzemi hőfokot. (80C-fok min.) Onnan már bátran lehet tekerni a jobb csutkát.
Az olajnyomás mérés még mindig nincs megoldva,a mérőórának már nem tudok helyet szorítani a műszerfalon. Kisméretű digit órát meg még nem találtam sehol nyomásmérőből.
5 ember 5 típust fog ajánlani
Motul tudom ajánlani, segíteni is tudok a beszerzésben jó áron :)

De ha nem tőlem veszel, akkor is ajánlom, mert minőségi olaj.
Sziasztok.Érdeklődnék milyen motor olajat tegyek a szekérbe,fuchs-ra gondoltam,10w40-t,mert állítólag a Kawa szereti?!,vagy egyéb jobb olaj?Köszönöm a válaszokat előre!
én még sosem tisztítottam a gyűrűs láncot.
nem is fogom

terep körülmények között amennyi szmötyit rákennék annyiból veszek egy új szettet, volt aki tesztelte 2 ezerrel többet ment rendszeres fújással(ami terepen kb naponta)
hali, rendeltél tőlük repsol olajat? gyári vagy valami komcsi lehet?
Pontosan, ezt az oldalt kerestem én is, hogy linkeljem.

aki nagyon vagány annak meg az automata olajzót ajánlom. Bizonyos időnként vagy km-kent küld olajat a láncra. Akit bővebben érdekel szóljon :)

Hodis szerintem tudja milyen. Z fórumon mintha lett volna róla szó egyszer.