Boccs,az 5100 10w50 az még félszintes? Leragadtam a 10w40-nél Tavaly repsol (10w50 full) volt benne,de eléggé csattogott a váltó,most kipróbálnék valami más olajat is. /gsx-r 600 k3/
Az 5100 jó olaj de gondolom 10w-40et raktál bele, próbáld meg a 10w-50et vagy esetleg a 15w-50et.
Ha jól sejtem levegő hűtéses, ezért érdemesebb a olyan olajat választani aminek magasabb a melegoldali viszkozítása.
300v az versenyolaj, verseny gépekbe való. széria ezres az nem verseny motor.
Ha pályázol akkor 7100 10w-40 vagy 10w-60-at rakj bele.
Ha most csak 1x-2x jársz pályán akkor se sokat akkor az 5100 10w-50 is jó.
Ha van pénzed 300v-re akkor rakhatsz azt is bele.
De ha nem használod ki akkor pénzkidobás volt.
Példa. Ha veszel egy nagyon puha gumit. Akkor az nagyon fasza, tapad mint az állat. De ha csak autópályán koptatod le akkor szintén pénzkidobás. De ha szerpentinezel, pályázol, versenyzel akkor megéri az árát.
Az, hogy jobban csörög a 7100-tól azt nem igazán lehet megmondani. Mert nincs két egyforma kopottságú motor, vezetési stílus stb. Azt ki kell próbálni.
Helló srácok. Azt szertném kérdezni hogy aprilia af-1 125 -be milyen hajtóműolaj (váltóolaj) lenne a legjobb. Nem feltétlenül márka érdekel hanem pl.:10W-30 vagy hasonló. Válaszotokat előre is köszönöm
API service classification: SG or Higher
except oils labeled as energy conserving on the circular API service label
JASO T 903 sta nda rd : MA
Viscosity: SAE 10W-40
Később persze van egy kis táblázat hőmérsékletekkel és viszkozitási indexekkel, szóval ez a 10W-40 is relatívvá válik ott.
Egyrészt a gyár teljesítményszintet ad meg. Az nem minden. Másrészt ravasz kis gyártó mindenhez azt írja, hogy normál, közúti felhasználás mellett. A pályamotorozás nem az. Igaz, hogy a marketinges odateszi az RCV211 mellé, de, amikor a seggét kell védeni, egyből túracsopperré válik a termék.
egyik ismerősöm avval baszogtat hogy csak azt tegyek bele
a 20w50-es mennyivel drágább nálad mint a 5100?
7100 full szintetikus
Boccs,az 5100 10w50 az még félszintes? Leragadtam a 10w40-nél Tavaly repsol (10w50 full) volt benne,de eléggé csattogott a váltó,most kipróbálnék valami más olajat is. /gsx-r 600 k3/
Ha jól sejtem levegő hűtéses, ezért érdemesebb a olyan olajat választani aminek magasabb a melegoldali viszkozítása.
Eddig motul 5100 volt de már 15-20 km útán nagyon higul ( akár reggel is ). Motoros boltban ásványit ajánlottak !( na de ásványit ?)
Ha pályázol akkor 7100 10w-40 vagy 10w-60-at rakj bele.
Ha most csak 1x-2x jársz pályán akkor se sokat akkor az 5100 10w-50 is jó.
Ha van pénzed 300v-re akkor rakhatsz azt is bele.
De ha nem használod ki akkor pénzkidobás volt.
Példa. Ha veszel egy nagyon puha gumit. Akkor az nagyon fasza, tapad mint az állat. De ha csak autópályán koptatod le akkor szintén pénzkidobás. De ha szerpentinezel, pályázol, versenyzel akkor megéri az árát.
Az, hogy jobban csörög a 7100-tól azt nem igazán lehet megmondani. Mert nincs két egyforma kopottságú motor, vezetési stílus stb. Azt ki kell próbálni.
aztán bírja, bírni a is kell
csak a csereintervallum más
igaz én könnyen beszélek, nekem egy full generál se több mint 100 pénz......
Better TRANSOIL 10W-30
API service classification: SG or Higher
except oils labeled as energy conserving on the circular API service label
JASO T 903 sta nda rd : MA
Viscosity: SAE 10W-40
Később persze van egy kis táblázat hőmérsékletekkel és viszkozitási indexekkel, szóval ez a 10W-40 is relatívvá válik ott.