Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.olajexpressz.mol.hu...

bár akkor 1 kis akció volt rá ha jól emlékszem, de vettem mellé hűtőfolyadékot, és így már ingyen kihozták
Végül is igen kevés motor van, amelyikbe nem lehet tenni a full szintetikus olajon kívül mást, szerintem az 5100 is jó szinte mindegyikbe. De kinek mi az ízlése, én még nem használtam, de most ezt fogom beletenni. Az enyémbe bőven jó lesz.
az hogy nem szintetikus
Szia! Az 5100-zal mi a probléma?
Gabi ! Honnan szerezted a molos olajat?
Ez alapból megvolt!
ha más folyadékot teszel bele akkor alap, hogy az egészet cseréled!

azért köszi...:D
Üdv.:Krisz
csak abban az esetben jó ha az előző DOT 4et teljesen eltávolítottad mert a DOT 5 nem kompatibilis a DOT 4el
Sziasztok!
Cagiva planetem van 125, 2T! Kérdésem lenne, hogy nekem DOT4 van felírva az olajtartályram de én DOT5 tel nyomom. Az teljesen jó nem?
Másik, hogy milyen motorolajat(váltó?!) ajánlotok bele? Mert kifogyóban van és kéne tölteni lassan!

köszi, üdv.: Krisz
héj Tubus koma, rég láttalak... (nem járok msnre)
A castrol, repsol nekem nem jött be, most Mol van, Balához hasonlóan eddig én is csak jókat tudok róla mondani...
én a Motult ajánlom de nem az 5100est hanem a 7100 vagy 300V-t 10w40est
Ha megnezed a specifikaciokat mindharom olaj eleg jo ahhoz hogy beletedd a gixxerbe. EZek kozul nekem a Castrol ami nem volt gond mentes a gixxerben, Repsolt nem probaltam. Esetleg ha tudsz olcson akkor a Mol Dynaic 10W50 is szoba johet, nekem ez az ami bevalt az utobbi par evben.

Mas. Ha mar van egy jo 750es gixxered, akkor neha porgessed 10ezer fole, es ha lehet toljad neki palyan is :D
Ja és a motor típusa: Suzuki GSXR 750 k5
Sziasztok!
Nagy segítség-tanács kellene nekem Tőletek!

Döntésképtelen vagyok motorolaj váráslás terén. Eddig mindig Casrtol R4et tettem bele, de úgy vettem észre hogy nem annyira puha a váltója mint amit egyszer egy másik suzuki szervíz rakott bele váltófogaskerék csere után, az evo volt asszem a gagyibbik.

A kinézett olajaim: Motul 5100 4T 10W50 4 l, CartrolR4 Power 1 Racing 4T, Repsol MOTO RACING 4T 10W50

Azt tudni kell a döntésnél hogy nálam ritka a pálya,söt elég kevés, és 10.000 fölé ritkán megy a gép.Ja és csak is gyári olajszűrő megy mellé.

Elöre is köszi a döntést. Üdv ALL: Tubus
Valami jóféle FullSynt olajat tegyél bele.
Lentebb írtam egy listát a jobb márkákból.

DOT4 fékolaj kell valószínűleg bele, de a tartály kupakjára rá van írva.
Ellenőrizd le.
Sziasztok!

Pörgős mociba, mint a Yamaha FZR 250, milyen olajat ajánlotok?
Fékfolyadékból DOT hányas kell?
és nem is mindig sikerül elsőre.........
a sinkront meg a hézagot az nem én csinálom hanem egy szerelő aki foglalkozik ilyesmive. én csak lebontom neki és úgy viszem oda. tiszta rendezett jólfelszerelt műheje van és bízok benne hogy nem okoz csalódást.
A szelephézag beállítás és a karbiszinkron nagyon precíz odafigyelést kíván, függetlenül attól, hogy nem bonyolult művelet egyik sem.
Én a GSX 550-be Repsol syntetico 10W-40 et (a nyári melegben felhígult mint a víz) , utána Shell Advance Ultra 10W-40 4T kétszer is (ez egész jól bírta a nyári forróságot) használtam, most Motul 5100 10w-50 fog bele kerülni. Ha olcsó de jó olajat akarsz, én a Shellt javaslom. A Motul árban húzósabb. Hozzáteszem, én nem nézem a futott kilométert, volt hogy 3000 km után cseréltem.
ja a reszelőzsírt meg még egyszer nemveszem be. kiscsikó koromban ezzel beszopattak
á inkáb benézek a szelepfedél alá ha már úgy is lekell venni.
Nem tudom lapkás-e a mocid, tölts le hozzá szervízkönyvet.
(Torrent-en találni )
most még pontosan nemtudom hogy lapkás e vagy sima de valaki aztmondta hogy sima ez még. legaláb is úgyrémlik.
nem lapka vazzeg HÉZAG!
vigyori jel meg azért van ott mert átbaszás az egész
de ha égetni akarod magad akkor reszelőzsírt is vegyél mellé
A Motortoex-et kihagytam a felsorolásomból pedig az is nagyon jó!