És akinek semmi problémája a Repsollal,az is fos?
Ugyan már,ha rossz lenne a Honda már rég elzavarta volna őket!
Semmi probléma nincs a Repsollal teszi a dolgát,mint a Motul ami a
Suzuki támogatója,vagy a Castrol.Üdv
Mit akartok már a fostos repsol olajjal,az egyik leg moslékabb olaj.
Csunderliknál nem egy blokkot szedtek szét,és érdekes,hogy ami repsollal ment belül nagyon csúful nézett ki,olajsár,lerakódás stb.
Nem lehet összehasonlítani egy dupla észteres 300V-vel.Mikor még nincs olajnyomás az észter akkor is ott van és védi a csúszó alkatrészeket...
Csak szintetikus olajat hagyjatok a motorban hoszabb időre!
Ásványi és részszintetikus olajat max 1évig használj, mert elkezd savasodni.
Persze az is számít hol van tárolva a motor.(Fűtött garázs előny)
Ha elakarod adni nem jelent semmit,hogy 2500-at mentél vele!
Ha valaki bizalmatlan azt sem fogja elhinni,hogy most cseréltél olajat!
Akkor inkább add a kezébe,ha akarja lecseréli,és az olajszűrő is sok mindent elárul az olajcserével kapcsolatban.
Nem rég érdeklődtem én is hasonló "problémával" kapcsolatban.
Nekem Repsol 10w40-es olaj van a motorban 2000-km-rel.
Azt a megnyugtató választ kaptam,hogy maradhat nyugodtan!
Szerintem idén se fogok sokkal többet menni (max 3000 km)...
Tehát hagyom!
köszönöm válaszod, én is így gondoltam de kiváncsi vagyok a többi ember értelemes véleményére. sajnos el kell adnom a motort ( igaz nem minden áron ) és nem akarok magammal sem és az esetleges következő tulajdonossal sem kibabrálni.
K.Lali!Nyugodtan használhatod a motort a benne lévő olajjal,bár ajánlott az éves csere,de csak 2500km-t mentél vele nyugodtan használhatod,még 2500-3000 km-t!Aztán olajcsere!
A 2009-s olaj is tökéletes,mert ez nem megy tönkre!
Jól jön a cserénél!
Megfelelő tárolás melett akár 3-5 évig is eláll a szintetikus olaj.
A 2500 meg 12000km-es kérdést nem értem?
Olajat akkor kell cserélni amikorra a szervízkönyv írja, a többi más ciccal együtt, gyertya, szűrők.
Lehet kicsit túl van misztifikálva ez az olaj téma.
Dehát mindenki másra esküszik.
A lényeg a rendszeres csere és a gyári előírásnak megfelelő vagy azt meghaladó olaj, valami neves gyártótól.
Viszont az előfordulhat, hogy az eltérő adalékolás miatt a kuplung és a váltó egyes olajakat jobban, másokat kevésbé szeret.
(Legalábbis nekem ez az észrevételem )
Repsolal biztos nem nyúlsz mellé, több ismerősömnek is bevállt hondába(600f,1100xx), mondhatni esküsznek rá.
k.lali a motoros boltok is kidobálják a bontatlan 1 éves olajat tedd ezt te is! Cseréld ,nehogy menj 650 kmt még! Csak és kizárólag 2011.02 után gyártott olajat vegyél,de azt a piacon ott olcsóbb.
Bocs,hogy közbeszólok amikor vettem a motort Castrol Actevo 10w40 olajjal lett feltöltve!Tavaly Shell syntetic 10w40 olajat kapott.
Az idén Repsol syntetic 10w40 lesz benne!
Én sem találok különbséget,csak az árakat!Ajánlott egyik barátom jó áron Fuchs versenyolajat,arra azt mondták nem való utcai használatra
még,ha sportmotor akkor sem.
és semmit sem tapasztaltam a 4 olaj közül csak az árukat
ha nem zavar a 4000ft/liter ár akkor vegyél bele 300V-t
szerintem te nem fogsz különbséget észrevenni de a motor hosszútávon biztos
Nekem Motul 7100-am van, gondolom a 300v-nél is ugyanúgy előjött a jelenség. Gondolkodok a 300v, bár nem tudom, hogy észrevennék-e bármien különbséget a 7100-hoz képest.
Amikor a Castrol 10w-50 után betettem a 7100 10w-40-et az elég meggyőző volt!
Ugyan már,ha rossz lenne a Honda már rég elzavarta volna őket!
Semmi probléma nincs a Repsollal teszi a dolgát,mint a Motul ami a
Suzuki támogatója,vagy a Castrol.Üdv
Csunderliknál nem egy blokkot szedtek szét,és érdekes,hogy ami repsollal ment belül nagyon csúful nézett ki,olajsár,lerakódás stb.
Nem lehet összehasonlítani egy dupla észteres 300V-vel.Mikor még nincs olajnyomás az észter akkor is ott van és védi a csúszó alkatrészeket...
http://www.autoteka2000.hu/ind...
A Repsol pöppet kedvezőbb áron van,és véleményem szerint annyival nem rosszabb...
Repsol Sintetico 10w40
Ásványi és részszintetikus olajat max 1évig használj, mert elkezd savasodni.
Persze az is számít hol van tárolva a motor.(Fűtött garázs előny)
Ha valaki bizalmatlan azt sem fogja elhinni,hogy most cseréltél olajat!
Akkor inkább add a kezébe,ha akarja lecseréli,és az olajszűrő is sok mindent elárul az olajcserével kapcsolatban.
Nekem Repsol 10w40-es olaj van a motorban 2000-km-rel.
Azt a megnyugtató választ kaptam,hogy maradhat nyugodtan!
Szerintem idén se fogok sokkal többet menni (max 3000 km)...
Tehát hagyom!
A 2009-s olaj is tökéletes,mert ez nem megy tönkre!
Jól jön a cserénél!
A 2500 meg 12000km-es kérdést nem értem?
Olajat akkor kell cserélni amikorra a szervízkönyv írja, a többi más ciccal együtt, gyertya, szűrők.
Dehát mindenki másra esküszik.
A lényeg a rendszeres csere és a gyári előírásnak megfelelő vagy azt meghaladó olaj, valami neves gyártótól.
Viszont az előfordulhat, hogy az eltérő adalékolás miatt a kuplung és a váltó egyes olajakat jobban, másokat kevésbé szeret.
(Legalábbis nekem ez az észrevételem )
Repsolal biztos nem nyúlsz mellé, több ismerősömnek is bevállt hondába(600f,1100xx), mondhatni esküsznek rá.
Az idén Repsol syntetic 10w40 lesz benne!
Én sem találok különbséget,csak az árakat!Ajánlott egyik barátom jó áron Fuchs versenyolajat,arra azt mondták nem való utcai használatra
még,ha sportmotor akkor sem.
ha nem zavar a 4000ft/liter ár akkor vegyél bele 300V-t
szerintem te nem fogsz különbséget észrevenni de a motor hosszútávon biztos
Nekem Motul 7100-am van, gondolom a 300v-nél is ugyanúgy előjött a jelenség. Gondolkodok a 300v, bár nem tudom, hogy észrevennék-e bármien különbséget a 7100-hoz képest.
Amikor a Castrol 10w-50 után betettem a 7100 10w-40-et az elég meggyőző volt!